Ze zei net dat ze nog nooit zolang met andere mensen in 1 huis is geweest en dat ze altijd *op zichzelf is thuis*quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:39 schreef milagro het volgende:
Die overleden vriend van Chantal, hè..... was dat een langdurige relatie, samenwonen ook of wat?
Heeft ze daar weleens over uitgewijd eigenlijk, die grote liefde, behalve dan dat-ie dood is?
Volgens mij de kraaiquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:43 schreef Loedertje het volgende:
In de damesklamer schijnt iemand pilletjes te slikken om in slaap te vallen (wie??)
Tanja zei *slaapt ze al?? dat zijn dan hele goede pilletjes)
Bullshitquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:36 schreef milagro het volgende:
[..]
Nou, dat die Ajax spelers en supporters niet lief zijn
Chantalquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:43 schreef Loedertje het volgende:
In de damesklamer schijnt iemand pilletjes te slikken om in slaap te vallen (wie??)
Slaapverwekkend he?quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:43 schreef Gert het volgende:
Hè bah!
Iedereen is zo núchter, in het huis!![]()
Behalve Linda, in de slaapkamer.![]()
Gooi de streams dan maar weer op het Roddelbad toch?
Goede slaappillen van Rob danquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:43 schreef brummie34 het volgende:
Die kraai valt als een blok in slaap geloof ik 5 min, geleden stond ze nog voor het raam te hupsen????
Slaap lekker.quote:
chantalquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:43 schreef Loedertje het volgende:
een leeg roddelbad.... of zitten Menno en Joost er nog?quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:43 schreef Gert het volgende:
Hè bah!
Iedereen is zo núchter, in het huis!![]()
Behalve Linda, in de slaapkamer.![]()
Gooi de streams dan maar weer op het Roddelbad toch?
Volgens mij zag ik in een eerdere post dat Chantal zei dat ze een slaappil zou nemen en zou gaan slapen. Dat was ergens in vorige topic tijdens gesprek met Roel. Roel moest plassen en stond op. Chantal zei dat ze slaappil ging nemen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:43 schreef Loedertje het volgende:
ging overgeloof en dan draait de regie meteen weg.quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:44 schreef brummie34 het volgende:
zitten er nog paar in het bad geloof ik menno en inrit
Ze kunnnen jou beter op die stream zetten...quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:45 schreef Gert het volgende:
![]()
![]()
Ik ben wel dronken!
![]()
![]()
![]()
We gaaaan naaaaar Móffrika!!!
we gaan naar Moffrika
we gaan naar Moffrika
we gaan naar Moffrika
(encore)
Wir sind darbeiquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:45 schreef Gert het volgende:
![]()
![]()
Ik ben wel dronken!
![]()
![]()
![]()
We gaaaan naaaaar Móffrika!!!
we gaan naar Moffrika
we gaan naar Moffrika
we gaan naar Moffrika
(encore)
Er lijkt daar niemand pilloos door het leven te gaan. Naast de pil slikken ze van alles en nog wat. Zijn het allemaal pyschiatrische patienten uit R&P daar in BB5?quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:45 schreef cevece het volgende:
Roel moest plassen en stond op. Chantal zei dat ze slaappil ging nemen.
Roel zei ook tegen linda... kom je bij me liggen... gewoon voor de warmte...quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:46 schreef frijo het volgende:
het is zo warm omdat dido er niet is
die ijskast koelt het hele huis af
Klopt!quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:45 schreef regenworm het volgende:
[..]
ging overgeloof en dan draait de regie meteen weg.
De regie heeft een moslimfobie
die moet gewoon eens door een paar negers bruut genomen worden, zou me niks verbazen als ze het nog nooit gedaan heeftquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:46 schreef frijo het volgende:
het is zo warm omdat dido er niet is
die ijskast koelt het hele huis af
quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:46 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Er lijkt daar niemand pilloos door het leven te gaan. Naast de pil slikken ze van alles en nog wat. Zijn het allemaal pyschiatrische patienten uit R&P daar in BB5?
En dan ook nog slechte....quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:48 schreef frijo het volgende:
Tanja slikt geen pillen
ze rookt alleen heroine
Die slapen ook al daar... met de kippen op stok.quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:49 schreef brummie34 het volgende:
Niet te geloven dit ........ bubbelbad regie
Volgens mij zitten inrit en menno nog in bad?quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:49 schreef scanman01 het volgende:
Ons worden weer vette live beelden onthouden nu.... Het is een SCHANDE!!!!
Right, ik heb nog geen vette live beelden gezien. Er zijn geen vette live-beelden vanuit dat pre-fab-huisje... Alleen maffende of neuzelende burgers, no more...quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:49 schreef scanman01 het volgende:
helemaal met je eens maar je doet er zo weinig tegen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:49 schreef scanman01 het volgende:
weet je wat echt een HOERENfilm isquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:50 schreef scanman01 het volgende:
Moeten we maar weer een film slow chat gaan starten ofzo..
Dat mens flipt ECHT als er een halve antilliaan uit haar kut komt drijven, die gaat ermee smijten, schelden etc.quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:51 schreef FuTilE het volgende:
Oh, wac ht, Tanja kucht en laat een boer... Woei!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |