Ze zei net dat ze nog nooit zolang met andere mensen in 1 huis is geweest en dat ze altijd *op zichzelf is thuis*quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:39 schreef milagro het volgende:
Die overleden vriend van Chantal, hè..... was dat een langdurige relatie, samenwonen ook of wat?
Heeft ze daar weleens over uitgewijd eigenlijk, die grote liefde, behalve dan dat-ie dood is?
Volgens mij de kraaiquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:43 schreef Loedertje het volgende:
In de damesklamer schijnt iemand pilletjes te slikken om in slaap te vallen (wie??)
Tanja zei *slaapt ze al?? dat zijn dan hele goede pilletjes)
Bullshitquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:36 schreef milagro het volgende:
[..]
Nou, dat die Ajax spelers en supporters niet lief zijn
Chantalquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:43 schreef Loedertje het volgende:
In de damesklamer schijnt iemand pilletjes te slikken om in slaap te vallen (wie??)
Slaapverwekkend he?quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:43 schreef Gert het volgende:
Hè bah!
Iedereen is zo núchter, in het huis!![]()
Behalve Linda, in de slaapkamer.![]()
Gooi de streams dan maar weer op het Roddelbad toch?
Goede slaappillen van Rob danquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:43 schreef brummie34 het volgende:
Die kraai valt als een blok in slaap geloof ik 5 min, geleden stond ze nog voor het raam te hupsen????
Slaap lekker.quote:
chantalquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:43 schreef Loedertje het volgende:
een leeg roddelbad.... of zitten Menno en Joost er nog?quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:43 schreef Gert het volgende:
Hè bah!
Iedereen is zo núchter, in het huis!![]()
Behalve Linda, in de slaapkamer.![]()
Gooi de streams dan maar weer op het Roddelbad toch?
Volgens mij zag ik in een eerdere post dat Chantal zei dat ze een slaappil zou nemen en zou gaan slapen. Dat was ergens in vorige topic tijdens gesprek met Roel. Roel moest plassen en stond op. Chantal zei dat ze slaappil ging nemen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:43 schreef Loedertje het volgende:
ging overgeloof en dan draait de regie meteen weg.quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:44 schreef brummie34 het volgende:
zitten er nog paar in het bad geloof ik menno en inrit
Ze kunnnen jou beter op die stream zetten...quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:45 schreef Gert het volgende:
![]()
![]()
Ik ben wel dronken!
![]()
![]()
![]()
We gaaaan naaaaar Móffrika!!!
we gaan naar Moffrika
we gaan naar Moffrika
we gaan naar Moffrika
(encore)
Wir sind darbeiquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:45 schreef Gert het volgende:
![]()
![]()
Ik ben wel dronken!
![]()
![]()
![]()
We gaaaan naaaaar Móffrika!!!
we gaan naar Moffrika
we gaan naar Moffrika
we gaan naar Moffrika
(encore)
Er lijkt daar niemand pilloos door het leven te gaan. Naast de pil slikken ze van alles en nog wat. Zijn het allemaal pyschiatrische patienten uit R&P daar in BB5?quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:45 schreef cevece het volgende:
Roel moest plassen en stond op. Chantal zei dat ze slaappil ging nemen.
Roel zei ook tegen linda... kom je bij me liggen... gewoon voor de warmte...quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:46 schreef frijo het volgende:
het is zo warm omdat dido er niet is
die ijskast koelt het hele huis af
Klopt!quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:45 schreef regenworm het volgende:
[..]
ging overgeloof en dan draait de regie meteen weg.
De regie heeft een moslimfobie
die moet gewoon eens door een paar negers bruut genomen worden, zou me niks verbazen als ze het nog nooit gedaan heeftquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:46 schreef frijo het volgende:
het is zo warm omdat dido er niet is
die ijskast koelt het hele huis af
quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:46 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Er lijkt daar niemand pilloos door het leven te gaan. Naast de pil slikken ze van alles en nog wat. Zijn het allemaal pyschiatrische patienten uit R&P daar in BB5?
En dan ook nog slechte....quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:48 schreef frijo het volgende:
Tanja slikt geen pillen
ze rookt alleen heroine
Die slapen ook al daar... met de kippen op stok.quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:49 schreef brummie34 het volgende:
Niet te geloven dit ........ bubbelbad regie
Volgens mij zitten inrit en menno nog in bad?quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:49 schreef scanman01 het volgende:
Ons worden weer vette live beelden onthouden nu.... Het is een SCHANDE!!!!
Right, ik heb nog geen vette live beelden gezien. Er zijn geen vette live-beelden vanuit dat pre-fab-huisje... Alleen maffende of neuzelende burgers, no more...quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:49 schreef scanman01 het volgende:
helemaal met je eens maar je doet er zo weinig tegen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:49 schreef scanman01 het volgende:
weet je wat echt een HOERENfilm isquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:50 schreef scanman01 het volgende:
Moeten we maar weer een film slow chat gaan starten ofzo..
Dat mens flipt ECHT als er een halve antilliaan uit haar kut komt drijven, die gaat ermee smijten, schelden etc.quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:51 schreef FuTilE het volgende:
Oh, wac ht, Tanja kucht en laat een boer... Woei!
Die boer liet haar dochter hoorquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:51 schreef FuTilE het volgende:
Oh, wac ht, Tanja kucht en laat een boer... Woei!
Beter opletten, Tanja heeft al heel vaak verteld dat ze vanaf haar 22e geen rotzooi gebruikt. Voor heroine en coke is ze (haar eigen woorden) *spookbang* .quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:48 schreef frijo het volgende:
Tanja slikt geen pillen
ze rookt alleen heroine
kraslot noem ik dat, vandaar de complete verwarring en stressquote:
Hoe is jouw sexlevenquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:52 schreef brummie34 het volgende:
Zie het al voor me menno en inrit aan het vozen , en joost op het randje van het bubbelbad met zijn l*l in zijn hand kijken .....en wij mogen het niet zien
Moet je maar niet stoppen met roken, trutquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:52 schreef milagro het volgende:
[..]
kraslot noem ik dat, vandaar de complete verwarring en stress
Ik pik het niet langer en ga eisen dat ze als goedmakertje Lange Baas en Frans B in het huis gooien.quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:50 schreef regenworm het volgende:
[..]
helemaal met je eens maar je doet er zo weinig tegen.
quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat mens flipt ECHT als er een halve antilliaan uit haar kut komt drijven, die gaat ermee smijten, schelden etc.
quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Moet je maar niet stoppen met roken, trut
Het bed van Joost is leegquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:55 schreef Gert het volgende:
Er wordt ons niets onthouden toch? Iedereen slaapt nu.
En dadelijk lopen wat mensen die niet in slaap kunnen vallen naar de huiskamer en gaan daar roddelen. Zo gaat dat toch elke nacht?
Of zou men nu écht in diepe slaap zijn?![]()
ingrid, lieske, menno en joost zitten nog in de bubbel,quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:55 schreef Gert het volgende:
En dadelijk lopen wat mensen die niet in slaap kunnen vallen naar de huiskamer en gaan daar roddelen. Zo gaat dat toch elke nacht?
In de 2e lading bitterballen bleken slaaptabletten te zitten.quote:
Zal ik je vertellen wat ik de meest idiote film ooit vind... Blair Witch Project , ofterwel Thequote:Op zondag 9 oktober 2005 02:51 schreef milagro het volgende:
[..]
weet je wat echt een HOERENfilm is
The Forgotten, wat een hoeren film is dat, zeg, met een hoerenplot
en geen hoer te bekennen, in die hele film niet
weet ik veelquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:57 schreef Zeehond het volgende:
Kan iemand mij trouwens vertellen waarom ik hier post?
Ijdele hoop, de mensen hier weten niet eens waarom zijzelf posten.quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:57 schreef Zeehond het volgende:
Ja, Lieske liep net de katholieke kerk te dissen, ze is tenslotte de Anti Christquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:55 schreef regenworm het volgende:
wordt tijd voor actie ook ben ik bang dat het niet veel zal helpen.
vier slapende streams en bubbel wordt overgeslagen omdat het over geloof gaat
Omdat de wind verkeerd staat !quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:57 schreef Zeehond het volgende:
Dito, maar heb hoop dat de streams nog naar bubbelbad gaan (denk het niet , de regie zit aan de koffiepauze of zo iets)quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:58 schreef doka het volgende:
Wie voelt zich ook een looser omdat hij nu nog steeds naar de streams kijkt ipv te slapen?
Die vond ik dus juist wel weer erg okayquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zal ik je vertellen wat ik de meest idiote film ooit vind... Blair Witch Project , ofterwel TheWitch project. Wat een verspeelde moeite zeg. Net toen het een kleine beetje spannend begon te worden, was de film opeens afgelopen
![]()
Zo is Maria ook zwanger geraakt van Jezus, niet?quote:maar wel iedere zin met "ja, God, ja.." beginnen, hè
Begint het nu ook mode te worden om 'loser' verkeerd te spellen?quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:58 schreef doka het volgende:
Wie voelt zich ook een looser omdat hij nu nog steeds naar de streams kijkt ipv te slapen?
Ik meen toch echt dat er nog mensen in bad zaten.quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:55 schreef Gert het volgende:
En strax gaan Menno/Ingrid&Joost naar de mannenslaapkamer en dat vergeten ze dat Lieske niet zonder hulp uit bad kan komen en dan doet Lieske van *piepppppiepppppwapperwapper* maar iedereen ligt in diepe rust door die slaapbitterballen van Chantal en dan worden ze morgen door BB niet gewekt en slapen ze hun bitterballenslaaproes uit tot 2 uur 's middags en en en dan is Lieske helemaal verweekt (en misschien nog wel erger ) en dan is BB heel boos op die anderen allemaal maar dan krijgen ze geen sanctie omdat dit incidentje best wel kostenbesparend is omdat ze niet elke keer een ambulance of traumahelicopter hoeven te sturen als Lieske *piepppppieppwapperwapperpeippiep* doet !quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
ingrid, lieske, menno en joost zitten nog in de bubbel,
Waarom kijk je ook zulke kutfilms? Huur 's een goeie ofzo....quote:Op zondag 9 oktober 2005 03:00 schreef milagro het volgende:
[..]
Die vond ik dus juist wel weer erg okay
Maar The Forgotten
En wat dacht je van The Astronaut
Nog zo'n hoerenfilm
nema problemaquote:Op zondag 9 oktober 2005 03:00 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Dat is een plausibele verklaring! Mijn dank.
quote:Op zondag 9 oktober 2005 03:01 schreef Loedertje het volgende:
[..]
En strax gaan Menno/Ingrid&Joost naar de mannenslaapkamer en dat vergeten ze dat Lieske niet zonder hulp uit bad kan komen en dan doet Lieske van *piepppppiepppppwapperwapper* maar iedereen ligt in diepe rust door die slaapbitterballen van Chantal en dan worden ze morgen door BB niet gewekt en slapen ze hun bitterballenslaaproes uit tot 2 uur 's middags en en en dan is Lieske helemaal verweekt (en misschien nog wel erger ) en dan is BB heel boos op die anderen allemaal maar dan krijgen ze geen sanctie omdat dit incidentje best wel kostenbesparend is omdat ze niet elke keer een ambulance of traumahelicopter hoeven te sturen als Lieske *piepppppieppwapperwapperpeippiep* doet !
[..]
En strax gaan Menno/Ingrid&Joost naar de mannenslaapkamer en dat vergeten ze dat Lieske niet zonder hulp uit bad kan komen en dan doet Lieske van *piepppppiepppppwapperwapper* maar iedereen ligt in diepe rust door die slaapbitterballen van Chantal en dan worden ze morgen door BB niet gewekt en slapen ze hun bitterballenslaaproes uit tot 2 uur 's middags en en en dan is Lieske helemaal verweekt (en misschien nog wel erger ) en dan is BB heel boos op die anderen allemaal maar dan krijgen ze geen sanctie omdat dit incidentje best wel kostenbesparend is omdat ze niet elke keer een ambulance of traumahelicopter hoeven te sturen als Lieske *piepppppieppwapperwapperpeippiep* doet !
Eej! Don't diss me!quote:Op zondag 9 oktober 2005 03:00 schreef APK het volgende:
[..]
Begint het nu ook mode te worden om 'loser' verkeerd te spellen?
Omdat je op het droge zit?quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:57 schreef Zeehond het volgende:
IKKEquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:58 schreef doka het volgende:
Gadverdamme, wat een hoerquote:Op zondag 9 oktober 2005 03:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zo is Maria ook zwanger geraakt van Jezus, niet?
"Oh Damian, ja" klinkt zo maf....quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:58 schreef milagro het volgende:
maar wel iedere zin met "ja, God, ja.." beginnen, hè
[..]
Da's Tanja en die heeft zwangerschapsjeukquote:Op zondag 9 oktober 2005 03:03 schreef Zeehond het volgende:
Verslagje: "Iemand heeft jeuk en krabt".
Ja. Het zijn mietjesquote:Op zondag 9 oktober 2005 03:02 schreef gnuif het volgende:
ik schakel net weer in, slaapt iedereen al?![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2005 03:02 schreef milagro het volgende:
[..]
Gadverdamme, wat een hoer
Beetje neuken met d'r eigen zoon, maar Jozef mocht haar niet aanraken , hè
Jij bent niet diss-waardig, kutnewbie zonder eigenschappen.quote:
Joh kanker op met je gezeur, looser.quote:Op zondag 9 oktober 2005 03:00 schreef APK het volgende:
[..]
Begint het nu ook mode te worden om 'loser' verkeerd te spellen?
Ze koken keramisch in het BB huisquote:Op zondag 9 oktober 2005 03:05 schreef FuTilE het volgende:
Hopelijk heeft iemand het gas open laten staan...
Weer een gemiste kans van Talpa...quote:Op zondag 9 oktober 2005 03:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze koken keramisch in het BB huis
Ze willen ons de sexuele avonturen van Joost besparen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 03:05 schreef Gert het volgende:
Er schijnen nog mensen in het bubble-bad te zitten. Waarom zie ik die niet?![]()
Hoe weet jij dat nou weer?quote:Op zondag 9 oktober 2005 03:07 schreef regenworm het volgende:
lieske is uit bad en gaat naar bed
pieppiepwapperwapperpieppiepquote:Op zondag 9 oktober 2005 03:07 schreef milagro het volgende:
Loeder
piepwapperwapper, daar moet een smilie voor komen
Maar jij bent dan ook een zeehond.quote:Op zondag 9 oktober 2005 03:08 schreef Zeehond het volgende:
Lieske heeft wel een mooi figuurtje zag ik net, maar ik vind haar absoluut niet aantrekkelijk.
dus dan kan de trio in bad beginnen?quote:Op zondag 9 oktober 2005 03:07 schreef regenworm het volgende:
lieske is uit bad en gaat naar bed
Dat kan ik niet ontkennenquote:Op zondag 9 oktober 2005 03:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een zeehond.
Ik weet niet of Joost zich al uit zijn religie discussie heeft weten los te rukken. Die discussies mogen wij alleen niet horen. Vanavond ging het ook even over de Islam.... weg streams.quote:Op zondag 9 oktober 2005 03:11 schreef Gert het volgende:
Nee maar serieus: ze slapen nu toch allemaal?
Laten we eerlijk zijn tegen elkaar.
quote:Op zondag 9 oktober 2005 03:09 schreef Loedertje het volgende:
[..]
pieppiepwapperwapperpieppiep
APK??
'Gesnorken'quote:Op zondag 9 oktober 2005 03:13 schreef FuTilE het volgende:
Oooh, er wordt gesnorken. Jottum...
Eerste is de beste. De rest kan in de trashcan...quote:Op zondag 9 oktober 2005 03:13 schreef regenworm het volgende:
Lieske tieten
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En rondspattende traantjes !quote:Op zondag 9 oktober 2005 03:13 schreef milagro het volgende:
[..]
[afbeelding] maar dan met wapperende handjes
Wat 'n dik mormeltje eigenlijk. Cavia-rad voor dat mens!quote:Op zondag 9 oktober 2005 03:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eerste is de beste. De rest kan in de trashcan...
5e is de beste...quote:Op zondag 9 oktober 2005 03:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eerste is de beste. De rest kan in de trashcan...
quote:Op zondag 9 oktober 2005 03:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een zeehond.
Ja.. ze is vet... dat kan écht niet meer in 2005. Bah.quote:Op zondag 9 oktober 2005 03:16 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Wat 'n dik mormeltje eigenlijk. Cavia-rad voor dat mens!
Jij bent écht dom hè? Of kijk je altijd naar herhalingen en hou je niet van vernieuwende dingen?quote:Op zondag 9 oktober 2005 03:18 schreef Zeehond het volgende:
Roel valt trouwens uit zijn rol. Ik had verwacht dat hij eerst Linda zou tongen, daarna Dido wakker had gemaakt om bij haar te slapen en vervolgens uit frustratie vanwege de afwijzing zich comlpeet klem had gezopen.
Leg eens uit? Hoezo *kennelijk?*quote:De sigaret is dan ook niet ver meerKennelijk kan hij zich wel inhouden als het belangrijk is.
Normaal gesproken hoor je dan nog wel wat background-geluid, als er mensen nog wakker zijn., maar volgens mij ligt iedereen nu te maffen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 03:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik weet niet of Joost zich al uit zijn religie discussie heeft weten los te rukken. Die discussies mogen wij alleen niet horen. Vanavond ging het ook even over de Islam.... weg streams.
Hij is de enige die kinderen heeft buiten het huis.quote:Op zondag 9 oktober 2005 03:17 schreef scanman01 het volgende:
Moet Rob niet nog even een huilmomentje inzetten? Misschien levert hem dat weer wat airplay op en krijgt hij sympathie stemmen. Of heeft zo'n jongen dat eigenlijk niet nodig?
Ik was bang dat Roel zich weer compleet lam zou zuipen en zich daardoor compleet voor lul zou zetten. Waarom zou ik trouwens dom zijn?quote:Op zondag 9 oktober 2005 03:20 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Jij bent écht dom hè? Of kijk je altijd naar herhalingen en hou je niet van vernieuwende dingen?
Roel is al klaargekomen vandaag (heeft hij in geuren en kleuren aan Rob verteld)
[..]
Leg eens uit? Hoezo *kennelijk?*
\quote:Op zondag 9 oktober 2005 03:24 schreef regenworm het volgende:
Joost rot op ingrid en menno willen seksen
Ik zie geen PIquote:Op zondag 9 oktober 2005 03:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Op zich wel begrijpelijk en terecht
quote:Op zondag 9 oktober 2005 03:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
\
BB las alleen de eerste drie woorden van je zin....
Wie is er nu bang omdat iemand anders zich zou kunnen gaan klemzuipenquote:Op zondag 9 oktober 2005 03:25 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Ik was bang dat Roel zich weer compleet lam zou zuipen en zich daardoor compleet voor lul zou zetten. Waarom zou ik trouwens dom zijn?
Fortuynquote:
dit is niet in scene gezet en lieske is geen nietszeggend wicht PUNTquote:Op zondag 9 oktober 2005 03:30 schreef Pinball het volgende:
Echt geweldig
Je struikelt over de hardcore porno op internet, en toch loopt iedereen hier warm voor een paar tieten van een niet onaantrekkelijk maar verder compleet nietszeggend wicht.
Hoezo?quote:Op zondag 9 oktober 2005 03:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Op zich wel begrijpelijk en terecht
Ik gun Roel geen exit doordat hij zich klemzuipt en dan een sigaret aansteekt. Hij kan niet echt goed tegen drank dat moge duidelijk zijn.quote:Op zondag 9 oktober 2005 03:30 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Wie is er nu bang omdat iemand anders zich zou kunnen gaan klemzuipen
Man, je snapt toch wel dat Joost -na Wilders en Hirschi Ali- de volgende is op het lijstje van Mohammed D. als ze dat op de streams laten zien.quote:Op zondag 9 oktober 2005 03:30 schreef Gert het volgende:
Ik snap er werkelijk de lol niet van om de bubblebad-streams onder cencuur te plaatsen.
Zal ik je een geheimpje vertellen?quote:
Hmmm misschien gaat roel wel die tent kraken met zn vrienden als BB afgelopen is.quote:Op zondag 9 oktober 2005 03:33 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Zal ik je een geheimpje vertellen?
Roel zal er toch een keertje uitmoeten
Zal ik nog een geheimpje verklappen? Ik ben een vliegtuig.quote:Op zondag 9 oktober 2005 03:33 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Jepquote:Op zondag 9 oktober 2005 03:33 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Laat ik om verdere discussie te vermijden daar maar geen antwoord op gevenquote:
Je bent een fokking zeehondquote:Op zondag 9 oktober 2005 03:35 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Zal ik nog een geheimpje verklappen? Ik ben een vliegtuig.
quote:Op zondag 9 oktober 2005 03:34 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Hmmm misschien gaat roel wel die tent kraken met zn vrienden als BB afgelopen is.
Wat is dat nou voor non-argument op een discussie forumquote:Op zondag 9 oktober 2005 03:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Laat ik om verdere discussie te vermijden daar maar geen antwoord op geven
Je droomt alquote:
Gelukkig bepaal ik dat nog altijd zelf... en vooral met wie ik een discussie wil voeren.quote:Op zondag 9 oktober 2005 03:40 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor non-argument op een discussie forum
Als je geen discussie wilt dan moet je hier niet gaan rondhangen.
Als je nu ook eens had opgelet dat ze gewoon op haar pieperdepiperdewapperwapperauwauw-been stond. En niet alleen op haar tieten letten, dan zal je sympathie voor die aanstellerige kleuter snel vergaan. Maar ja. Sommigen zien de werkelijkheid niet meer als ze maar tieten zien.quote:Op zondag 9 oktober 2005 03:13 schreef regenworm het volgende:
Lieske tieten
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat zei Joost zelf ten tijde dat ik dat screenshot maakte.... "Het was een goed gesprek, jullie hebben me aan het denken gezet...."quote:Op zondag 9 oktober 2005 04:05 schreef Zeehond het volgende:
Waarschijnlijk heeft Joost ze klemgeluld in de discussie, dat kan niet anders. En dan zeggen ze dat Joost misschien gaat nadenken
Dat zegt hij uit beleefdheid, neem ik aan. Maargoed, we hebben het gesprek niet kunnen volgen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 04:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat zei Joost zelf ten tijde dat ik dat screenshot maakte.... "Het was een goed gesprek, jullie hebben me aan het denken gezet...."
En toen ging hij slapen met de woorden... "Ik zal er zeker over nadenken, waar we het over gehad hebben"
Misschien als je BB een beetje volgt, weet je waarom.quote:Op zondag 9 oktober 2005 04:22 schreef gnuif het volgende:
ing & menno willen contact houden met tanja???
quote:Op zondag 9 oktober 2005 04:23 schreef Zeehond het volgende:
Ingrid en Menno zijn niet bevorderlijk voor de spijsvertering. Enge en walgelijke gesprekken.
kom op man daar wil toch niemand contact mee houden?quote:Op zondag 9 oktober 2005 04:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Misschien als je BB een beetje volgt, weet je waarom.
Ingrid en Menno Zijn Ok Olè Olèquote:Op zondag 9 oktober 2005 04:43 schreef riri het volgende:
Menno,Ingrid:r![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
de enige twee die het voortdurend op een smerige manier over anderen hebben
huuuuuh?quote:Op zondag 9 oktober 2005 04:47 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ingrid en Menno Zijn Ok Olè Olè![]()
![]()
![]()
![]()
Kom nou eindelijk is met een goed argument! Heb het idee dat je een afgunstig type bent die nooit een man als Menno zou kunnen krijgen en jaloers bent op het mooie lichaam van Ingrid!
Die roddel kwam bij Chantal vandaan!quote:Op zondag 9 oktober 2005 04:49 schreef BorTheWolf het volgende:
Ben geen Rob fan, maar volgens mij heeft Rob niks gezegd over een bruine pik.
Dat heeft Chantal in haar anti-Rob campagne naar voren gebracht.quote:Op zondag 9 oktober 2005 04:49 schreef BorTheWolf het volgende:
geen idee, ik schakel net pas in, maar pluspunt is dat ze de bubbels uit hebben......quote:Op zondag 9 oktober 2005 04:52 schreef Isabeau het volgende:
Hoelang zitten ze al in dat bubbelbad
De hele nacht al. Een gedeelte met Joost, maar dat werd gecensureerd, want ging over politiek. Nu een uurtje of 2 samen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 04:52 schreef Isabeau het volgende:
Hoelang zitten ze al in dat bubbelbad
Rob stond op iets van 14% van de stemmenquote:Op zondag 9 oktober 2005 04:53 schreef BBscanner het volgende:
Rob die gaat lekker naar huis!!!!!!!! Ingrid en Menno zijn echt eerlijk geweest en hebben door dat Rob de boel loopt te op te stoken en te vergallen. Volgende week hebben ze Chantal door en sturen deze twee toppers Chantal naar de bank, wij mogen haar dan naar huis sturen!
Klopt,heeft hij ook niet gezegd....dat is ook het smerige dat ze niets anders doen dan dat aan iedereen rondbazuinenquote:Op zondag 9 oktober 2005 04:49 schreef BorTheWolf het volgende:
Idd dubbel vond ik ook typischequote:Op zondag 9 oktober 2005 04:52 schreef milagro het volgende:
Ik snap niet zo goed, waarom Ingrid dan Rob's excuus accepteerde, en hem omhelsde laatst.
Ze is zo raar dubbel.
Ze vindt hem een klootzak, wilt hem voor schut zetten ten overstaande vd rest, maar accepteert wel zijn excuses, en zal zich kloten voelen als hij donderdag weg zou moeten.
Het is volgens mij toen begonnen op de avond dat bekend werd gemaakt dat er een homo in huis zou zitten. Er was toen een groepje in de roze slaapkamer met Rob, Dido, Roel en Ingrid, ze bespraken toen hoe Menno sexueel reageerde als hij samen met Ingrid in bed lag. Volgens mij vroeg Rob toen iets in de trand van "heeft ie dan wel een stijve pik als ie tegen je aan ligt ??"quote:Op zondag 9 oktober 2005 04:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die roddel kwam bij Chantal vandaan!
Nee hoor, zo herinner ik het mij ook ongeveer.quote:Op zondag 9 oktober 2005 04:55 schreef BorTheWolf het volgende:
Dit is toen een geheel eigen leven gaan leiden. Correct me if' I'm wrong.
quote:Op zondag 9 oktober 2005 04:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Rob stond op iets van 14% van de stemmen
De SMS-stand en dat wil zeggen dat Linda en Tanja dus populairder zijn dan Rob.quote:Op zondag 9 oktober 2005 04:58 schreef BBscanner het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dat wil zeggen dat Rob in populaiteit wint t.o.v. Linda en Tanja. Welke Poll? De Fok of de Talpa? Is deze gemeten na Rob zijn; Ik sla Menno door het raam! opmerking! ?
Ok,quote:Op zondag 9 oktober 2005 04:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee hoor, zo herinner ik het mij ook ongeveer.
Nee, nee nee. Ik herinner me namelijk nog een hoogst verbaasde Ingrid ("echt waaaaar??? ècht waaaaar???") toen Chantal haar dit over de bruine pik vertelde.quote:Op zondag 9 oktober 2005 05:00 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Ok,
dus dan heeft Ingrid dit lul verhaal zelf de wereld in geholpen. zij heeft toen nl met Chantal gesproken en die heeft het weer verder gefantaseerd
Argument! Sorry maar neem jouw dus echt niet meer serieus. Lurk veel topics en het enige wat je zegt isquote:Op zondag 9 oktober 2005 04:50 schreef riri het volgende:
[..]
huuuuuh?
die twee lelijke mensen?
Enige plek waar die twee thuis horen is op de markt![]()
Tenzij Rob die kans had, dan was het van: 'jongens, het is een spel... "quote:Op zondag 9 oktober 2005 05:02 schreef riri het volgende:
Rob heeft echt gelijk dat menno heel makkelijk van die nominatiebank is afgekomen
klopt!quote:Op zondag 9 oktober 2005 05:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, nee nee. Ik herinner me namelijk nog een hoogst verbaasde Ingrid ("echt waaaaar??? ècht waaaaar???") toen Chantal haar dit over de bruine pik vertelde.
Familie van Robquote:Op zondag 9 oktober 2005 05:02 schreef riri het volgende:
Rob heeft echt gelijk dat menno heel makkelijk van die nominatiebank is afgekomen
Rob is de enige die erover zeurtquote:Op zondag 9 oktober 2005 05:02 schreef riri het volgende:
Dat moet je aan Chantal vragen en het had betrekking op homo's. Do the math.quote:Op zondag 9 oktober 2005 05:06 schreef BorTheWolf het volgende:
toch denk ik dat het allemaal op verkeerde informatie berust.
Waar slaat dat bruine pik eigenlijk op ?
dat begrijp ik dus ook steeds nietquote:Op zondag 9 oktober 2005 05:06 schreef BorTheWolf het volgende:
toch denk ik dat het allemaal op verkeerde informatie berust.
Waar slaat dat bruine pik eigenlijk op ?
Ik zal er straks ff bellen. ze slaapt nu nog.quote:Op zondag 9 oktober 2005 05:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat moet je aan Chantal vragen en het had betrekking op homo's. Do the math.
Tja, zweren op je kinderen.... dat vind ik nou weer verdacht.quote:Op zondag 9 oktober 2005 05:06 schreef riri het volgende:
Rob is vandaag naar de dagboekkamer geweest en heeft daar gevraagd of BB kon nagaan of hij dat had gezegd want hij zweerde op zijn kinderen dat hij die woorden nooit had gezegd
rookpolitie naweequote:Op zondag 9 oktober 2005 05:10 schreef Isabeau het volgende:
Rob gaat in z'n ondergoed buiten zitten. Brrrrr.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |