Ik sla nu een Hertogje achterover.. geen wijn, maar 't is wel alcohol..quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:17 schreef Great_Expectations het volgende:
Hebben jullie dat nou ook wel eens, dat je thuiskomt van een lange dag werken vol gekwek en geblaat van klanten & collega's / docenten & medestudenten* en dan ernstig behoefte hebt aan een glas wijn ofzo?. Zonder nou meteen een enorme zuipschuit te zijn?
.
*Doorhalen wat niet op je belevingswereld van toepassing is
Neequote:Op maandag 10 oktober 2005 21:17 schreef Great_Expectations het volgende:
Hebben jullie dat nou ook wel eens, dat je thuiskomt van een lange dag werken vol gekwek en geblaat van klanten & collega's / docenten & medestudenten* en dan ernstig behoefte hebt aan een glas wijn ofzo?. Zonder nou meteen een enorme zuipschuit te zijn?
.
Behoefte wel........maar ik mag (van mezelf) geen alcohol meer doordeweeks.quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:17 schreef Great_Expectations het volgende:
.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:31 schreef Weemz het volgende:
lekker dronken in de Monsieur Cannibale...
Ja, wie ben jij?quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:32 schreef PeterLosseSchoenveter het volgende:
[..]
Behoefte wel........maar ik mag (van mezelf) geen alcohol meer doordeweeks.
Oh shit....Ik mag nog helemaal niet reageren, ik moet me eerst nog voorstellen :-)
Ik ben Peter, twaalfeneenhalfduizend daagjes jong en kom uit Rotterdam.quote:
Er is een lijstje voor, maar daar is G_E beter in..quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:37 schreef PeterLosseSchoenveter het volgende:
[..]
Ik ben Peter, twaalfeneenhalfduizend daagjes jong en kom uit Rotterdam.
(Is dit een soort van voorstelling ? Of nemen jullie daar geen genoegen mee?)
Oh jee........Toch niet zo'n lijstje waar ik mezelf helemaal bloot moet leggen he ? :-)quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Er is een lijstje voor, maar daar is G_E beter in..
Welkom!
Neuh.. gewoon wat info die we graag willen wetenquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:41 schreef PeterLosseSchoenveter het volgende:
[..]
Oh jee........Toch niet zo'n lijstje waar ik mezelf helemaal bloot moet leggen he ? :-)
In ieder geval bedankt voor je welkom !!
Okee.......ik ben d'r klaar voorquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Neuh.. gewoon wat info die we graag willen weten
Okee, danquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:50 schreef Stroekie het volgende:
Op vrijdag 17 december 2004 01:10 schreef G_E het volgende:
Het inschrijfformulier - opgesteld door IBG (wie anders)
Wat is je voornaam?
Wat is de betekenis van je nickname?
En die van je user-icoon?
En van je signature?
Hoe ben je hier terecht gekomen? Of beter gezegd, via wie?
En waar ken je hem dan van? En heb je hem al een keer geneukt? Hoe was dat? (Graag rapportcijfer)
Hoe oud ben je?
Wat voor studie/werk doe je?
Waar woon je (ongeveer)?
Heb je een foto van jezelf die je hier wilt posten?
Heb je een vriendje? (of zoiets)
Wat zijn je interesses of vrijetijdsbestedingen?
Waarom geef je antwoord op al deze vragen?
Wat is je eerste indruk van ons?
Wat wil je ons nog vragen?
Hier het lijstje
succes met invullen
en van harte welkom
Het hoeft ook geen wijn te zijn, een stevige trappist ofzoiets voldoet ook uitstekend.quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik sla nu een Hertogje achterover.. geen wijn, maar 't is wel alcohol..
Ja, hallo, ik heb soms ook nog wat dingen te doen naast Fok!quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Neuh.. gewoon wat info die we graag willen weten
G_E!!! Schiet eens op met dat lijstje!!
Bij welke groep hoor je zelf?quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:07 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, hallo, ik heb soms ook nog wat dingen te doen naast Fok!.
En wat zijn er opeens veel 30-plussers, of ligt dat aan mij?.
Jaja, het is ook nooit goed. Eerst zijn er te veel pubers, dan weer te veel ouwe lullen.
Ha die G_E!quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:07 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, hallo, ik heb soms ook nog wat dingen te doen naast Fok!.
En wat zijn er opeens veel 30-plussers, of ligt dat aan mij?.
Jaja, het is ook nooit goed. Eerst zijn er te veel pubers, dan weer te veel ouwe lullen.
Doch is CDP liever.quote:
Ach...troost je.....het doet maar 10 maanden zeerquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:13 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik ben nog 29..
Maar over een half jaar ofzo ben ik ook een ouwe lul.![]()
Dan kun je je nu nog lekker een paar maanden een jong beertje voelen. Met dank aan de oudelullennewbies.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:13 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik ben nog 29..
quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:16 schreef xman het volgende:
http://www.users.skynet.be/fa440572/boemerang-1.wmv
niks mis met dertigersquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:13 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik ben nog 29..
"zich daar bij aansluit"quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:38 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
niks mis met dertigers
moet Rocky wel even tot donderdag wachten want dan hebben we natuurlijk nieuwe sprookjes om voor te lezen na bezoek aan Eftelingquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:42 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Moeten we je nog een verhaaltje voorlezen?
Duhhh!!!quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:39 schreef wonderer het volgende:
Was ik weer. Met foto'sMaar die willen jullie vast niet zien
Model liggen voor een stel amateur beeldhouwers.quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:13 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Maar ik vraag me toch echt af wat je daar in vredesnaam aan het doen bent
Deze keer moesten ze abstraheren, in was of klei.quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:16 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
coolness
in wat voor thema o.i.d. eigenlijk?
(zouden ze mij nooit vragen - tenzij voor een chinees geluksbeeldje ofzo)
Euh ja, mooi?quote:
Ik heb wel een duidelijkere foto maar daar staat een borst opquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:22 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Euh ja, mooi?
Ik zie niet helemaal hoe het anatomisch in elkaar zit...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |