Ik zit daar elke dag! Dus we moeten er ooit op hetzelfde moment zijn geweestquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:45 schreef DonStefano het volgende:
heb 'n kamer in 't Alberitum, naast Hoogeveldten wat ik net zei klopt niet helemaal, zit toch wel regelmatig in Spinoza, in de rechtenkantine
![]()
Albertinum!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:45 schreef DonStefano het volgende:
heb 'n kamer in 't Alberitum, naast Hoogeveldten wat ik net zei klopt niet helemaal, zit toch wel regelmatig in Spinoza, in de rechtenkantine
![]()
Ben even in de Drie geweest voor t eerst sinds maanden en in de Inferno, maar 't was echt een grote kansloze zooi zeg! Ze controleerden ook nergens op collegekaarten, dus iedereen kon gewoon overal binnenkomenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:14 schreef Mikkie het volgende:
Gisterens overigens niet meer wezen stappen, heb tot half twee in de Wammus gezeten, was erg gezellig, maar geen zin om daarna de stad in te duiken, omdat ik het vermoeden had dat er teveel pubers zouden zijn. Ik liep naar de auto, en al het grut dat ik toen ladderzat tegenkwam, bevestigde mijn vermoedens.
Ik zal maar doen alsof ik dit niet gelezen heb! Wat moet je in Godsnaam in die...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:29 schreef DonStefano het volgende:
[..]
Ben even in de Drie geweest voor t eerst sinds maanden en in de Inferno, maar 't was echt een grote kansloze zooi zeg! Ze controleerden ook nergens op collegekaarten, dus iedereen kon gewoon overal binnenkomen![]()
Et tu, Brute?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:03 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Hey HEY!, nix tegen de drie en de inferno
nou, sinds gisteren wel eigenlijk.... goede keuze van je om uiteindelijk thuis te blijven, want het was echt een grote pauperkermis daar!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:03 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Hey HEY!, nix tegen de drie en de inferno
Sorry, ik had door omstandigheden niet echt de mogelijkheid om tijdens mijn mentorschap meer dan 3 uur te slapen, waardoor mijn hersencellen nog minder actief waren dan normaal...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ook goeiemorgen
Hoe is het Tweedaagse-mentor zijn bevallen?
Moewhahaha, fooled yaquote:
Duh, de coole studenten hadden vakantiequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:03 schreef DonStefano het volgende:
[..]
nou, sinds gisteren wel eigenlijk.... goede keuze van je om uiteindelijk thuis te blijven, want het was echt een grote pauperkermis daar!![]()
Vakantie?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:59 schreef Mr.Trelawney het volgende:
[..]
Duh, de coole studenten hadden vakantie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |