Sorry, ik lag al in bedquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:25 schreef Sab-ine het volgende:
Hmm, dan moet ik maar ff bij jou langskomenHeb maar een extra trui aangetrokken en ga zo onder een dubbel dekbedje
![]()
Hahaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo vraag je er natuurlijk om om 'opgewarmd' te worden
Mikkie waarom doe je in godsnaam al die dvd's weg!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo vraag je er natuurlijk om om 'opgewarmd' te worden
Ga jij stappen met een van de slechtste universiteiten? Die opmerking komt na die zin een btje uit de lucht vallen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:09 schreef phvosdotcom het volgende:
[..]
Mikkie waarom doe je in godsnaam al die dvd's weg!
Zit je zo in geldnood?
Kan toch makkelijker en eenvoudiger dingen verzinnen om geld te verdienen, dan elke keer een dvd voor 5 euro te verkopen.![]()
En wie gaat er trouwens deze donderdag stappen in Nijmegen City
Met één van de slechtste universiteiten van Nederland volgens een jaarlijkse meting van Elsevier waar zowel studenten als docenten een mening wordt gevraagd
Je moet voor de gein eens achterin lezen hoe het onderzoek gedaan is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:58 schreef phvosdotcom het volgende:
volgens het studentenoordeel wel maar volgens hooglerarenoordeel komen ze op een schamele 5de plek.
Mijn studie is helaas niet gemeten.
Geneeskunde en Pedogiek scoren ook wel hoog volgens de studenten in NL
ach, volgend jaar zijn we weer de beste, net als vorig jaarquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:23 schreef DonStefano het volgende:
ho hospreek ff voor je eigen studie; Rechten is na Tilburg de al-lur-beste van Nederland
![]()
Het is gelieerd aan de radboud Universiteit.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:26 schreef yozd het volgende:
[..]
Je moet voor de gein eens achterin lezen hoe het onderzoek gedaan is.
(het is notabene uitgevoerd door de RU zelf)
Ik weet het niet zeker meer, maar ik meen me het herinneren dat er alleen maar gekeken is
naar hoeveel 1e plaats stemmen elke uni kreeg.. beetje raar om dat zo te doen, lijkt me...
Het is herfst! We hebben een mooie zonnige toegift gehad hoorquote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:47 schreef Sab-ine het volgende:
En ik kan hopelijk straks weer fatsoenlijk muziek luisteren op mijn super-pc dankzij PHVOSDOTCOM, oftewel Peter.
Wat een kutweer btw![]()
Dat betekent vallende bladeren...quote:
daar zijn we Nederlander voor!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:25 schreef Sab-ine het volgende:
1 opmerking over het weer en iedereen gaat los![]()
Ik heb me gewoon bij de SSHN zelf ingeschreven, en daar gepind... maar dat kan jij nu zeker niet meer?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:45 schreef Mikkie het volgende:
Wel raar... heb ik me net ingeschreven bij de SSHN (leek me toch wel handig... mocht ik om de één of andere reden dat over een tijdje nodig hebben... (stom dat ik dat inschrijven niet al vier jaar terug heb gedaan though)... moet je inschrijfgeld overmaken naar hun rekening... maar onder vermelding van wát
Ik zou denken: je inschrijfnummer. Maar dat moet gemaild worden, en ik krijg maar geen mailtje binnen. En alleen je naam erbij... dat moet haast fout gaan... dikke kans dat je dan 20 euro door de plee spoelt. Mensen met ervaring met de SSHN... moet ik nog ff wachten op een mailtje offeuh...?
Ik ook!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:55 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
btw: Ik heb Mr._T-Rex gespot!
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar dat kantoor zit*kuch* *hint*
Dan kan ik eventueel ff kijken of ik daar langs kan gaan.
Dat was geen spotten meerquote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:55 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Ik heb me gewoon bij de SSHN zelf ingeschreven, en daar gepind... maar dat kan jij nu zeker niet meer?
btw: Ik heb Mr._T-Rex gespot!
Wauw dan heb ik gewoon 2 fok!kers gespot vandaag! Het is me watquote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:52 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Dat was geen spotten meer
Je belde me en toen kwam ik naar buiten...
We hebben wel samen Sabine gespot, maar dat had je vast niet in de gaten
Het is achter de Minervaplaats en de Pegasusplaats als je dat misschien makkelijker vindt...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ah, dank je
Ik ga eens ff kijken of ik morgen wat tijd heb, dan ga ik er wel ff langs... zien wat ze voor me kunnen betekenen.
Dat hadden we dan allebei niet in de gatenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:52 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Dat was geen spotten meer
Je belde me en toen kwam ik naar buiten...
We hebben wel samen Sabine gespot, maar dat had je vast niet in de gaten
Haha mooi zoquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ben vandaag per ongeluk die hele woonwijk doorgecrosstKwam vanaf de St. Anna, en had een afslag te vroeg genomen
Heb 't uiteindelijk wel makkelijk gevonden, zat een aardige vrouw binnen, en nu is alles geregeld... krijg ergens in de aankomende dagen de bevestiging in de bus
Heb je die via Wibeco?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:45 schreef DonStefano het volgende:
heb 'n kamer in 't Alberitum, naast Hoogeveldten wat ik net zei klopt niet helemaal, zit toch wel regelmatig in Spinoza, in de rechtenkantine
![]()
Aah ja, ik ben zelf ook bij wibeco ingeschreven, zelfde verhaal... alleen toen had ik toch maar via kamernet gereageerd, en daar was ik het bij geworden, alleen moest ik me dan wel even inschrijven bij de SSHN... puur geluk dus eigenlijkquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:41 schreef DonStefano het volgende:
jep.... voor mij werd via de SSHN een vrij lastig verhaal omdat ik tot voor kort in Nijmegen ook woonachtig was, en ik dus dmv reisurgentie enzo jaren moet wachten alvorens ik ergens een hok aangeboden krijg
Jaa maar lang niet allemaal...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:52 schreef DonStefano het volgende:
huh? is dat dan wel dus 'n kamer via de SSHN?! wist helemaal niet dat die ook panden met kijkavonden hadden, grappig...
oh, en bydewee, al kaarten voor Mando Diao van volgende week gefixt?
Not true, die scholieren hebben een spetterend feest in het Sportcafe...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
denk dat er weinig te doen is en dat veel middelbare scholieren gaan onder het mom van 'studentenavond' (die dus compleet verneukt is doordat zij er bij bosjes zijn)...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |