Ja, maar ik twijfel iedere week welke van de twee ik zal doen, misschien zitten er bij de een de reclameblokken er nog tussen ofzoiets.quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
De eerste.. meer seeds en leechers.. die moet snaller gaan
Jup, maar ik vind wel dat die aflevering vreselijk kort geknipt is op de reclame. Iets te kort eigenlijk, rond de reclame's is het nu heel erg spingerig naar een nieuwe scene.quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:27 schreef Great_Expectations het volgende:
En welke is nou beter?
Deze: Desperate.Housewives.S02E03.HDTV.XviD-TCM (S:1029 / L:3137)
Of deze: Desperate Housewives Season 2 Episode 3 S02E03 (S:5 / L:59)
Mjah.quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:33 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mjah..
Ik zei laatst op m'n werk per ongelijk tijdens de lunch langs de neus weg dat ik Desperate Housewives keek, en toen reageerde men meteen met whaaat, kijk je daar naar en met wie dan en heb je soms een vriendin..
Ja, zoiets vond ik bij Episode twee dus ook al. En eerlijk gezegd vind ik het wel grappig om typische Amerikaanse reclames er tussen door te zien.quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:32 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Jup, maar ik vind wel dat die aflevering vreselijk kort geknipt is op de reclame. Iets te kort eigenlijk, rond de reclame's is het nu heel erg spingerig naar een nieuwe scene.
I highly doubt it.quote:
Ik moest lachen.quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik moest lachen..
Kei schattig, die kalverliefde.
Hehe.. en een tulband?quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:37 schreef Ang3l het volgende:
Ik vertrouw mijn konijn niet![]()
Hij cirkelt steeds rond mijn bureaustoel, en m'n voeten ..... gister hapte ie al in m'n achillespees. Ik vrees dat ie van de taliban is geworden. Hij heeft al een soort van pluizig baardje![]()
Je handjes trilden wax?quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:48 schreef Waxxer het volgende:
Op dit tijdstip op school zitten om dingen door te mailen is Eng..
quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:47 schreef TehRockstar het volgende:
Knaagdieren zijn zoiezo sowieso eng.. Met hun valse oogjes en scherpe klauwen.
Heuj.quote:
ach.. 90% van de nederlanders spelt dat woord fout.. het zij je vergeven..quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:52 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Heuj.![]()
Vergeef het mij, oh edele spelling(s)checker.
Háái!quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je handjes trilden wax?
Je miste ons te erg? En dus ga je naar school onder het mom van "even een mailtje versturen" om stiekem ons even gezelschap te houden?
Alles goed wax??
Die snoer ik zometeen wel om z'n bekje ja, als ie niet oppast.quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die snoer ik zometeen wel om z'n bekje ja, als ie niet oppast.
Ik zit met blote voeten en dan INEENS voel je iets kriebelen!De schrik slaat je om je hart!
Nee.quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:50 schreef Great_Expectations het volgende:
Hai Waxx! Doet je internet het nou nog steeds niet?.
Ik heb betere tijden gekend (financieel, werk en prive), maar ik zal niet te hard klagen, het gaat best goed. En ik leef, dat is het belangrijkstequote:Op maandag 10 oktober 2005 20:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Háái!Nee, morgen een krantendeadline en ik zit hier als enige.... Dat voelt een beetje typisch... Heb even mijn artikelen doorgemaild en idd, jullie nog ff tussendoor he?
Alles okay hiero, alleen erg verkouden en hoesten en alles...Naja. Ik ben een bikkel, weet je.
En hoe gaat het met jou??
Ahhw.. lief!!quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die snoer ik zometeen wel om z'n bekje ja, als ie niet oppast.
Ik zit met blote voeten en dan INEENS voel je iets kriebelen!De schrik slaat je om je hart!
Aaawww....quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb betere tijden gekend (financieel, werk en prive), maar ik zal niet te hard klagen, het gaat best goed. En ik leef, dat is het belangrijkste
Ik merk dat ik een missie hebquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Aaawww....![]()
![]()
Naja.... hier eigenlijk hetzelfde verhaal...We zullen woensdag samen roetsjen in onze eenzaamheid...
Even een praktische noot: niemand, no-bo-dy, krijgt mij een achtbaan in. Ter info.
Die kerstdinerfoto in je fotoboek.quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:03 schreef Weemz het volgende:
*shake* Donderdag Sociale Hygiene en Basisvakbekwaamheid Horeca examens...
Jij.. ik.. kurketrekker..quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Met mij roetsjen?
Jij.... ik.... karretje....
Ik niet...quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:13 schreef TehRockstar het volgende:
Jullie.. maaginhoud over de efteling..
quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:06 schreef TehRockstar het volgende:
Die kerstdinerfoto in je fotoboek.![]()
2e fles wijn... omvallen..quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Flesje wijn.... afzonderen... láten voor wat het is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |