Ze wil hem in brons laten gieten, dus dat zou nog kunnen ookquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:24 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
hm, dat zouden best wel wat mensen in hun woonkamer hebben willen staan, ziet er op zich goed uit
Nu ik dat lees van die beeldhouwers, snap ik dat er twee personen op de foto staan, dat helpt al. Is dat donkere achter je achterwerk dan een beeltenis van jou?quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb wel een duidelijkere foto maar daar staat een borst opOp mijn zij, armen over mijn borst gekruist, onderste been gestrekt. Je ziet nu voornamelijk mijn rechterschouder.
De rest is bagger. Leuk uit artistiek oogpunt misschien, maar niet al te flatteus
Daar zie ik idd meer onderscheid in. Wel tof dat je zoiets doet. Doe je dat vaker of was dit eenmalig?quote:
Fuck off ya little cunt!quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:34 schreef Parleur het volgende:
Ik heb het nummer van Ang3l te koop! Wie biedt?
Ik begin met uhm... -/- 100 euro! Wie?
Dit is het vijfde jaar ofzo. Tijdje terug is er een beeldje verkocht dat van mij gemaakt was, dat was wel geinig. Ik ben redelijk gewild daar, altijd leuk om te horenquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:33 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Daar zie ik idd meer onderscheid in. Wel tof dat je zoiets doet. Doe je dat vaker of was dit eenmalig?
Ga nou maar 't script schrijven!quote:
Streelt je egoquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dit is het vijfde jaar ofzo. Tijdje terug is er een beeldje verkocht dat van mij gemaakt was, dat was wel geinig. Ik ben redelijk gewild daar, altijd leuk om te horen
Les memoires d'angel... nou... ik heb het feitelijk al af min of meer. Je moet alleen nog dood.quote:
Ja, het is lekker om te horenquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:39 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Streelt je ego.
Er bestaan dus ondertussen een heleboel mini-wonderers?
als dat alles is!quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:40 schreef Parleur het volgende:
[..]
Les memoires d'angel... nou... ik heb het feitelijk al af min of meer. Je moet alleen nog dood.
Mja... nou is er nog wel een ding... we moeten samen nog MM-scenes maken! Eerst MM-scenes... dan sterven.quote:
Dan heb ik nog het eeuwige levenquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:44 schreef Parleur het volgende:
[..]
Mja... nou is er nog wel een ding... we moeten samen nog MM-scenes maken! Eerst MM-scenes... dan sterven.
Welnee... geen sprake van... in scene drie smeek je om te sterven... in de MM... in de 1-euro dvd-bak!quote:
Bestaat er een 1 euro bak?! *sterft van genot*quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:48 schreef Parleur het volgende:
[..]
Welnee... geen sprake van... in scene drie smeek je om te sterven... in de MM... in de 1-euro dvd-bak!
Er bestaat ook nog geen MM in Eindhoven... Hoor je mij daarover zeuren?quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bestaat er een 1 euro bak?! *sterft van genot*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |