Ik had graag bij FC Kunde gegaan maar ik voetbal zelf al 4x in de week ..quote:Op zondag 18 september 2005 08:46 schreef WooZ het volgende:
Zijn er toevallig mensen die meedoen met de interne competitie Futsal?
morgen eerste wedstrijd
Dat heb ik nu dus ookquote:Op zondag 18 september 2005 10:34 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik had graag bij FC Kunde gegaan maar ik voetbal zelf al 4x in de week ..![]()
quote:Op zondag 18 september 2005 10:49 schreef Fliepke het volgende:
Hoi. Nieuw topic, nieuwe spotkansen
Donequote:Op zondag 18 september 2005 10:34 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zet mij ook maar op die spotlijst
quote:Op zondag 18 september 2005 10:34 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zet mij ook maar op die spotlijst
Ik zou ook graag willen, maar heb het druk genoeg met squash spelen.quote:Op zondag 18 september 2005 10:34 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
haha, ja Maarten ken ik wel... maar die is nou niet echt representatief voor de rest vd club...quote:Op zondag 18 september 2005 15:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Misschien heb ik dan ooit wel eens tegen je gevoetbald
Hoe heet die ene kerel ook alweer... Maarten ofzo? Die zat toen ook bij jullie geloof ik. Ken da?
Jaja, had ik niet eens gezienquote:Op zondag 18 september 2005 14:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hey, ik had de vorige keer alles netjes op alfabetische volgorde gezet, als jij dat nou ook eens volhoudt
Dat is het understatement van het jaarquote:Op zondag 18 september 2005 15:40 schreef DonStefano het volgende:
[..]
haha, ja Maarten ken ik wel... maar die is nou niet echt representatief voor de rest vd club...![]()
Maarten is onze superspits van het (ondertussen) 3e elftalquote:Op zondag 18 september 2005 15:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Vertel
Wat is er niet mis met Maarten?
Komt er een meeting dan ofzo?quote:Op zondag 18 september 2005 18:40 schreef Gutnre het volgende:
TVP
ben trouwens een fotoboek aan het maken
fotos ervoor tenminste
Ik doe mee, wij spelen donderdag voor het eerst geloof ik..quote:Op zondag 18 september 2005 08:46 schreef WooZ het volgende:
Zijn er toevallig mensen die meedoen met de interne competitie Futsal?
morgen eerste wedstrijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |