Heb jij geen vakantie?quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:13 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Neem ff de OP van het vorige topic over en vul ff aan met de nieuwe namen ajb
Ow en maak er maar "Gangfeesten, bier en geen vakantie" van![]()
pssssssssttttt....quote:
Ik denk niet dat T-Rex er nog mee geconfronteerd wil wordenquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:02 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Pff, de docent kansrekening heeft net in 3 woorden mijn herstvakantie gecancelled: gesloten boek tentamen
quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:54 schreef Kauki het volgende:
[..]
pssssssssttttt....
[..]
Ik denk niet dat T-Rex er nog mee geconfronteerd wil worden![]()
gedaanquote:Op maandag 10 oktober 2005 17:40 schreef Mr._T-Rex het volgende:
nog toe te voegen:
Mr.Trelawney - Nederlandse taal en cultuur
spinor - informatica
phvosdotcom - informatiekunde
sab-ine - geneeskunde
HetwasietsmeteenF - Arabisch/Middenoostenstudies
Nog meer nieuwe?
Rogier, hoe raak jij hier nou weer verzeild!quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:23 schreef rogiertje het volgende:
Wat is de bedoeling van dit topic? Iedereen uit Nijmegen doet ontzettend blij hier?
genieten van iedereen die geen vakantie heeft en verder slowchatten over alles wat er op of rond de RU speeld. Bier gangfeesten, spotten en ga zo maar doorquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:23 schreef rogiertje het volgende:
Wat is de bedoeling van dit topic? Iedereen uit Nijmegen doet ontzettend blij hier?
Niet iedereen is zo materialistisch ingesteld als jij. Al kreeg ik er niks voor ik vind het gewoon leuk om te doen!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En een vergoeding van 45 euro, jeuj, da's cashen
Ik heb het ook overwogen, maar doe het niet, ga de intro volgend jaar al actief zijn. Organiseer 'm mee met m'n studievereniging, ik ga mentorpappa worden, en als 't haalbaar is wil ik misschien ook nog wel een weekend organiseren
Informatica en wiskunde, sinds kort.quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:40 schreef Mr._T-Rex het volgende:
spinor - informatica
Oooh ik wilde ook mentor worden, en toen kreeg ik net een mailtje dat het voor ons niet doorgaat, want er was maar 1 aanmeldingquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 08:45 schreef lenin het volgende:
[..]
genieten van iedereen die geen vakantie heeft en verder slowchatten over alles wat er op of rond de RU speeld. Bier gangfeesten, spotten en ga zo maar door
Ik ben trouwens mentor tijdens de tweedaagse in de vakantieallemaal vwo scholieren die ik mag laten proeven aan het studentenleven
![]()
![]()
Haha en sta jij ook zo mooi op de foto in de Vox?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:31 schreef spinor het volgende:
[..]
Informatica en wiskunde, sinds kort.![]()
dan is het goed dan zijn we weer vriendjesquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het kwam misschien negatiever over dan bedoeld was, want ik vind 45 euro vergoeding al aardig wat, juist omdat veel mensen het ook wel voor niks willen doen
En als ik geld wilde verdienen, dan ging ik geen complete intro organiseren, pappa worden én misschien een weekend doen, maar een week werken.
Haha, dat van die drank heb ik me ook voor geschaamd, maar ik als pedel heb nog bonnen kunnen verstrekken, in beperkte mate. Sorry dat jullie zo laat aan de beurt waren, maar ik had vooraf de orders gekregen om de gewone volgorde van inschrijving af te werken en alleen besturen uit vreemde steden voor te laten gaan..quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:00 schreef yozd het volgende:
*tvp!
Mên... anders nodig je effe 200 besturen uit voor je constitutieborrel!
Half tien binnen, pas kwart voor drie het nieuwe bestuur mogen feliciteren.
En dan drank afkopen voor een schamele 1000 euro.. pffff dat was om twaalf uur al op!
Bagger...![]()
Wil ik heel enthousiast naar je fotoboek racen om te kijken hoe ik je vanmiddag tijdens die info-bijeenkomst kan spotten, heb je geen fotoboek!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 08:45 schreef lenin het volgende:
[..]
Ik ben trouwens mentor tijdens de tweedaagse in de vakantieallemaal vwo scholieren die ik mag laten proeven aan het studentenleven
![]()
![]()
Die gratis bonnen om het kwartier waren inderdaad zeer ok!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:11 schreef Kopstoot het volgende:
Haha, dat van die drank heb ik me ook voor geschaamd, maar ik als pedel heb nog bonnen kunnen verstrekken, in beperkte mate. Sorry dat jullie zo laat aan de beurt waren, maar ik had vooraf de orders gekregen om de gewone volgorde van inschrijving af te werken en alleen besturen uit vreemde steden voor te laten gaan..![]()
Maar ik vond het al met al toch best leuk, al die drank. En, weet je, de laatste mensen konden om half 4 ofzo naar voren, ik was om half 7 thuis, van een borrel.![]()
quote:
Ik hoop het niet? Heb de Vox nog niet gelezen... maar hoezo zou ik daarin moeten staan?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:46 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Haha en sta jij ook zo mooi op de foto in de Vox?
Nou er staat een artikel over kleine studies in, en er staan 3 foto's bij, 1 van de eerstejaars van Arabisch (mijn groep dusquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:42 schreef spinor het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik hoop het niet? Heb de Vox nog niet gelezen... maar hoezo zou ik daarin moeten staan?
haha, ga die Vox nog maar een keer lezen danquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:49 schreef DonStefano het volgende:
Omdat de Vox een heel blik Wiskundevolk heeft opengetrokken om over een of ander vaag japans puzzeltje te ouwehoeren...
Er staat zelfs 'n verhaaltje in over iemand die Wiskunde en Informatica studeert, dacht dat je die bedoeldequote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:54 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
haha, ga die Vox nog maar een keer lezen dan
er staat wel een foto op mijn weblog ergens maar ik zal even kijken of ik jou kan vinden straks en je even aanspreken die van jou staat wel op je site namenlijkquote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:54 schreef Kauki het volgende:
[..]
Wil ik heel enthousiast naar je fotoboek racen om te kijken hoe ik je vanmiddag tijdens die info-bijeenkomst kan spotten, heb je geen fotoboek!![]()
Naja, ik word dus ook mentor in de vakantie![]()
Natuurlijk!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:40 schreef Sab-ine het volgende:
Gaat er nog iemand naar het Openrechtenfeest vanavond?
mmmmmmja ze lopen hier mij momenteel over te halen tijdens practicum nuquote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:40 schreef Sab-ine het volgende:
Gaat er nog iemand naar het Openrechtenfeest vanavond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |