Ik heb me gewoon bij de SSHN zelf ingeschreven, en daar gepind... maar dat kan jij nu zeker niet meer?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:45 schreef Mikkie het volgende:
Wel raar... heb ik me net ingeschreven bij de SSHN (leek me toch wel handig... mocht ik om de één of andere reden dat over een tijdje nodig hebben... (stom dat ik dat inschrijven niet al vier jaar terug heb gedaan though)... moet je inschrijfgeld overmaken naar hun rekening... maar onder vermelding van wát
Ik zou denken: je inschrijfnummer. Maar dat moet gemaild worden, en ik krijg maar geen mailtje binnen. En alleen je naam erbij... dat moet haast fout gaan... dikke kans dat je dan 20 euro door de plee spoelt. Mensen met ervaring met de SSHN... moet ik nog ff wachten op een mailtje offeuh...?
Ik ook!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:55 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
btw: Ik heb Mr._T-Rex gespot!
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar dat kantoor zit*kuch* *hint*
Dan kan ik eventueel ff kijken of ik daar langs kan gaan.
Dat was geen spotten meerquote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:55 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Ik heb me gewoon bij de SSHN zelf ingeschreven, en daar gepind... maar dat kan jij nu zeker niet meer?
btw: Ik heb Mr._T-Rex gespot!
Wauw dan heb ik gewoon 2 fok!kers gespot vandaag! Het is me watquote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:52 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Dat was geen spotten meer
Je belde me en toen kwam ik naar buiten...
We hebben wel samen Sabine gespot, maar dat had je vast niet in de gaten
Het is achter de Minervaplaats en de Pegasusplaats als je dat misschien makkelijker vindt...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ah, dank je
Ik ga eens ff kijken of ik morgen wat tijd heb, dan ga ik er wel ff langs... zien wat ze voor me kunnen betekenen.
Dat hadden we dan allebei niet in de gatenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:52 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Dat was geen spotten meer
Je belde me en toen kwam ik naar buiten...
We hebben wel samen Sabine gespot, maar dat had je vast niet in de gaten
Haha mooi zoquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ben vandaag per ongeluk die hele woonwijk doorgecrosstKwam vanaf de St. Anna, en had een afslag te vroeg genomen
Heb 't uiteindelijk wel makkelijk gevonden, zat een aardige vrouw binnen, en nu is alles geregeld... krijg ergens in de aankomende dagen de bevestiging in de bus
Heb je die via Wibeco?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:45 schreef DonStefano het volgende:
heb 'n kamer in 't Alberitum, naast Hoogeveldten wat ik net zei klopt niet helemaal, zit toch wel regelmatig in Spinoza, in de rechtenkantine
![]()
Aah ja, ik ben zelf ook bij wibeco ingeschreven, zelfde verhaal... alleen toen had ik toch maar via kamernet gereageerd, en daar was ik het bij geworden, alleen moest ik me dan wel even inschrijven bij de SSHN... puur geluk dus eigenlijkquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:41 schreef DonStefano het volgende:
jep.... voor mij werd via de SSHN een vrij lastig verhaal omdat ik tot voor kort in Nijmegen ook woonachtig was, en ik dus dmv reisurgentie enzo jaren moet wachten alvorens ik ergens een hok aangeboden krijg
Jaa maar lang niet allemaal...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:52 schreef DonStefano het volgende:
huh? is dat dan wel dus 'n kamer via de SSHN?! wist helemaal niet dat die ook panden met kijkavonden hadden, grappig...
oh, en bydewee, al kaarten voor Mando Diao van volgende week gefixt?
Not true, die scholieren hebben een spetterend feest in het Sportcafe...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
denk dat er weinig te doen is en dat veel middelbare scholieren gaan onder het mom van 'studentenavond' (die dus compleet verneukt is doordat zij er bij bosjes zijn)...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |