Trustequote:Op maandag 10 oktober 2005 00:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, gewoon tiramisu d'rop smeren
maargoed, ik ga slapen
----> Monsieur Williams neuqen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:53 schreef wonderer het volgende:
Waar de fuck is CDP??
* Semisane kijkt eens in de spiegel en concludeerd, dat tie er niet echt uitziet als een huisdier.quote:
Niet allemaalquote:Op maandag 10 oktober 2005 13:48 schreef Stroekie het volgende:
Wonderer
je heb toch vanochtend niet al je lange haren laten knippen om ons woensdag te verrassen?
Well done.quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:27 schreef TehRockstar het volgende:
Yesh, het topic is weer dood.
quote:
Er is alleen een centimeter of vijf af hoor. Niemand ziet verschil.quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:54 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik krijg ook overal de schuld van.
Hoe gaat het me je nieuwe kapsel?
Eerst eten, zometeenquote:
Euhmm, ja, er is er eentje overleden jaquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:56 schreef keizerpinguin het volgende:
zijn er eigelijk al eens [homo] fokkers overleden?![]()
Daar krijg ik darmkrampen vanquote:
Wat een smakelijke gedachte nu ik met 20 druiven in m'n bek zit.quote:
Is dit in het kader van "je moet toch wat zeggen"?quote:
Nee hoor.quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Is dit in het kader van "je moet toch wat zeggen"?
Foto maken van jezelf is best lastig![]()
Mijn haar is te dun voor iets anders dan dit. En mijn "vorige" kapsel was exact hetzelfde, alleen 6 cm langer. Dat speelse komt door de slag die erin zit, dat merk je bij korter haar beter op.quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:59 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee hoor.Maar het is niet echt een extravagant kapsel. Beter dan je vorige in elk geval, speels staartje.
Ach ja, je kan niet alles hebben. Misschien dat het later nog goedkomt, gebeurde bij mijn moeder ook. Hoewel, dat was NA de zwangerschap, en dat staat niet in de planning.quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:09 schreef TehRockstar het volgende:
Arme jij.Mijn haar is lief en dik.
De eerste.. meer seeds en leechers.. die moet sneller gaanquote:Op maandag 10 oktober 2005 19:27 schreef Great_Expectations het volgende:
En welke is nou beter?
Deze: Desperate.Housewives.S02E03.HDTV.XviD-TCM (S:1029 / L:3137)
Of deze: Desperate Housewives Season 2 Episode 3 S02E03 (S:5 / L:59)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |