Hij vraagt nog steeds of ik een keer mee ga stappenquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:43 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Moet jij ook eens een keer doen.
Dat is omdat je ons hier zit op te geilen lekker te maken met doktermeneer.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:50 schreef Ang3l het volgende:
AAAAAAAAAAAWWW, Fuzz beet me net in m'n achillespees!!!
Ik heb nog veeeeel meer foto's!quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat is omdat je ons hier zit op te geilen lekker te maken met doktermeneer.
Bring them on.quote:
m'n email staat in m'n profiel.quote:
geef je die dan wel genoeg aandacht?quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:50 schreef Ang3l het volgende:
AAAAAAAAAAAUWWW, Fuzz beet me net in m'n achillespees!!!
quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:54 schreef keizerpinguin het volgende:
ga maar lekker zitten dan zal ik je verwennen!
[afbeelding]
die is natuurlijk de Robbie tape ergens op een geheime plek aan het onderbrengenquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:53 schreef wonderer het volgende:
Waar de fuck is CDP??
Da's verdomme al de tweede keer dat ik hem misloop voor een minimeetquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die is natuurlijk de Robbie tape ergens op een geheime plek aan het onderbrengen
Ik zie Fuzz al voor me met twee langevingers in z'n oren. Neej, tiramisu is leuk voor een keer, maar dan wil je weer wat anders. Kaiserschmarrn, appelcrumble, crêpes suzettes of lemon meringue pie.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:50 schreef Ang3l het volgende:
AAAAAAAAAAAUWWW, Fuzz beet me net in m'n achillespees!!!
Cremé bruleéquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:55 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik zie Fuzz al voor me met twee langevingers in z'n oren. Neej, tiramisu is leuk voor een keer, maar dan wil je weer wat anders. Kaiserschmarrn, appelcrumble, crêpes suzettes of lemon meringue pie..
ja en nu schiet mij hier weer direct de term bootcamp in mijn hoofdquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:55 schreef keizerpinguin het volgende:
ik ga nog ff wat drinken en dan slapen!
in BB liggen er ook al een paar in bed! zo gezellig allemaal..... net of ze op kamp zijn ik wil ook op kamp! waar is die tijd gebleven?!
we moeten op [homo] kamp!
doei
Jah.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:52 schreef DennisMoore het volgende:
Die ene, da's een 'ex' van Marc he?
Hoi Cerrorquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:00 schreef Duncan-Death het volgende:
Ik ben niet homoseksueel maar toch post ik hier.
Wat ben ik ook een rebel.
eerst je bifi posten.quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:00 schreef Duncan-Death het volgende:
Ik ben niet homoseksueel maar toch post ik hier.
Wat ben ik ook een rebel.
*jaloers* en in de trein ook nogquote:
quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:59 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Crème brûlée..
Cremé bruleé doet mij te veel denken aan creno brûlée..
Die behoor jij al te hebben gezien jij ook in die bifi-topics zat.quote:
Ik wel ja. En gezien is een groot woord.quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:03 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Die behoor jij al te hebben gezien jij ook in die bifi-topics zat.
Is dat nou wat er van She-Ra geworden is?quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:02 schreef Stroekie het volgende:
Mag ik dan hier ook Sylvia Witteman's choco taart nomineren
je breekt een pak bastognekoeken in stukje en mengt die met 100 gram gesmolten boter
ondertussen 500 gram pure chocolade smelten au bain marie
500 gram slagroom stijf slaan/kloppen
nu slagroom en chocolade mengen en fikse scheut Amaretto erbij doen
bastogne kruimers op taartbodem storten en met lepel goed aanslaan
daarna slagroom choco mengsel storten en taart minimaal 1 nacht in koelkast laten opstijven
en ja dan kan je mij dus wegdragen
Mooi, die wil je ook niet zien dus bespaar je moeite.quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik wel ja. En gezien is een groot woord..
Heaumeaux, denken maar aan één ding.quote:
Doktertje spelenquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Heaumeaux, denken maar aan één ding..
Doe die maar even leuk sturen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:04 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Mooi, die wil je ook niet zien dus bespaar je moeite.
Ik had ook nog wat foto's van jou geloof ik.
ik absoluut geen Neerlandicus dus weet ik niet of je nu slagroom moet stijf slaan of moet stijf kloppen en nee met die andere vervoeging heb ik dan weer geen twijfelsquote:
Nou ik kon vrij weinig zien door die kutkwaliteit van die foto'squote:Op maandag 10 oktober 2005 00:04 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Mooi, die wil je ook niet zien dus bespaar je moeite.
En met jou heel fok.quote:Ik had ook nog wat foto's van jou geloof ik.
Mij ook. Met maagpijn.quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:02 schreef Stroekie het volgende:
Mag ik dan hier ook Sylvia Witteman's choco taart nomineren
je breekt een pak bastognekoeken in stukje en mengt die met 100 gram gesmolten boter
ondertussen 500 gram pure chocolade smelten au bain marie
500 gram slagroom stijf slaan/kloppen
nu slagroom en chocolade mengen en fikse scheut Amaretto erbij doen
bastogne kruimers op taartbodem storten en met lepel goed aanslaan
daarna slagroom choco mengsel storten en taart minimaal 1 nacht in koelkast laten opstijven
en ja dan kan je mij dus wegdragen
http://www.lunacynet.com/league/char_brulee.htmlquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:03 schreef Ang3l het volgende:
Is dat nou wat er van She-Ra geworden is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |