Ik heb echt geen idee wanneer dat geweest is danquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:37 schreef Sab-ine het volgende:
[..]
Je was of te druk in gesprek of je wou me gewoon niet zienIk liep namelijk prominent voor jullie langs
![]()
Haha, was rond half 11/kwart voor 11 vlakbij de beta idd. De volgende x bler ik welquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:05 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wanneer dat geweest is danWas dat om half 9 of later? De stoplichten voor de beta neem ik aan?
ik ben niet nieuwsgierig ofzo
deed ie ook Brabant?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja. Je hebt echt wat gemist, 't was gaaf!
.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:14 schreef -moi- het volgende:
ik heb Mikkie ook weer gespot, gister geloof ik, in de buurt van cultuur cafe..
oh en gutnre ook, in spinoza vandaag
ik heb echt geen leven
Ik vond er geen ruk aan...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:06 schreef DonStefano het volgende:
Inferno was ook zeer okee gisteren! allemaal 90's zooi!Hardcore Vibes
![]()
Prachtige naam, alleen had Toy-Box dan weer de leukste dansclips... Ik weet nog heel goed dat bij die CD's van Toy-Box ook een CD-rom zat met videoclips en dat we die dan op mijn computer afspeelden en dan dus met mijn broertje, neefjes, nichtjes en buurtgenootjes op mijn kamer die dansjes na gingen staan doenquote:Op zondag 16 oktober 2005 13:54 schreef Mikkie het volgende:
[...]
Oh ja, Toy-Box! Dat was nog kanslozer dan Aqua, maar daarom niet minder leukDat album van Aqua had trouwens nog zo'n mooie naam: Aquarium
Jij bent dan ook wel erg vaak op fok te vinden en actief op feestjesquote:
Ik wou dat ik kon zeggen dat ik mn dag nuttig besteed hebquote:Op maandag 17 oktober 2005 16:35 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Jeeezus, ik doe ook echt helemaal NIKS, frustrerend gewoon !
... en ik zoek het ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |