quote:
Ja dat is inderdaa...quote:
nee want uit een springvorm van 24 centimeter moet je toch minimaal 15 punten snijdenquote:
Heel weird. Ik herkende hem zo. Schijnbaar toch een selectief fotografisch geheugen voor mooie exemplaren.quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*jaloers* en in de trein ook nog
Dat was wel geinig, sms-en tussen 3 in de trein
quote:
Ik vond het zo meligquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:08 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Heel weird. Ik herkende hem zo. Schijnbaar toch een selectief fotografisch geheugen voor mooie exemplaren.
Maar ik moest jou wel ff sms'en om het te verifiëren.
Ik zal 'm niet postenquote:
Wel goed denk ik. Helaas geen catfights.quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:02 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Ola, hoe staat het in het homo topic?
Zijn er al koppeltjes?
ja 1 heeeel cute koppeltjequote:Op maandag 10 oktober 2005 00:09 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Wel goed denk ik. Helaas geen catfights.
Koppeltjes.. ow ja.
Jamaar, jamaar... doktermeneer is niet goed voor jou. Geeft alleen maar problemen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zal 'm niet posten
ALS... je de dokter met rust laat!
Back awaaaaay from the doctor!
*houdt foto omhoog*
Ik ga je ass posten hoor! PAS OP!quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:10 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar... doktermeneer is niet goed voor jou. Geeft alleen maar problemen.
Hehe hij keek echt zo op z'n gsm "wtf? wat is dit?" en "Ik ben al moe, val me niet lastig".quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond het zo meligen dan ik hem weer sms-en dat ie naar je moets zwaaien en jij maar wee sms-en aan mij wat hij deed
Ik wil je alleen maar helpenquote:
Nou. Schrale dijbenen, wat een ramp. En daar heeft hij heus wel een zalfje voor hoor.quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:10 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar... doktermeneer is niet goed voor jou. Geeft alleen maar problemen.
Ja help hem ook nog een beetje.quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:13 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nou. Schrale dijbenen, wat een ramp. En daar heeft hij heus wel een zalfje voor hoor..
Oh oh.. Hoe ziet die Parleur eruit?quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ja 1 heeeel cute koppeltjeParleur & Ang3l
Jij grijpt ook elke gelegenheid aan om die foto te posten he?quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jij grijpt ook elke gelegenheid aan om die foto te posten he?.
Ik weet nog dat Fulco foto's had gemaakt op een meeting, bijna allemaal van error.quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:16 schreef wizarddragon het volgende:
Fulco- en Error --> ook een fok!koppel.
gelukkig brengt Wonderer haar camera mee woensdagquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:18 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik weet nog dat Fulco foto's had gemaakt op een meeting, bijna allemaal van error..
En gelukkig ben ik daar niet bij.quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gelukkig brengt Wonderer haar camera mee woensdag
ien die is natuurlijk helemaal objectief
goed dat ik dat weet, dan ga ik dit keer plassen op een wc met een deurquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Says who?quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat hij zegt.quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:22 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En gelukkig ben ik daar niet bij..
quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:23 schreef creno het volgende:
[..]
goed dat ik dat weet, dan ga ik dit keer plassen op een wc met een deur
toch bespeur ik daar een soort van angstquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:22 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En gelukkig ben ik daar niet bij..
quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:23 schreef creno het volgende:
[..]
goed dat ik dat weet, dan ga ik dit keer plassen op een wc met een deur
Daar is een ander topic voor.quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
toch bespeur ik daar een soort van angst
is dat voor de groep, of voor de locatie?
was je wel gekomen als het b.v. op een zaterdag in een of andere horeca gelegenheid zou zijn wel bij?
nou gewoon dat er dan naderhand geen gezeur komt van hij heb alleen maar foto's van hem gemaakt en ik sta d'r niet flateus op en zoquote:
Ander subforum ook.quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:26 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Daar is een ander topic voor..
quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:27 schreef Timmah het volgende:
Ik ben eens mn Bedje opzoeken. Morgen weer fit zijn voor Verbeeldingsprincipes 1....
.
Sweet Dreams Timmahquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:27 schreef Timmah het volgende:
Ik ben eens mn Bedje opzoeken. Morgen weer fit zijn voor Verbeeldingsprincipes 1....
.
en met mijn GSMmekke maak ik vast ook wat foto's !quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou gewoon dat er dan naderhand geen gezeur komt van hij heb alleen maar foto's van hem gemaakt en ik sta d'r niet flateus op en zo![]()
en ja mijn camera komt ook mee hoor![]()
Niet?!quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:30 schreef creno het volgende:
[..]
en met mijn GSMmekke maak ik vast ook wat foto's !
zoals bijvoorbeeld...[img.... nee ik post hem niet twee keer op één pagina
nee wij vragen jullie wel om te poseren op een grote paddestoelquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:30 schreef creno het volgende:
[..]
en met mijn GSMmekke maak ik vast ook wat foto's !
zoals bijvoorbeeld...[img.... nee ik post hem niet twee keer op één pagina
ooo maken we dan ook een foto van Vlarp, onder de paddestoelquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee wij vragen jullie wel om te poseren op een grote paddestoel
kan je later hier een meer recentere foto posten
Ja, gewoon tiramisu d'rop smerenquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:13 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nou. Schrale dijbenen, wat een ramp. En daar heeft hij heus wel een zalfje voor hoor..
vanuit het kikkerperspectief ?quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:34 schreef creno het volgende:
[..]
ooo maken we dan ook een foto van Vlarp, onder de paddestoel![]()
quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:34 schreef creno het volgende:
[..]
ooo maken we dan ook een foto van Vlarp, onder de paddestoel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |