Ja The Famous Grouse drink ik de laatste tijd.quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:51 schreef sigme het volgende:
Drink je wel een beetje goeie wisky?
Ligt het aan mij of zijn je billen hun kleur kwijtgeraakt?quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Drink je wel een beetje goeie wisky?
Mwa, live fast, die young. Mooi toch?quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:03 schreef DaveM het volgende:
[..]
wees blij, ruige rockers en drank loopt zelden goed af...
quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:04 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Mwa, live fast, die young. Mooi toch?
Het ligt niet aan jou. Vermindert het de primaire reactie?quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:59 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of zijn je billen hun kleur kwijtgeraakt?
hier iig wel.quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Het ligt niet aan jou. Vermindert het de primaire reactie?
Oh, tsja, ik wil jullie niet ontrieven natuurlijkquote:
Maar dan moet je eerst dood gaanquote:Op maandag 10 oktober 2005 15:13 schreef MrX1982 het volgende:
In de hemel kan alles.
Daar had ik pas een paar slokken van op. Voelde het de volgende dag nog door mijn aderen stromen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:55 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ja The Famous Grouse drink ik de laatste tijd.
Stop de sterfplicht,quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:29 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Maar dan moet je eerst dood gaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zoiets beperkt mij, majesteit.quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:45 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Zeg Johan_de_With, waarom heb je Johan de With niet als icon?
Dat woord kende jij nog niet, he?quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:48 schreef Monidique het volgende:
Sterfplicht is pas een beperking.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, tsja, ik wil jullie niet ontrieven natuurlijk [afbeelding]
Ik zal er iets op verzinnen, even geduld aub. Ik ga niet op kantoor mijn billen bijspijkeren, er zijn grenzen.![]()
Nee. Ik moest het helemaal opzoeken, sterpflicht, voordat ik het kon gebruiken.quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:49 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat woord kende jij nog niet, he?
jij bent niet in de hemel want daar is een rookverbod.quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:26 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Oh? Ik ben al bijna een jaar dood...
R@b = De geest van Fortuyn.quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:12 schreef R@b het volgende:
[..]
Hoor hoor !!! Een van de weinigen politici die openlijk durft te stellen dat de opmars van moslims in Nederland een halt moet worden toegeroepen. Daar werd je een paar jaar terug nog voor gevierendeeld.
De toenname van de molsimbevolking gaat ook veel te snel, op die wijze krijg je geen integratie, maar worden delen langzaam overgenomen. Er moet eerst maar eens een liberale variant van de islam ontstaan, voordat we de grenzen weer openstellen. Is mijn visie (en was die van Fortuyn).
Hirsi Ali wil verbod radicale delen islamquote:VVD-kamerlid Ayaan Hirsi Ali heeft er vanochtend - tijdens een kamerdebat over religieus radicalisme - voor gepleit dat het kabinet de onderdelen van de zuivere islam die in strijd zijn met de Nederlandse rechtsorde, gaat verbieden. Volgens het Kamerlid is de islamdoctrine niet te verenigen met de democratie.
Oeh. Wat voor telefoon?quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:26 schreef MrX1982 het volgende:
Eerste foto met de camera van mijn nieuwe telefoon
[[url=http://img435.imageshack.us/img435/4264/serial24zb.th.jpg]afbeelding][/URL]
Hirsi Ali wil verbod radicale delen islamquote:Op maandag 10 oktober 2005 16:35 schreef Johan_de_With het volgende:
Waar lees ik dat, fatwa_elf_towns?
Dank. Het is maar goed dat er capers op de kust zijn.quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:42 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Hirsi Ali wil verbod radicale delen islam
Er zijn wel meer vragen. Wat wil ze nou gaan verbieden en hoe? "Hup, hierbij verbied ik de radicale Islam!" Extra Nieuwsbericht: in Nederland is geen radicale Islam meer.quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:41 schreef Johan_de_With het volgende:
Blijft de vraag wat de zuivere Islam is.
de onderdelen van de zuivere islam die in strijd zijn met de Nederlandse rechtsorde.quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:45 schreef Monidique het volgende:
[..]
Er zijn wel meer vragen. Wat wil ze nou gaan verbieden?
quote:Wie is het meest geschikt om VVD-lijsttrekker te worden?
Gestart op: 07-10-2005 14:45
Aantal stemmen: 1618
Laatste stem: 10-10-2005 16:56
Verdonk liet donderdag weten niet de nieuwe lijsttrekker van de VVD te willen worden. Wie is volgens jou de meest geschikte kandidaat?
Niemand, de VVD moet opgedoekt worden - 573 (35.4 %)
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hans Wiegel - 456 (28.2 %)
||||||||||||||||||||||||||||
Weet niet / Geen mening - 296 (18.3 %)
||||||||||||||||||
Iemand anders, namelijk... - 113 (7 %)
|||||||
Jozias van Aartsen - 97 (6 %)
||||||
Henk Kamp - 47 (2.9 %)
|||
Geert Dales - 36 (2.2 %)
||
Het is natuurlijk wel goed als de overheid zich moeite geeft om met behulp van geleerden duidelijk te maken dat je een geloof niet aan mag kijken op de verwrongen interpretaties van zonderlingen, maar dan nog.quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:56 schreef Monidique het volgende:
En inderdaad, daarnaast is het nogal vaag als overheden zich gaan bemoeien met de zuiverheid van religies.
Het is nog altijd te vol. In dat plaatje, dan.quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:05 schreef sigme het volgende:
Zo beter?
quote:Verdonk onderzoekt verbod op burqa
Minister Rita Verdonk (VVD) voor Vreemdelingenzaken en Integratie gaat onderzoeken in hoeverre het mogelijk is een burqa te verbieden in specifieke situaties. Volgens de minister is een algemeen, landelijk verbod niet mogelijk.
In een overleg met de Tweede Kamer zei Verdonk maandag dat ze wil onderzoeken of het mogelijk is om op bepaalde momenten en in bepaalde gebieden het alles verhullende kledingstuk te verbieden, vanuit veiligheidsoverwegingen. Het is niet duidelijk over welke momenten en gebieden Verdonk sprak.
Onmenselijk
Met het onderzoek reageert Verdonk op het pleidooi van onafhankelijk Kamerlid Geert Wilders om de burqa landelijk te verbieden. Wilders vindt de burqa een vrouwonvriendelijk, onmenselijk kledingstuk. Ook vindt hij het onacceptabel dat personen compleet onherkenbaar vermomd over straat gaan.
'Dat komt de openbare orde en veiligheid niet ten goede. En het is ook nog eens angstaanjagend om te zien. Daardoor wordt de kloof tussen allochtonen en autochtonen alleen maar vergroot en ook dat is ongewenst,' schreef Wilders vorige maand in zijn weblog (lees ook Wilders wil landelijk verbod op burqa).
'Wet veranderen'
Of Wilders blij is met een eventueel gedeeltelijk verbod, valt te betwijfelen. Hij zei vorige maand in een interview met de GPD-kranten dat als een verbod niet mag van de rechter, 'we de wet maar moeten veranderen'.
Ja, maar onherkenbaar over straat lopen is gewoon verboden - waardoor ik die discussie over burka's niet begrijp - , wat onmenselijk en vrouwonvriendelijk is, is over 't algemeen nogal subjectief. Ik moet er overigens ook niets van hebben.quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:27 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik vind het onmenselijk om mensen onherkenbaar te maken, dus het een bevat het ander.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:19 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Kom je wel eens in inhonesta dictu?
Ik deed het dan ook om je te pesten, omdat je zo'n geschoold onderschrift hebt. Het betekent ''bordelen'', maar letterlijk betekent het: ''plekken die wegens de goede zeden niet vermeld kunnen worden''. Het komt uit Tacitus.quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ben niet klassiek geschoold, googelen hielp niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |