Kortom, white trash.quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:33 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ben vrijgezel, arm en 3 van mijn grootouders zijn niet in Nederland geboren.
Oh ja en ik rook dus ben ook nog ongezond bezig.
Dat valt ook wel mee, vind ik zelfquote:Op maandag 10 oktober 2005 13:27 schreef Johan_de_With het volgende:
Kortom, white trash.
Wat rook je dan?quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:30 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee, vind ik zelf![]()
Nu weer Lucky Strike.quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:30 schreef Johan_de_With het volgende:
Wat rook je dan?
Ik rook vroeger naar zweet, maar tegenwoordig gebruik ik shampoo en douchegel onder de douche!quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:33 schreef MrX1982 het volgende:
Maar ik drink wel whisky
Beetje jammer.quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:32 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik rook vroeger naar zweet, maar tegenwoordig gebruik ik shampoo en douchegel onder de douche!
Dat is wel zo knorrig.quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:37 schreef MrX1982 het volgende:
Nee ik mag binnen niet roken.
Nadeel als je thuis woontquote:Op maandag 10 oktober 2005 13:39 schreef Johan_de_With het volgende:
Dat is wel zo knorrig.
Rare uitdrukking eigenlijk, thuis wonen.quote:
Oh dat weet ik wel zeker.quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:43 schreef Johan_de_With het volgende:
Dat is misschien beter dan in Rotterdam wonen..
Waar je heerlijke dingen kookt.quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Rare uitdrukking eigenlijk, thuis wonen.![]()
Ik woon ook thuis, maar dan in mijn eigen huis.
Grappig ja. Zo zie je hoe een woord thuis verschillende betekenissen kan hebbenquote:Op maandag 10 oktober 2005 13:44 schreef sigme het volgende:
Rare uitdrukking eigenlijk, thuis wonen.![]()
Ik woon ook thuis, maar dan in mijn eigen huis.
Ja! Ik mag graag ruiken wat voor vlees ik in de kuip heb.quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:44 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Dat vind ik nu ook. De geparfumeerde samenleving is slap en ruggengraatloos.
huh wat? Ikke nie begrijpt.quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:52 schreef RichardQuest het volgende:
Kent iemand de foto van een gozer die een Windows XP-koptietje houdt voor de counter van de officiële releasedatum bij Microsoft? Ik kan hem niet vinden..
Nodig voor een presentatie
Zo'n internetprank.quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:56 schreef George-Butters het volgende:
[..]
huh wat? Ikke nie begrijpt.
jokejacketquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:05 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Presentatie over opslagmedia....saai onderwerp dus een beetje opvrolijken hè.
wel uit een jampot he?quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:33 schreef MrX1982 het volgende:
Maar ik drink wel whisky
quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:28 schreef RichardQuest het volgende:
Waarom heb je de rest (yxrkt-8tg6w-2b7q8) weggehaald?.
Ik wacht nog op de officiele toewijzing van papa Il Jungquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:13 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Heeeeee jij hier!
Hoe issie?
Al weer aan de arbeid?
Omdat ik anders meewerk aan het verspreiden van illegale serialsquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:28 schreef RichardQuest het volgende:
Waarom heb je de rest (yxrkt-8tg6w-2b7q8) weggehaald?.
Kristallenglas natuurlijk.quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:29 schreef DaveM het volgende:
wel uit een jampot he?
quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:31 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Omdat ik anders meewerk aan het verspreiden van illegale serials
Je kunt niet voorzichtig genoeg zijn tegenwoordigquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:34 schreef RichardQuest het volgende:
[afbeelding]
MrX: "Die allochtoon van Fok wees me erop!"
Maar ik ben geen ruige rocker.quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:44 schreef DaveM het volgende:
whiskey in the jar schijnt het stoerst te zijn.
vraag maar aan James Hetfield van Metallica
En als voormalig junk moet hij het toch weten.quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:44 schreef DaveM het volgende:
[..]
whiskey in the jar schijnt het stoerst te zijn.
vraag maar aan James Hetfield van Metallica
Drink je wel een beetje goeie wisky?quote:
Ja The Famous Grouse drink ik de laatste tijd.quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:51 schreef sigme het volgende:
Drink je wel een beetje goeie wisky?
Ligt het aan mij of zijn je billen hun kleur kwijtgeraakt?quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Drink je wel een beetje goeie wisky?
Mwa, live fast, die young. Mooi toch?quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:03 schreef DaveM het volgende:
[..]
wees blij, ruige rockers en drank loopt zelden goed af...
quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:04 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Mwa, live fast, die young. Mooi toch?
Het ligt niet aan jou. Vermindert het de primaire reactie?quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:59 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of zijn je billen hun kleur kwijtgeraakt?
hier iig wel.quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Het ligt niet aan jou. Vermindert het de primaire reactie?
Oh, tsja, ik wil jullie niet ontrieven natuurlijkquote:
Maar dan moet je eerst dood gaanquote:Op maandag 10 oktober 2005 15:13 schreef MrX1982 het volgende:
In de hemel kan alles.
Daar had ik pas een paar slokken van op. Voelde het de volgende dag nog door mijn aderen stromen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:55 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ja The Famous Grouse drink ik de laatste tijd.
Stop de sterfplicht,quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:29 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Maar dan moet je eerst dood gaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zoiets beperkt mij, majesteit.quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:45 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Zeg Johan_de_With, waarom heb je Johan de With niet als icon?
Dat woord kende jij nog niet, he?quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:48 schreef Monidique het volgende:
Sterfplicht is pas een beperking.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, tsja, ik wil jullie niet ontrieven natuurlijk [afbeelding]
Ik zal er iets op verzinnen, even geduld aub. Ik ga niet op kantoor mijn billen bijspijkeren, er zijn grenzen.![]()
Nee. Ik moest het helemaal opzoeken, sterpflicht, voordat ik het kon gebruiken.quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:49 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat woord kende jij nog niet, he?
jij bent niet in de hemel want daar is een rookverbod.quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:26 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Oh? Ik ben al bijna een jaar dood...
R@b = De geest van Fortuyn.quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:12 schreef R@b het volgende:
[..]
Hoor hoor !!! Een van de weinigen politici die openlijk durft te stellen dat de opmars van moslims in Nederland een halt moet worden toegeroepen. Daar werd je een paar jaar terug nog voor gevierendeeld.
De toenname van de molsimbevolking gaat ook veel te snel, op die wijze krijg je geen integratie, maar worden delen langzaam overgenomen. Er moet eerst maar eens een liberale variant van de islam ontstaan, voordat we de grenzen weer openstellen. Is mijn visie (en was die van Fortuyn).
Hirsi Ali wil verbod radicale delen islamquote:VVD-kamerlid Ayaan Hirsi Ali heeft er vanochtend - tijdens een kamerdebat over religieus radicalisme - voor gepleit dat het kabinet de onderdelen van de zuivere islam die in strijd zijn met de Nederlandse rechtsorde, gaat verbieden. Volgens het Kamerlid is de islamdoctrine niet te verenigen met de democratie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |