Hij vraagt nog steeds of ik een keer mee ga stappenquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:43 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Moet jij ook eens een keer doen.
Dat is omdat je ons hier zit op te geilen lekker te maken met doktermeneer.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:50 schreef Ang3l het volgende:
AAAAAAAAAAAWWW, Fuzz beet me net in m'n achillespees!!!
Ik heb nog veeeeel meer foto's!quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat is omdat je ons hier zit op te geilen lekker te maken met doktermeneer.
Bring them on.quote:
m'n email staat in m'n profiel.quote:
geef je die dan wel genoeg aandacht?quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:50 schreef Ang3l het volgende:
AAAAAAAAAAAUWWW, Fuzz beet me net in m'n achillespees!!!
quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:54 schreef keizerpinguin het volgende:
ga maar lekker zitten dan zal ik je verwennen!
[afbeelding]
die is natuurlijk de Robbie tape ergens op een geheime plek aan het onderbrengenquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:53 schreef wonderer het volgende:
Waar de fuck is CDP??
Da's verdomme al de tweede keer dat ik hem misloop voor een minimeetquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die is natuurlijk de Robbie tape ergens op een geheime plek aan het onderbrengen
Ik zie Fuzz al voor me met twee langevingers in z'n oren. Neej, tiramisu is leuk voor een keer, maar dan wil je weer wat anders. Kaiserschmarrn, appelcrumble, crêpes suzettes of lemon meringue pie.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:50 schreef Ang3l het volgende:
AAAAAAAAAAAUWWW, Fuzz beet me net in m'n achillespees!!!
Cremé bruleéquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:55 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik zie Fuzz al voor me met twee langevingers in z'n oren. Neej, tiramisu is leuk voor een keer, maar dan wil je weer wat anders. Kaiserschmarrn, appelcrumble, crêpes suzettes of lemon meringue pie..
ja en nu schiet mij hier weer direct de term bootcamp in mijn hoofdquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:55 schreef keizerpinguin het volgende:
ik ga nog ff wat drinken en dan slapen!
in BB liggen er ook al een paar in bed! zo gezellig allemaal..... net of ze op kamp zijn ik wil ook op kamp! waar is die tijd gebleven?!
we moeten op [homo] kamp!
doei
Jah.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:52 schreef DennisMoore het volgende:
Die ene, da's een 'ex' van Marc he?
Hoi Cerrorquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:00 schreef Duncan-Death het volgende:
Ik ben niet homoseksueel maar toch post ik hier.
Wat ben ik ook een rebel.
eerst je bifi posten.quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:00 schreef Duncan-Death het volgende:
Ik ben niet homoseksueel maar toch post ik hier.
Wat ben ik ook een rebel.
*jaloers* en in de trein ook nogquote:
quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:59 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Crème brûlée..
Cremé bruleé doet mij te veel denken aan creno brûlée..
Die behoor jij al te hebben gezien jij ook in die bifi-topics zat.quote:
Ik wel ja. En gezien is een groot woord.quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:03 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Die behoor jij al te hebben gezien jij ook in die bifi-topics zat.
Is dat nou wat er van She-Ra geworden is?quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:02 schreef Stroekie het volgende:
Mag ik dan hier ook Sylvia Witteman's choco taart nomineren
je breekt een pak bastognekoeken in stukje en mengt die met 100 gram gesmolten boter
ondertussen 500 gram pure chocolade smelten au bain marie
500 gram slagroom stijf slaan/kloppen
nu slagroom en chocolade mengen en fikse scheut Amaretto erbij doen
bastogne kruimers op taartbodem storten en met lepel goed aanslaan
daarna slagroom choco mengsel storten en taart minimaal 1 nacht in koelkast laten opstijven
en ja dan kan je mij dus wegdragen
Mooi, die wil je ook niet zien dus bespaar je moeite.quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik wel ja. En gezien is een groot woord..
Heaumeaux, denken maar aan één ding.quote:
Doktertje spelenquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Heaumeaux, denken maar aan één ding..
Doe die maar even leuk sturen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:04 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Mooi, die wil je ook niet zien dus bespaar je moeite.
Ik had ook nog wat foto's van jou geloof ik.
ik absoluut geen Neerlandicus dus weet ik niet of je nu slagroom moet stijf slaan of moet stijf kloppen en nee met die andere vervoeging heb ik dan weer geen twijfelsquote:
Nou ik kon vrij weinig zien door die kutkwaliteit van die foto'squote:Op maandag 10 oktober 2005 00:04 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Mooi, die wil je ook niet zien dus bespaar je moeite.
En met jou heel fok.quote:Ik had ook nog wat foto's van jou geloof ik.
Mij ook. Met maagpijn.quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:02 schreef Stroekie het volgende:
Mag ik dan hier ook Sylvia Witteman's choco taart nomineren
je breekt een pak bastognekoeken in stukje en mengt die met 100 gram gesmolten boter
ondertussen 500 gram pure chocolade smelten au bain marie
500 gram slagroom stijf slaan/kloppen
nu slagroom en chocolade mengen en fikse scheut Amaretto erbij doen
bastogne kruimers op taartbodem storten en met lepel goed aanslaan
daarna slagroom choco mengsel storten en taart minimaal 1 nacht in koelkast laten opstijven
en ja dan kan je mij dus wegdragen
http://www.lunacynet.com/league/char_brulee.htmlquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:03 schreef Ang3l het volgende:
Is dat nou wat er van She-Ra geworden is?
quote:
Ja dat is inderdaa...quote:
nee want uit een springvorm van 24 centimeter moet je toch minimaal 15 punten snijdenquote:
Heel weird. Ik herkende hem zo. Schijnbaar toch een selectief fotografisch geheugen voor mooie exemplaren.quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*jaloers* en in de trein ook nog
Dat was wel geinig, sms-en tussen 3 in de trein
quote:
Ik vond het zo meligquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:08 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Heel weird. Ik herkende hem zo. Schijnbaar toch een selectief fotografisch geheugen voor mooie exemplaren.
Maar ik moest jou wel ff sms'en om het te verifiëren.
Ik zal 'm niet postenquote:
Wel goed denk ik. Helaas geen catfights.quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:02 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Ola, hoe staat het in het homo topic?
Zijn er al koppeltjes?
ja 1 heeeel cute koppeltjequote:Op maandag 10 oktober 2005 00:09 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Wel goed denk ik. Helaas geen catfights.
Koppeltjes.. ow ja.
Jamaar, jamaar... doktermeneer is niet goed voor jou. Geeft alleen maar problemen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zal 'm niet posten
ALS... je de dokter met rust laat!
Back awaaaaay from the doctor!
*houdt foto omhoog*
Ik ga je ass posten hoor! PAS OP!quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:10 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar... doktermeneer is niet goed voor jou. Geeft alleen maar problemen.
Hehe hij keek echt zo op z'n gsm "wtf? wat is dit?" en "Ik ben al moe, val me niet lastig".quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond het zo meligen dan ik hem weer sms-en dat ie naar je moets zwaaien en jij maar wee sms-en aan mij wat hij deed
Ik wil je alleen maar helpenquote:
Nou. Schrale dijbenen, wat een ramp. En daar heeft hij heus wel een zalfje voor hoor.quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:10 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar... doktermeneer is niet goed voor jou. Geeft alleen maar problemen.
Ja help hem ook nog een beetje.quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:13 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nou. Schrale dijbenen, wat een ramp. En daar heeft hij heus wel een zalfje voor hoor..
Oh oh.. Hoe ziet die Parleur eruit?quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ja 1 heeeel cute koppeltjeParleur & Ang3l
Jij grijpt ook elke gelegenheid aan om die foto te posten he?quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jij grijpt ook elke gelegenheid aan om die foto te posten he?.
Ik weet nog dat Fulco foto's had gemaakt op een meeting, bijna allemaal van error.quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:16 schreef wizarddragon het volgende:
Fulco- en Error --> ook een fok!koppel.
gelukkig brengt Wonderer haar camera mee woensdagquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:18 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik weet nog dat Fulco foto's had gemaakt op een meeting, bijna allemaal van error..
En gelukkig ben ik daar niet bij.quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gelukkig brengt Wonderer haar camera mee woensdag
ien die is natuurlijk helemaal objectief
goed dat ik dat weet, dan ga ik dit keer plassen op een wc met een deurquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Says who?quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat hij zegt.quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:22 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En gelukkig ben ik daar niet bij..
quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:23 schreef creno het volgende:
[..]
goed dat ik dat weet, dan ga ik dit keer plassen op een wc met een deur
toch bespeur ik daar een soort van angstquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:22 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En gelukkig ben ik daar niet bij..
quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:23 schreef creno het volgende:
[..]
goed dat ik dat weet, dan ga ik dit keer plassen op een wc met een deur
Daar is een ander topic voor.quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
toch bespeur ik daar een soort van angst
is dat voor de groep, of voor de locatie?
was je wel gekomen als het b.v. op een zaterdag in een of andere horeca gelegenheid zou zijn wel bij?
nou gewoon dat er dan naderhand geen gezeur komt van hij heb alleen maar foto's van hem gemaakt en ik sta d'r niet flateus op en zoquote:
Ander subforum ook.quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:26 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Daar is een ander topic voor..
quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:27 schreef Timmah het volgende:
Ik ben eens mn Bedje opzoeken. Morgen weer fit zijn voor Verbeeldingsprincipes 1....
.
Sweet Dreams Timmahquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:27 schreef Timmah het volgende:
Ik ben eens mn Bedje opzoeken. Morgen weer fit zijn voor Verbeeldingsprincipes 1....
.
en met mijn GSMmekke maak ik vast ook wat foto's !quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou gewoon dat er dan naderhand geen gezeur komt van hij heb alleen maar foto's van hem gemaakt en ik sta d'r niet flateus op en zo![]()
en ja mijn camera komt ook mee hoor![]()
Niet?!quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:30 schreef creno het volgende:
[..]
en met mijn GSMmekke maak ik vast ook wat foto's !
zoals bijvoorbeeld...[img.... nee ik post hem niet twee keer op één pagina
nee wij vragen jullie wel om te poseren op een grote paddestoelquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:30 schreef creno het volgende:
[..]
en met mijn GSMmekke maak ik vast ook wat foto's !
zoals bijvoorbeeld...[img.... nee ik post hem niet twee keer op één pagina
ooo maken we dan ook een foto van Vlarp, onder de paddestoelquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee wij vragen jullie wel om te poseren op een grote paddestoel
kan je later hier een meer recentere foto posten
Ja, gewoon tiramisu d'rop smerenquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:13 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nou. Schrale dijbenen, wat een ramp. En daar heeft hij heus wel een zalfje voor hoor..
vanuit het kikkerperspectief ?quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:34 schreef creno het volgende:
[..]
ooo maken we dan ook een foto van Vlarp, onder de paddestoel![]()
quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:34 schreef creno het volgende:
[..]
ooo maken we dan ook een foto van Vlarp, onder de paddestoel![]()
Trustequote:Op maandag 10 oktober 2005 00:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, gewoon tiramisu d'rop smeren
maargoed, ik ga slapen
----> Monsieur Williams neuqen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:53 schreef wonderer het volgende:
Waar de fuck is CDP??
* Semisane kijkt eens in de spiegel en concludeerd, dat tie er niet echt uitziet als een huisdier.quote:
Niet allemaalquote:Op maandag 10 oktober 2005 13:48 schreef Stroekie het volgende:
Wonderer
je heb toch vanochtend niet al je lange haren laten knippen om ons woensdag te verrassen?
Well done.quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:27 schreef TehRockstar het volgende:
Yesh, het topic is weer dood.
quote:
Er is alleen een centimeter of vijf af hoor. Niemand ziet verschil.quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:54 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik krijg ook overal de schuld van.
Hoe gaat het me je nieuwe kapsel?
Eerst eten, zometeenquote:
Euhmm, ja, er is er eentje overleden jaquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:56 schreef keizerpinguin het volgende:
zijn er eigelijk al eens [homo] fokkers overleden?![]()
Daar krijg ik darmkrampen vanquote:
Wat een smakelijke gedachte nu ik met 20 druiven in m'n bek zit.quote:
Is dit in het kader van "je moet toch wat zeggen"?quote:
Nee hoor.quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Is dit in het kader van "je moet toch wat zeggen"?
Foto maken van jezelf is best lastig![]()
Mijn haar is te dun voor iets anders dan dit. En mijn "vorige" kapsel was exact hetzelfde, alleen 6 cm langer. Dat speelse komt door de slag die erin zit, dat merk je bij korter haar beter op.quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:59 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee hoor.Maar het is niet echt een extravagant kapsel. Beter dan je vorige in elk geval, speels staartje.
Ach ja, je kan niet alles hebben. Misschien dat het later nog goedkomt, gebeurde bij mijn moeder ook. Hoewel, dat was NA de zwangerschap, en dat staat niet in de planning.quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:09 schreef TehRockstar het volgende:
Arme jij.Mijn haar is lief en dik.
De eerste.. meer seeds en leechers.. die moet sneller gaanquote:Op maandag 10 oktober 2005 19:27 schreef Great_Expectations het volgende:
En welke is nou beter?
Deze: Desperate.Housewives.S02E03.HDTV.XviD-TCM (S:1029 / L:3137)
Of deze: Desperate Housewives Season 2 Episode 3 S02E03 (S:5 / L:59)
Ja, maar ik twijfel iedere week welke van de twee ik zal doen, misschien zitten er bij de een de reclameblokken er nog tussen ofzoiets.quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
De eerste.. meer seeds en leechers.. die moet snaller gaan
Jup, maar ik vind wel dat die aflevering vreselijk kort geknipt is op de reclame. Iets te kort eigenlijk, rond de reclame's is het nu heel erg spingerig naar een nieuwe scene.quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:27 schreef Great_Expectations het volgende:
En welke is nou beter?
Deze: Desperate.Housewives.S02E03.HDTV.XviD-TCM (S:1029 / L:3137)
Of deze: Desperate Housewives Season 2 Episode 3 S02E03 (S:5 / L:59)
Mjah.quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:33 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mjah..
Ik zei laatst op m'n werk per ongelijk tijdens de lunch langs de neus weg dat ik Desperate Housewives keek, en toen reageerde men meteen met whaaat, kijk je daar naar en met wie dan en heb je soms een vriendin..
Ja, zoiets vond ik bij Episode twee dus ook al. En eerlijk gezegd vind ik het wel grappig om typische Amerikaanse reclames er tussen door te zien.quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:32 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Jup, maar ik vind wel dat die aflevering vreselijk kort geknipt is op de reclame. Iets te kort eigenlijk, rond de reclame's is het nu heel erg spingerig naar een nieuwe scene.
I highly doubt it.quote:
Ik moest lachen.quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik moest lachen..
Kei schattig, die kalverliefde.
Hehe.. en een tulband?quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:37 schreef Ang3l het volgende:
Ik vertrouw mijn konijn niet![]()
Hij cirkelt steeds rond mijn bureaustoel, en m'n voeten ..... gister hapte ie al in m'n achillespees. Ik vrees dat ie van de taliban is geworden. Hij heeft al een soort van pluizig baardje![]()
Je handjes trilden wax?quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:48 schreef Waxxer het volgende:
Op dit tijdstip op school zitten om dingen door te mailen is Eng..
quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:47 schreef TehRockstar het volgende:
Knaagdieren zijn zoiezo sowieso eng.. Met hun valse oogjes en scherpe klauwen.
Heuj.quote:
ach.. 90% van de nederlanders spelt dat woord fout.. het zij je vergeven..quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:52 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Heuj.![]()
Vergeef het mij, oh edele spelling(s)checker.
Háái!quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je handjes trilden wax?
Je miste ons te erg? En dus ga je naar school onder het mom van "even een mailtje versturen" om stiekem ons even gezelschap te houden?
Alles goed wax??
Die snoer ik zometeen wel om z'n bekje ja, als ie niet oppast.quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die snoer ik zometeen wel om z'n bekje ja, als ie niet oppast.
Ik zit met blote voeten en dan INEENS voel je iets kriebelen!De schrik slaat je om je hart!
Nee.quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:50 schreef Great_Expectations het volgende:
Hai Waxx! Doet je internet het nou nog steeds niet?.
Ik heb betere tijden gekend (financieel, werk en prive), maar ik zal niet te hard klagen, het gaat best goed. En ik leef, dat is het belangrijkstequote:Op maandag 10 oktober 2005 20:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Háái!Nee, morgen een krantendeadline en ik zit hier als enige.... Dat voelt een beetje typisch... Heb even mijn artikelen doorgemaild en idd, jullie nog ff tussendoor he?
Alles okay hiero, alleen erg verkouden en hoesten en alles...Naja. Ik ben een bikkel, weet je.
En hoe gaat het met jou??
Ahhw.. lief!!quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die snoer ik zometeen wel om z'n bekje ja, als ie niet oppast.
Ik zit met blote voeten en dan INEENS voel je iets kriebelen!De schrik slaat je om je hart!
Aaawww....quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb betere tijden gekend (financieel, werk en prive), maar ik zal niet te hard klagen, het gaat best goed. En ik leef, dat is het belangrijkste
Ik merk dat ik een missie hebquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Aaawww....![]()
![]()
Naja.... hier eigenlijk hetzelfde verhaal...We zullen woensdag samen roetsjen in onze eenzaamheid...
Even een praktische noot: niemand, no-bo-dy, krijgt mij een achtbaan in. Ter info.
Die kerstdinerfoto in je fotoboek.quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:03 schreef Weemz het volgende:
*shake* Donderdag Sociale Hygiene en Basisvakbekwaamheid Horeca examens...
Jij.. ik.. kurketrekker..quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Met mij roetsjen?
Jij.... ik.... karretje....
Ik niet...quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:13 schreef TehRockstar het volgende:
Jullie.. maaginhoud over de efteling..
quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:06 schreef TehRockstar het volgende:
Die kerstdinerfoto in je fotoboek.![]()
2e fles wijn... omvallen..quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Flesje wijn.... afzonderen... láten voor wat het is...
Ik sla nu een Hertogje achterover.. geen wijn, maar 't is wel alcohol..quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:17 schreef Great_Expectations het volgende:
Hebben jullie dat nou ook wel eens, dat je thuiskomt van een lange dag werken vol gekwek en geblaat van klanten & collega's / docenten & medestudenten* en dan ernstig behoefte hebt aan een glas wijn ofzo?. Zonder nou meteen een enorme zuipschuit te zijn?
.
*Doorhalen wat niet op je belevingswereld van toepassing is
Neequote:Op maandag 10 oktober 2005 21:17 schreef Great_Expectations het volgende:
Hebben jullie dat nou ook wel eens, dat je thuiskomt van een lange dag werken vol gekwek en geblaat van klanten & collega's / docenten & medestudenten* en dan ernstig behoefte hebt aan een glas wijn ofzo?. Zonder nou meteen een enorme zuipschuit te zijn?
.
Behoefte wel........maar ik mag (van mezelf) geen alcohol meer doordeweeks.quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:17 schreef Great_Expectations het volgende:
.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:31 schreef Weemz het volgende:
lekker dronken in de Monsieur Cannibale...
Ja, wie ben jij?quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:32 schreef PeterLosseSchoenveter het volgende:
[..]
Behoefte wel........maar ik mag (van mezelf) geen alcohol meer doordeweeks.
Oh shit....Ik mag nog helemaal niet reageren, ik moet me eerst nog voorstellen :-)
Ik ben Peter, twaalfeneenhalfduizend daagjes jong en kom uit Rotterdam.quote:
Er is een lijstje voor, maar daar is G_E beter in..quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:37 schreef PeterLosseSchoenveter het volgende:
[..]
Ik ben Peter, twaalfeneenhalfduizend daagjes jong en kom uit Rotterdam.
(Is dit een soort van voorstelling ? Of nemen jullie daar geen genoegen mee?)
Oh jee........Toch niet zo'n lijstje waar ik mezelf helemaal bloot moet leggen he ? :-)quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Er is een lijstje voor, maar daar is G_E beter in..
Welkom!
Neuh.. gewoon wat info die we graag willen wetenquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:41 schreef PeterLosseSchoenveter het volgende:
[..]
Oh jee........Toch niet zo'n lijstje waar ik mezelf helemaal bloot moet leggen he ? :-)
In ieder geval bedankt voor je welkom !!
Okee.......ik ben d'r klaar voorquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Neuh.. gewoon wat info die we graag willen weten
Okee, danquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:50 schreef Stroekie het volgende:
Op vrijdag 17 december 2004 01:10 schreef G_E het volgende:
Het inschrijfformulier - opgesteld door IBG (wie anders)
Wat is je voornaam?
Wat is de betekenis van je nickname?
En die van je user-icoon?
En van je signature?
Hoe ben je hier terecht gekomen? Of beter gezegd, via wie?
En waar ken je hem dan van? En heb je hem al een keer geneukt? Hoe was dat? (Graag rapportcijfer)
Hoe oud ben je?
Wat voor studie/werk doe je?
Waar woon je (ongeveer)?
Heb je een foto van jezelf die je hier wilt posten?
Heb je een vriendje? (of zoiets)
Wat zijn je interesses of vrijetijdsbestedingen?
Waarom geef je antwoord op al deze vragen?
Wat is je eerste indruk van ons?
Wat wil je ons nog vragen?
Hier het lijstje
succes met invullen
en van harte welkom
Het hoeft ook geen wijn te zijn, een stevige trappist ofzoiets voldoet ook uitstekend.quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik sla nu een Hertogje achterover.. geen wijn, maar 't is wel alcohol..
Ja, hallo, ik heb soms ook nog wat dingen te doen naast Fok!quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Neuh.. gewoon wat info die we graag willen weten
G_E!!! Schiet eens op met dat lijstje!!
Bij welke groep hoor je zelf?quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:07 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, hallo, ik heb soms ook nog wat dingen te doen naast Fok!.
En wat zijn er opeens veel 30-plussers, of ligt dat aan mij?.
Jaja, het is ook nooit goed. Eerst zijn er te veel pubers, dan weer te veel ouwe lullen.
Ha die G_E!quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:07 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, hallo, ik heb soms ook nog wat dingen te doen naast Fok!.
En wat zijn er opeens veel 30-plussers, of ligt dat aan mij?.
Jaja, het is ook nooit goed. Eerst zijn er te veel pubers, dan weer te veel ouwe lullen.
Doch is CDP liever.quote:
Ach...troost je.....het doet maar 10 maanden zeerquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:13 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik ben nog 29..
Maar over een half jaar ofzo ben ik ook een ouwe lul.![]()
Dan kun je je nu nog lekker een paar maanden een jong beertje voelen. Met dank aan de oudelullennewbies.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:13 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik ben nog 29..
quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:16 schreef xman het volgende:
http://www.users.skynet.be/fa440572/boemerang-1.wmv
niks mis met dertigersquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:13 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik ben nog 29..
"zich daar bij aansluit"quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:38 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
niks mis met dertigers
moet Rocky wel even tot donderdag wachten want dan hebben we natuurlijk nieuwe sprookjes om voor te lezen na bezoek aan Eftelingquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:42 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Moeten we je nog een verhaaltje voorlezen?
Duhhh!!!quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:39 schreef wonderer het volgende:
Was ik weer. Met foto'sMaar die willen jullie vast niet zien
Model liggen voor een stel amateur beeldhouwers.quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:13 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Maar ik vraag me toch echt af wat je daar in vredesnaam aan het doen bent
Deze keer moesten ze abstraheren, in was of klei.quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:16 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
coolness
in wat voor thema o.i.d. eigenlijk?
(zouden ze mij nooit vragen - tenzij voor een chinees geluksbeeldje ofzo)
Euh ja, mooi?quote:
Ik heb wel een duidelijkere foto maar daar staat een borst opquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:22 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Euh ja, mooi?
Ik zie niet helemaal hoe het anatomisch in elkaar zit...![]()
Ze wil hem in brons laten gieten, dus dat zou nog kunnen ookquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:24 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
hm, dat zouden best wel wat mensen in hun woonkamer hebben willen staan, ziet er op zich goed uit
Nu ik dat lees van die beeldhouwers, snap ik dat er twee personen op de foto staan, dat helpt al. Is dat donkere achter je achterwerk dan een beeltenis van jou?quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb wel een duidelijkere foto maar daar staat een borst opOp mijn zij, armen over mijn borst gekruist, onderste been gestrekt. Je ziet nu voornamelijk mijn rechterschouder.
De rest is bagger. Leuk uit artistiek oogpunt misschien, maar niet al te flatteus
Daar zie ik idd meer onderscheid in. Wel tof dat je zoiets doet. Doe je dat vaker of was dit eenmalig?quote:
Fuck off ya little cunt!quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:34 schreef Parleur het volgende:
Ik heb het nummer van Ang3l te koop! Wie biedt?
Ik begin met uhm... -/- 100 euro! Wie?
Dit is het vijfde jaar ofzo. Tijdje terug is er een beeldje verkocht dat van mij gemaakt was, dat was wel geinig. Ik ben redelijk gewild daar, altijd leuk om te horenquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:33 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Daar zie ik idd meer onderscheid in. Wel tof dat je zoiets doet. Doe je dat vaker of was dit eenmalig?
Ga nou maar 't script schrijven!quote:
Streelt je egoquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dit is het vijfde jaar ofzo. Tijdje terug is er een beeldje verkocht dat van mij gemaakt was, dat was wel geinig. Ik ben redelijk gewild daar, altijd leuk om te horen
Les memoires d'angel... nou... ik heb het feitelijk al af min of meer. Je moet alleen nog dood.quote:
Ja, het is lekker om te horenquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:39 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Streelt je ego.
Er bestaan dus ondertussen een heleboel mini-wonderers?
als dat alles is!quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:40 schreef Parleur het volgende:
[..]
Les memoires d'angel... nou... ik heb het feitelijk al af min of meer. Je moet alleen nog dood.
Mja... nou is er nog wel een ding... we moeten samen nog MM-scenes maken! Eerst MM-scenes... dan sterven.quote:
Dan heb ik nog het eeuwige levenquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:44 schreef Parleur het volgende:
[..]
Mja... nou is er nog wel een ding... we moeten samen nog MM-scenes maken! Eerst MM-scenes... dan sterven.
Welnee... geen sprake van... in scene drie smeek je om te sterven... in de MM... in de 1-euro dvd-bak!quote:
Bestaat er een 1 euro bak?! *sterft van genot*quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:48 schreef Parleur het volgende:
[..]
Welnee... geen sprake van... in scene drie smeek je om te sterven... in de MM... in de 1-euro dvd-bak!
Er bestaat ook nog geen MM in Eindhoven... Hoor je mij daarover zeuren?quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bestaat er een 1 euro bak?! *sterft van genot*
ohohoohohoh.....teringquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:32 schreef Semisane het volgende:
Goeiemorgen Allen Ten Zame.....De zon schijnt, de luchtis blauw, InternetHeaumeaux komt maar gauw.
Er zitten mensen in de organisatie commissie met de need for speed en die willen morgen natuurlijk morgen alle atracties weer eens mee gaan maken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:18 schreef Semisane het volgende:
Efteling op de woensdag las ik net....wat is dat nou weer voor een rare dag.....jullie missen zo helemaal die gezellige weekend drukte.
Haastige spoed is zelden goed, zei mijn lieve oma altijd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Er zitten mensen in de organisatie commissie met de need for speed en die willen morgen natuurlijk morgen alle atracties weer eens mee gaan maken.![]()
Heeft ie huisarrest ofzo??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |