Ja jammer (quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik hoorde zoiets van Jos ja, maar hij was over allemaal niet zo enthousiast geloof ik
Als ik dat eerder had geweten had ik mezelf misschien nog wel gevolunteerd, aangezien ik dit jaar nog 5 eerstejaars vakken moet volgen. Maar goed, da's nu dus te laat
Jacob Canisstraatquote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:12 schreef lenin het volgende:
[..]
gefeliciteerd wie wat waar en hoe? want ja een kamer in Dukenburg kun je natuurlijk geen kamer noemen
was ik jou nou tegengekomen in de drie (woensdagavond) ?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:19 schreef DonStefano het volgende:
Moet trouwens nog maar ff kijken of ik vanavond naar gangfeest ga, 't is gisteravond ook allemaal weer veel te laat geworden...
leuke foto's!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:23 schreef Sab-ine het volgende:
Foto's staan erop! www.phvos.com. En kijk ook ff bij het commentaar, leukleuk! Oh, Mr._T-Rex, valt mee hoor de foto's, don't be scared![]()
Ik denk het!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:53 schreef DonStefano het volgende:
En Yozd, was afgelopen Woensdag bij hoge uitzondering niet op een MFV-feest... misschien heb je m'n dubbelganger gespot?![]()
dat ligt aan jou want ik kom er wel gewoon in. Heb je vaker last van he dat je dingen niet kan openen, zo moet ik je ook appart weer Word documenten sturen omdat JIJ als enige er weer niet inkomtquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:42 schreef yozd het volgende:
Ik kan op mijn kamer wel gewoon mijn uni mail checken (@student.ru.nl), maar bij m'n
ouders niet... weet iemand waar dat aan kan liggen?
http://webmail.ru.nl werkt gewoon, maar op het moment dat ik op 'inloggen' klik, geeft die
een 404..![]()
die word documenten.. dat ligt aan gmail, want de bestanden die jij stuurde waren daar maarquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:56 schreef lenin het volgende:
dat ligt aan jou want ik kom er wel gewoon in. Heb je vaker last van he dat je dingen niet kan openen, zo moet ik je ook appart weer Word documenten sturen omdat JIJ als enige er weer niet inkomtmisschien moet je een computercursus doen?!
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:19 schreef yozd het volgende:
[..]
die word documenten.. dat ligt aan gmail, want de bestanden die jij stuurde waren daar maar
1K groot, dat kan nooit.. dus volgens mij flipt Gmail soms ofzo..
Enne.. geen praatjes jij heh.. anders trek ik internet er uit in het verenigingengebouw wat bij
ONS binnenkomt...![]()
quote:
Dacht ik ook ff in jullie aftergangfeesttopic te kunnen reageren, maar das vast alleen voor bewoners en gangmeubilairquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:34 schreef Sab-ine het volgende:
oh uhm, ff checke...gewoon ff registreren dan maar he!
Hehe, watch mequote:Op maandag 10 oktober 2005 00:31 schreef Sab-ine het volgende:
Uhhm kan vast wel, ff aanmelden denk ik. Ja kan wel hoor, alleen durft nooit iemand dat buiten onze gang
Pff, de docent kansrekening heeft net in 3 woorden mijn herstvakantie gecancelled: gesloten boek tentamenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |