Heb jij geen vakantie?quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:13 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Neem ff de OP van het vorige topic over en vul ff aan met de nieuwe namen ajb
Ow en maak er maar "Gangfeesten, bier en geen vakantie" van![]()
pssssssssttttt....quote:
Ik denk niet dat T-Rex er nog mee geconfronteerd wil wordenquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:02 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Pff, de docent kansrekening heeft net in 3 woorden mijn herstvakantie gecancelled: gesloten boek tentamen
quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:54 schreef Kauki het volgende:
[..]
pssssssssttttt....
[..]
Ik denk niet dat T-Rex er nog mee geconfronteerd wil worden![]()
gedaanquote:Op maandag 10 oktober 2005 17:40 schreef Mr._T-Rex het volgende:
nog toe te voegen:
Mr.Trelawney - Nederlandse taal en cultuur
spinor - informatica
phvosdotcom - informatiekunde
sab-ine - geneeskunde
HetwasietsmeteenF - Arabisch/Middenoostenstudies
Nog meer nieuwe?
Rogier, hoe raak jij hier nou weer verzeild!quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:23 schreef rogiertje het volgende:
Wat is de bedoeling van dit topic? Iedereen uit Nijmegen doet ontzettend blij hier?
genieten van iedereen die geen vakantie heeft en verder slowchatten over alles wat er op of rond de RU speeld. Bier gangfeesten, spotten en ga zo maar doorquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:23 schreef rogiertje het volgende:
Wat is de bedoeling van dit topic? Iedereen uit Nijmegen doet ontzettend blij hier?
Niet iedereen is zo materialistisch ingesteld als jij. Al kreeg ik er niks voor ik vind het gewoon leuk om te doen!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En een vergoeding van 45 euro, jeuj, da's cashen
Ik heb het ook overwogen, maar doe het niet, ga de intro volgend jaar al actief zijn. Organiseer 'm mee met m'n studievereniging, ik ga mentorpappa worden, en als 't haalbaar is wil ik misschien ook nog wel een weekend organiseren
Informatica en wiskunde, sinds kort.quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:40 schreef Mr._T-Rex het volgende:
spinor - informatica
Oooh ik wilde ook mentor worden, en toen kreeg ik net een mailtje dat het voor ons niet doorgaat, want er was maar 1 aanmeldingquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 08:45 schreef lenin het volgende:
[..]
genieten van iedereen die geen vakantie heeft en verder slowchatten over alles wat er op of rond de RU speeld. Bier gangfeesten, spotten en ga zo maar door
Ik ben trouwens mentor tijdens de tweedaagse in de vakantieallemaal vwo scholieren die ik mag laten proeven aan het studentenleven
![]()
![]()
Haha en sta jij ook zo mooi op de foto in de Vox?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:31 schreef spinor het volgende:
[..]
Informatica en wiskunde, sinds kort.![]()
dan is het goed dan zijn we weer vriendjesquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het kwam misschien negatiever over dan bedoeld was, want ik vind 45 euro vergoeding al aardig wat, juist omdat veel mensen het ook wel voor niks willen doen
En als ik geld wilde verdienen, dan ging ik geen complete intro organiseren, pappa worden én misschien een weekend doen, maar een week werken.
Haha, dat van die drank heb ik me ook voor geschaamd, maar ik als pedel heb nog bonnen kunnen verstrekken, in beperkte mate. Sorry dat jullie zo laat aan de beurt waren, maar ik had vooraf de orders gekregen om de gewone volgorde van inschrijving af te werken en alleen besturen uit vreemde steden voor te laten gaan..quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:00 schreef yozd het volgende:
*tvp!
Mên... anders nodig je effe 200 besturen uit voor je constitutieborrel!
Half tien binnen, pas kwart voor drie het nieuwe bestuur mogen feliciteren.
En dan drank afkopen voor een schamele 1000 euro.. pffff dat was om twaalf uur al op!
Bagger...![]()
Wil ik heel enthousiast naar je fotoboek racen om te kijken hoe ik je vanmiddag tijdens die info-bijeenkomst kan spotten, heb je geen fotoboek!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 08:45 schreef lenin het volgende:
[..]
Ik ben trouwens mentor tijdens de tweedaagse in de vakantieallemaal vwo scholieren die ik mag laten proeven aan het studentenleven
![]()
![]()
Die gratis bonnen om het kwartier waren inderdaad zeer ok!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:11 schreef Kopstoot het volgende:
Haha, dat van die drank heb ik me ook voor geschaamd, maar ik als pedel heb nog bonnen kunnen verstrekken, in beperkte mate. Sorry dat jullie zo laat aan de beurt waren, maar ik had vooraf de orders gekregen om de gewone volgorde van inschrijving af te werken en alleen besturen uit vreemde steden voor te laten gaan..![]()
Maar ik vond het al met al toch best leuk, al die drank. En, weet je, de laatste mensen konden om half 4 ofzo naar voren, ik was om half 7 thuis, van een borrel.![]()
quote:
Ik hoop het niet? Heb de Vox nog niet gelezen... maar hoezo zou ik daarin moeten staan?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:46 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Haha en sta jij ook zo mooi op de foto in de Vox?
Nou er staat een artikel over kleine studies in, en er staan 3 foto's bij, 1 van de eerstejaars van Arabisch (mijn groep dusquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:42 schreef spinor het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik hoop het niet? Heb de Vox nog niet gelezen... maar hoezo zou ik daarin moeten staan?
haha, ga die Vox nog maar een keer lezen danquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:49 schreef DonStefano het volgende:
Omdat de Vox een heel blik Wiskundevolk heeft opengetrokken om over een of ander vaag japans puzzeltje te ouwehoeren...
Er staat zelfs 'n verhaaltje in over iemand die Wiskunde en Informatica studeert, dacht dat je die bedoeldequote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:54 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
haha, ga die Vox nog maar een keer lezen dan
er staat wel een foto op mijn weblog ergens maar ik zal even kijken of ik jou kan vinden straks en je even aanspreken die van jou staat wel op je site namenlijkquote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:54 schreef Kauki het volgende:
[..]
Wil ik heel enthousiast naar je fotoboek racen om te kijken hoe ik je vanmiddag tijdens die info-bijeenkomst kan spotten, heb je geen fotoboek!![]()
Naja, ik word dus ook mentor in de vakantie![]()
Natuurlijk!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:40 schreef Sab-ine het volgende:
Gaat er nog iemand naar het Openrechtenfeest vanavond?
mmmmmmja ze lopen hier mij momenteel over te halen tijdens practicum nuquote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:40 schreef Sab-ine het volgende:
Haha, de eerste functionele keer dat dat smoelenboek bij ons in de agenda van pas komtquote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:28 schreef Sab-ine het volgende:
Ja, ik ga ook![]()
Hopelijk is er volgende week geen reet te doen, dan kan ik ff bijwerken met mijn studie![]()
En wat is jouw echte naam? Op WooZ kan ik niemand vinden (je meent het) en die foto met je psv-shirt is onduidelijkquote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:32 schreef WooZ het volgende:
[..]
Haha, de eerste functionele keer dat dat smoelenboek bij ons in de agenda van pas komt![]()
Ik ben net terug uit dat lelijke stadion waar ik genoten heb van een prachtige potquote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:40 schreef Sab-ine het volgende:
Hey kerelquote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:48 schreef rogiertje het volgende:
Informatiekunde hier. Kom ik nu ook in die mooie beginlijst?
Bij de stoplichten vlakbij Hoogeveldt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:46 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Ow? Waar was dat dan?
FF roepen volgende keerquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:04 schreef Sab-ine het volgende:
[..]
Bij de stoplichten vlakbij Hoogeveldt.
Je was of te druk in gesprek of je wou me gewoon niet zienquote:
Ik heb echt geen idee wanneer dat geweest is danquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:37 schreef Sab-ine het volgende:
[..]
Je was of te druk in gesprek of je wou me gewoon niet zienIk liep namelijk prominent voor jullie langs
![]()
Haha, was rond half 11/kwart voor 11 vlakbij de beta idd. De volgende x bler ik welquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:05 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wanneer dat geweest is danWas dat om half 9 of later? De stoplichten voor de beta neem ik aan?
ik ben niet nieuwsgierig ofzo
deed ie ook Brabant?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja. Je hebt echt wat gemist, 't was gaaf!
.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:14 schreef -moi- het volgende:
ik heb Mikkie ook weer gespot, gister geloof ik, in de buurt van cultuur cafe..
oh en gutnre ook, in spinoza vandaag
ik heb echt geen leven
Ik vond er geen ruk aan...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:06 schreef DonStefano het volgende:
Inferno was ook zeer okee gisteren! allemaal 90's zooi!Hardcore Vibes
![]()
Prachtige naam, alleen had Toy-Box dan weer de leukste dansclips... Ik weet nog heel goed dat bij die CD's van Toy-Box ook een CD-rom zat met videoclips en dat we die dan op mijn computer afspeelden en dan dus met mijn broertje, neefjes, nichtjes en buurtgenootjes op mijn kamer die dansjes na gingen staan doenquote:Op zondag 16 oktober 2005 13:54 schreef Mikkie het volgende:
[...]
Oh ja, Toy-Box! Dat was nog kanslozer dan Aqua, maar daarom niet minder leukDat album van Aqua had trouwens nog zo'n mooie naam: Aquarium
Jij bent dan ook wel erg vaak op fok te vinden en actief op feestjesquote:
Ik wou dat ik kon zeggen dat ik mn dag nuttig besteed hebquote:Op maandag 17 oktober 2005 16:35 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Jeeezus, ik doe ook echt helemaal NIKS, frustrerend gewoon !
... en ik zoek het ook niet
Sorry, ik lag al in bedquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:25 schreef Sab-ine het volgende:
Hmm, dan moet ik maar ff bij jou langskomenHeb maar een extra trui aangetrokken en ga zo onder een dubbel dekbedje
![]()
Hahaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo vraag je er natuurlijk om om 'opgewarmd' te worden
Mikkie waarom doe je in godsnaam al die dvd's weg!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo vraag je er natuurlijk om om 'opgewarmd' te worden
Ga jij stappen met een van de slechtste universiteiten? Die opmerking komt na die zin een btje uit de lucht vallen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:09 schreef phvosdotcom het volgende:
[..]
Mikkie waarom doe je in godsnaam al die dvd's weg!
Zit je zo in geldnood?
Kan toch makkelijker en eenvoudiger dingen verzinnen om geld te verdienen, dan elke keer een dvd voor 5 euro te verkopen.![]()
En wie gaat er trouwens deze donderdag stappen in Nijmegen City
Met één van de slechtste universiteiten van Nederland volgens een jaarlijkse meting van Elsevier waar zowel studenten als docenten een mening wordt gevraagd
Je moet voor de gein eens achterin lezen hoe het onderzoek gedaan is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:58 schreef phvosdotcom het volgende:
volgens het studentenoordeel wel maar volgens hooglerarenoordeel komen ze op een schamele 5de plek.
Mijn studie is helaas niet gemeten.
Geneeskunde en Pedogiek scoren ook wel hoog volgens de studenten in NL
ach, volgend jaar zijn we weer de beste, net als vorig jaarquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:23 schreef DonStefano het volgende:
ho hospreek ff voor je eigen studie; Rechten is na Tilburg de al-lur-beste van Nederland
![]()
Het is gelieerd aan de radboud Universiteit.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:26 schreef yozd het volgende:
[..]
Je moet voor de gein eens achterin lezen hoe het onderzoek gedaan is.
(het is notabene uitgevoerd door de RU zelf)
Ik weet het niet zeker meer, maar ik meen me het herinneren dat er alleen maar gekeken is
naar hoeveel 1e plaats stemmen elke uni kreeg.. beetje raar om dat zo te doen, lijkt me...
Het is herfst! We hebben een mooie zonnige toegift gehad hoorquote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:47 schreef Sab-ine het volgende:
En ik kan hopelijk straks weer fatsoenlijk muziek luisteren op mijn super-pc dankzij PHVOSDOTCOM, oftewel Peter.
Wat een kutweer btw![]()
Dat betekent vallende bladeren...quote:
daar zijn we Nederlander voor!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:25 schreef Sab-ine het volgende:
1 opmerking over het weer en iedereen gaat los![]()
Ik heb me gewoon bij de SSHN zelf ingeschreven, en daar gepind... maar dat kan jij nu zeker niet meer?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:45 schreef Mikkie het volgende:
Wel raar... heb ik me net ingeschreven bij de SSHN (leek me toch wel handig... mocht ik om de één of andere reden dat over een tijdje nodig hebben... (stom dat ik dat inschrijven niet al vier jaar terug heb gedaan though)... moet je inschrijfgeld overmaken naar hun rekening... maar onder vermelding van wát
Ik zou denken: je inschrijfnummer. Maar dat moet gemaild worden, en ik krijg maar geen mailtje binnen. En alleen je naam erbij... dat moet haast fout gaan... dikke kans dat je dan 20 euro door de plee spoelt. Mensen met ervaring met de SSHN... moet ik nog ff wachten op een mailtje offeuh...?
Ik ook!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:55 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
btw: Ik heb Mr._T-Rex gespot!
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar dat kantoor zit*kuch* *hint*
Dan kan ik eventueel ff kijken of ik daar langs kan gaan.
Dat was geen spotten meerquote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:55 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Ik heb me gewoon bij de SSHN zelf ingeschreven, en daar gepind... maar dat kan jij nu zeker niet meer?
btw: Ik heb Mr._T-Rex gespot!
Wauw dan heb ik gewoon 2 fok!kers gespot vandaag! Het is me watquote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:52 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Dat was geen spotten meer
Je belde me en toen kwam ik naar buiten...
We hebben wel samen Sabine gespot, maar dat had je vast niet in de gaten
Het is achter de Minervaplaats en de Pegasusplaats als je dat misschien makkelijker vindt...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ah, dank je
Ik ga eens ff kijken of ik morgen wat tijd heb, dan ga ik er wel ff langs... zien wat ze voor me kunnen betekenen.
Dat hadden we dan allebei niet in de gatenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:52 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Dat was geen spotten meer
Je belde me en toen kwam ik naar buiten...
We hebben wel samen Sabine gespot, maar dat had je vast niet in de gaten
Haha mooi zoquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ben vandaag per ongeluk die hele woonwijk doorgecrosstKwam vanaf de St. Anna, en had een afslag te vroeg genomen
Heb 't uiteindelijk wel makkelijk gevonden, zat een aardige vrouw binnen, en nu is alles geregeld... krijg ergens in de aankomende dagen de bevestiging in de bus
Heb je die via Wibeco?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:45 schreef DonStefano het volgende:
heb 'n kamer in 't Alberitum, naast Hoogeveldten wat ik net zei klopt niet helemaal, zit toch wel regelmatig in Spinoza, in de rechtenkantine
![]()
Aah ja, ik ben zelf ook bij wibeco ingeschreven, zelfde verhaal... alleen toen had ik toch maar via kamernet gereageerd, en daar was ik het bij geworden, alleen moest ik me dan wel even inschrijven bij de SSHN... puur geluk dus eigenlijkquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:41 schreef DonStefano het volgende:
jep.... voor mij werd via de SSHN een vrij lastig verhaal omdat ik tot voor kort in Nijmegen ook woonachtig was, en ik dus dmv reisurgentie enzo jaren moet wachten alvorens ik ergens een hok aangeboden krijg
Jaa maar lang niet allemaal...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:52 schreef DonStefano het volgende:
huh? is dat dan wel dus 'n kamer via de SSHN?! wist helemaal niet dat die ook panden met kijkavonden hadden, grappig...
oh, en bydewee, al kaarten voor Mando Diao van volgende week gefixt?
Not true, die scholieren hebben een spetterend feest in het Sportcafe...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
denk dat er weinig te doen is en dat veel middelbare scholieren gaan onder het mom van 'studentenavond' (die dus compleet verneukt is doordat zij er bij bosjes zijn)...
Ik zit daar elke dag! Dus we moeten er ooit op hetzelfde moment zijn geweestquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:45 schreef DonStefano het volgende:
heb 'n kamer in 't Alberitum, naast Hoogeveldten wat ik net zei klopt niet helemaal, zit toch wel regelmatig in Spinoza, in de rechtenkantine
![]()
Albertinum!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:45 schreef DonStefano het volgende:
![]()
Ben even in de Drie geweest voor t eerst sinds maanden en in de Inferno, maar 't was echt een grote kansloze zooi zeg! Ze controleerden ook nergens op collegekaarten, dus iedereen kon gewoon overal binnenkomenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:14 schreef Mikkie het volgende:
Gisterens overigens niet meer wezen stappen, heb tot half twee in de Wammus gezeten, was erg gezellig, maar geen zin om daarna de stad in te duiken, omdat ik het vermoeden had dat er teveel pubers zouden zijn. Ik liep naar de auto, en al het grut dat ik toen ladderzat tegenkwam, bevestigde mijn vermoedens.
Ik zal maar doen alsof ik dit niet gelezen heb! Wat moet je in Godsnaam in die...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:29 schreef DonStefano het volgende:
[..]
Ben even in de Drie geweest voor t eerst sinds maanden en in de Inferno, maar 't was echt een grote kansloze zooi zeg! Ze controleerden ook nergens op collegekaarten, dus iedereen kon gewoon overal binnenkomen![]()
Et tu, Brute?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:03 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Hey HEY!, nix tegen de drie en de inferno
nou, sinds gisteren wel eigenlijk.... goede keuze van je om uiteindelijk thuis te blijven, want het was echt een grote pauperkermis daar!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:03 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Hey HEY!, nix tegen de drie en de inferno
Sorry, ik had door omstandigheden niet echt de mogelijkheid om tijdens mijn mentorschap meer dan 3 uur te slapen, waardoor mijn hersencellen nog minder actief waren dan normaal...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ook goeiemorgen
Hoe is het Tweedaagse-mentor zijn bevallen?
Moewhahaha, fooled yaquote:
Duh, de coole studenten hadden vakantiequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:03 schreef DonStefano het volgende:
[..]
nou, sinds gisteren wel eigenlijk.... goede keuze van je om uiteindelijk thuis te blijven, want het was echt een grote pauperkermis daar!![]()
Vakantie?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:59 schreef Mr.Trelawney het volgende:
[..]
Duh, de coole studenten hadden vakantie![]()
Inderdaad! Het was een leuke tent toen de Malibu beachclub daar zat! En dat is wel een tijdje geledenquote:Op zondag 23 oktober 2005 15:59 schreef Gutnre het volgende:
O, en feesten in inferno zijn per definitie geen leuk feest.
Dat vind ik altijd zo'n gelul. Geen enkele tent is leuk voor een feest tenzij je met leuke mensen bent en er allemaal zin in hebt. Ik kan in de 3 met dezelfde mensen net zo veel lol maken als in de inferno!quote:Op zondag 23 oktober 2005 15:59 schreef Gutnre het volgende:
Bah, geen vakantie meer.
Mijn statistiek boek ligt naar mij te loeren.
Wat hebben we voor leuke feesten deze week? Stufi is binnen.
O, en feesten in inferno zijn per definitie geen leuk feest.
Ja, heb ik ook gehoord ja, relaxt! Ben vast wel van de party, drank wordt voor je geregeld, lekker dicht bij huis, lekker profiterenquote:Op zondag 23 oktober 2005 21:26 schreef WooZ het volgende:
Ergens op 17 of 18 november ofzo is er weer erges een gangfeest op Hoogveldt heb ik me laten vertellen, thema is iets met het midden oosten
Ik zal der wel van de partij zijn
Amenquote:Op zondag 23 oktober 2005 23:12 schreef phvosdotcom het volgende:
Dat er nog gangfeesten georganiseerd mogen worden
Was niet per see onaardig bedoeld hoorquote:Op zondag 23 oktober 2005 17:41 schreef Gutnre het volgende:
Lenin heeft gesproken.
Ik heb een plan... Niet perse voor deze week maar toch.
Zullen we een echte meeting doen?
Kan wel bij mij op hoogeveldt, in de keuken welteverstaan, als iedereen gewoon iets te drinken en iets te eten meeneemt heeft niemand te zeuren over de kosten enzo.
Kan tijdens etenstijd of gewoon 's avonds om daarna de stad in te gaan (of niet natuurlijk).
Iemand voor?
Heb ze allang vergevenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als je die dan ook eens zou prijsgeven.
Ik moet trouwens zelf niet vergeten morgen een kaartje te kopen![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:21 schreef DonStefano het volgende:
hehe
www.mandodiao.com
i rest my case!
Maakt toch niet uit? Ik ga ook best vaak alleen naar DnB feesten... na een tijdje heb je genoeg bekenden daar.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:27 schreef Brammie1 het volgende:
ik wou ook wel naar doornroosje vanavond maar ik ken nog niemand die ook van DnB houdt
Ik had ook wel gewild, maar ik moest lerenquote:
idd, heb me ook wel eens beter vermaaktquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:00 schreef Gutnre het volgende:
was weer een kansloze avond gister
Vond je het niet leuk gister Steef?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:41 schreef DonStefano het volgende:
[..]
idd, heb me ook wel eens beter vermaaktMando Diao was woensdag trouwens wel extreem goed
![]()
Ja, het was zeer vet... en nog aardig druk ook. Ik was alleen om 2 uur al zo zat als een aap dus ik ben 'm na de set van Black Sun Empire genokt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:04 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Ik had ook wel gewild, maar ik moest leren
Was het leuk?
Ach, waarschijnlijk zijn het gewoon de frustraties geweest dat ik geen snars van Daan's toneelstukje snapte, en dat probeerde weg te drinkenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:25 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Vond je het niet leuk gister Steef?
Ik heb me kostelijk vermaakt
Jij was toevallig niet die zatlap bij de ehbo midden in de nacht?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:58 schreef Mikkie het volgende:
Ik kan de aankomende weken vaak zat op donderdag!
Heb woensdagavond m'n rechterpols gebroken (en ik ben ook rechtshandig), dus kan zes weken niet werken
Wilde een hoogslaper betreden, wil één been op bed leggen, dus op dat moment ligt al mn gewicht op dat moment op m'n linkerbeen, glijdt het schuimrubbertje dat moet voorkomen dat je voeten teveel pijn doen ineens onder die voet weg.
Gevolg: Mikkie dondert twee meter naar beneden
Dus nu ligt m'n pols in heel veel stukjes en hebben ze 'm moeten fixeren met stalen pennen... Niet handig.
en typen met links is ook kut.
Een vriend van me had een halve zenuwinzinking ofzo en was er die nacht ook en had het eroverquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:16 schreef Mikkie het volgende:
Nah, ik was verre van zat. Ik had wel wat biertjes op, maar was gewoon vrolijk. Misschien dat ze dat daar gewoon niet vaak meemaken ofzoZat is echt iets heel anders, dus ik ga er eigenlijk vanuit dat ik dat niet was. Ik heb (en had toen ook) de instelling van: joh, het is nu te laat, ik maak er maar een lolletje van en relativeer het een beetje. Van depressief doen wordt het niet beter. Maar hoezo...je hebt me toch niet bij de ehbo gespot of wel dan?
Oei ik voel een romancequote:Op zondag 30 oktober 2005 22:32 schreef yozd het volgende:
[..]
Een vriend van me had een halve zenuwinzinking ofzo en was er die nacht ook en had het erover
dat er een of andere zatlap bij hem in de wachtruimte zat die last van z'n pols had. Dus misschien
dat jij dat was...![]()
Een gangfeest op vrijdag? Waarom niet op de gebruikelijke donderdag...?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:57 schreef Sab-ine het volgende:
Volgende week vrijdag idd gangfeest op 46, 1001 nachten. Als ik hier ben dat weekend ga ik ook![]()
Oh haha, ik baseer mijn antwoord op 2 feesten daar en die waren op vrijdag. Foutjequote:Op maandag 31 oktober 2005 08:39 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Niet waar
Die gang wisselt het steeds af: dan weer vrijdag, dan weer donderdag
Joepiedepoepiequote:Op maandag 31 oktober 2005 12:19 schreef Mr._T-Rex het volgende:
YES, heb denk ik m'n tentamen van vanmorgen wel gehaald![]()
mag ook wel, deed het vak al voor de 3e keer
Goed zooo! En ik denk dat ik mijn eerste tentamen ook heb gehaaldquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:19 schreef Mr._T-Rex het volgende:
YES, heb denk ik m'n tentamen van vanmorgen gehaald![]()
mag ook wel, deed het vak al voor de 3e keer
Heel goed!quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:29 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Goed zooo! En ik denk dat ik mijn eerste tentamen ook heb gehaald
Vrijdag heb ik altijd training, maar misschien ga ik ooit nog wel een keer mee naar een gangfeestquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:09 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Heel goed!
had ik op msn al gezegd, maargoed
ga je vrijdag ook naar het gangfeest?
Hey Mikkie, ik lees je bericht nu pas (met RSI achter de pc is ook niet geweldig namelijkquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:58 schreef Mikkie het volgende:
...
Heb woensdagavond m'n rechterpols gebroken (en ik ben ook rechtshandig), dus kan zes weken niet werken
...
Dus nu ligt m'n pols in heel veel stukjes en hebben ze 'm moeten fixeren met stalen pennen... Niet handig.
en typen met links is ook kut.
Haha, waarschijnlijk had je het gevoel totaal niet zat te zijn, maar blijkbaar kwam je wel zo overquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
"last van z'n pols"... da's een redelijk understatement.
Overigens weet ik wel wie je bedoelt... hij was constant bang dat ie weg zou zakken enzo... ze hadden uiteindelijk ook niks kunnen vinden bij hem toch (na bloedonderzoek enzo)? Maar zatlap, dat vind ik toch vrij matig, aangezien dat dus totaal niet zo was.
Haha ok dan. Dan heeft hij jou daar inderdaad gezien! (een indirecte spot dusquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:49 schreef Mikkie het volgende:
"last van z'n pols"... da's een redelijk understatement.
Overigens weet ik wel wie je bedoelt... hij was constant bang dat ie weg zou zakken enzo... ze hadden uiteindelijk ook niks kunnen vinden bij hem toch (na bloedonderzoek enzo)? Maar zatlap, dat vind ik toch vrij matig, aangezien dat dus totaal niet zo was.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:28 schreef Sab-ine het volgende:
Stomme locatie, ik denk dat ik een x oversla.
Thnx, het wordt weer een gezellig feestje vrijdag denk ikquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:36 schreef DonStefano het volgende:
gefeliciteerd met je eerst studiepuntjes van het jaar dan maar weer, Voesten!![]()
[..]
Doornroosje is cool!
Ik ga er wel naartoe denk ik....ga iig Vrijdag naar 't gangfeest
![]()
Dan lijkt ze wel erg jong, maar heeft ze ook heel veel potentieel om een hele mooie dame te wordenquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:41 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Hey Stephen, hoe heet die vriendin van je die donderdag ook in de inferno was? Valt me nu opeens op dat ze mega veel lijkt op degene die Nina speelt in GTST
Domeniquequote:Op dinsdag 1 november 2005 21:41 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Hey Stephen, hoe heet die vriendin van je die donderdag ook in de inferno was? Valt me nu opeens op dat ze mega veel lijkt op degene die Nina speelt in GTST
Geen familie?quote:
Nopequote:
Op de een of andere manier geloven mensen bij galgje en scrabble niet dat dat echt bestaat.quote:Op woensdag 2 november 2005 09:28 schreef Brammie1 het volgende:
ndrgrnd
nope, was wel van plan maar toen ik hoorde dat thema halloween was heb ik toch maar geskiptquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:19 schreef Brammie1 het volgende:
zijn er nog meer FOK!kers naar de ndrgrnd geweest gister?
Mooie meiden ?quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:20 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Meer het feit dat we midden in de nacht met 2 onbekende meiden de vriezer ergens hebben geplunderd en frieten gebakken. Verder hebben we om 5 uur nog laminaat gelegd in m'n gang.
Dat bedoel ik met achterlijkWel gelachen dus
Eentje?quote:Op maandag 7 november 2005 23:20 schreef -moi- het volgende:
oh, dan wordt t mijn kamer, want ik schuif door
ik ben voor nieuwe kerels in huis (Y)
ja ik hoorde het.. hopelijk worden we ingelicht over wanneer de kijkdag is..quote:Op maandag 7 november 2005 23:21 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Eentje?
Sander en Thijs gaan ook weg hoor
Wat zijn je precieze eisen, dan kan ik vantevoren al zeggen als het iets voor je is.quote:Op maandag 7 november 2005 23:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De laatste tijd is 't er niet echt van gekomen. Eén kijkavond gehad en verder ligt 't al een tijd stil...veel andere dingen moeten regelen. En nu zit ik weer met een gebroken poot, waardoor kijkavonden bezoeken niet echt makkelijk is.
En ik wil teveel, ik moet m'n eisen aanpassen en realistischer worden... Volgens mij is dat m'n grootste probleem.
Ohja, ik ben ook altijd in voor een verbetering, waar is 't ergens?quote:Op maandag 7 november 2005 22:49 schreef Fliepke het volgende:
Zijn er nog leuke mensen die een kamer zoeken?
Even tussendoor, was jij vanmiddag rond een uur of 1-half 2 in de Refter? Want ik heb aan iemand die met gips rondliep gevraagd of het dienblad dragen wel ging lukken... een aan je foto's te zien zou je het eventueel wel kunnen zijn (ik ben alleen heel slecht in herkennen enzoquote:Op maandag 7 november 2005 23:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De laatste tijd is 't er niet echt van gekomen. Eén kijkavond gehad en verder ligt 't al een tijd stil...veel andere dingen moeten regelen. En nu zit ik weer met een gebroken poot, waardoor kijkavonden bezoeken niet echt makkelijk is.
En ik wil teveel, ik moet m'n eisen aanpassen en realistischer worden... Volgens mij is dat m'n grootste probleem.
oohh, dan zat ik vanmiddag vlak achter jou in de Refterquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Was jij dat?
Dat was ik ja. Met zo'n complete metalen stellage op m'n arm. Too bad dat ik je niet goed bekeken heb, nu herken ik je in 't vervolg nog niet
. Vond 't wel lief dat je 't vroeg though
.
Nee, ja, nee.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar wat komt er dan nog bij? Gezamenlijke huiskamer? Wasmachine/droger etc? Internet er bij in?
Op zich prima voedsel daar. Ik snap niet wat veel mensen er op tegen hebben.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:17 schreef lenin het volgende:
De Refter is wel ineens populair zeg! Ik snap er niks van :S
Misschien bij de lage landen? Lease auto's naar plaats van bestemming rijden en met het OV weer terug karren.quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:22 schreef Fliepke het volgende:
Weet iemand toevallig iets leuks?
Nah, het liefste heb ik natuurlijk iets simpels administratiefs ofzo in het centrumquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:29 schreef -moi- het volgende:
[..]
Misschien bij de lage landen? Lease auto's naar plaats van bestemming rijden en met het OV weer terug karren.
Hoe kom ik daar mee in contact?quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:29 schreef -moi- het volgende:
[..]
Misschien bij de lage landen? Lease auto's naar plaats van bestemming rijden en met het OV weer terug karren.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:48 schreef Lexie het volgende:
[..]
Hoe kom ik daar mee in contact?Wel vaker over nagedacht over dat werk maar nog nooit iets concreets mee gedaan.
Leuk werk!! ik vind het heerlijk. De wachtlijst is volgens mij een maand of 2, maar je kunt je ook inschrijven bij Kelly services, naast Adecco natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:17 schreef -moi- het volgende:
[..]volgens mij gaat dat via de adecco. Is wel een wachtlijst.. maar dat is maar een paar weken geloof ik. Maar het werk is echt beter, 2 ritjes naar amsterdam en de dag is al voorbij!
ik wil trouwens ook het liefst simpel administratief werkdus als iemand iets weet....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |