Doch is CDP liever.quote:
Ach...troost je.....het doet maar 10 maanden zeerquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:13 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik ben nog 29..
Maar over een half jaar ofzo ben ik ook een ouwe lul.![]()
Dan kun je je nu nog lekker een paar maanden een jong beertje voelen. Met dank aan de oudelullennewbies.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:13 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik ben nog 29..
quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:16 schreef xman het volgende:
http://www.users.skynet.be/fa440572/boemerang-1.wmv
niks mis met dertigersquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:13 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik ben nog 29..
"zich daar bij aansluit"quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:38 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
niks mis met dertigers
moet Rocky wel even tot donderdag wachten want dan hebben we natuurlijk nieuwe sprookjes om voor te lezen na bezoek aan Eftelingquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:42 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Moeten we je nog een verhaaltje voorlezen?
Duhhh!!!quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:39 schreef wonderer het volgende:
Was ik weer. Met foto'sMaar die willen jullie vast niet zien
Model liggen voor een stel amateur beeldhouwers.quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:13 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Maar ik vraag me toch echt af wat je daar in vredesnaam aan het doen bent
Deze keer moesten ze abstraheren, in was of klei.quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:16 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
coolness
in wat voor thema o.i.d. eigenlijk?
(zouden ze mij nooit vragen - tenzij voor een chinees geluksbeeldje ofzo)
Euh ja, mooi?quote:
Ik heb wel een duidelijkere foto maar daar staat een borst opquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:22 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Euh ja, mooi?
Ik zie niet helemaal hoe het anatomisch in elkaar zit...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |