Nee, ik vind er lelijk en een zeikwijf.quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo? Vind jij het geen zwaar opwindende dame dan?
Ik zou haar graag alle hoeken van de kamer laten zien
Slaap lekkerquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:27 schreef -Delta- het volgende:
Ik ga maar eens richting bed, verwacht niks bijzonders meer en anders lees ik het morgen wel terug ofzo
Kijkze nog en trusten voor later allemaal
Dan zal haar hond ook wel een kneuzerig ras zijn.quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:26 schreef BB-King het volgende:
Ingrid vind Koen een kneuzennaam en daarom heet haar hond dus zo.
Naast haar vader vind ze ook haar hond erg lelijk.
Slaap lekker.quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:27 schreef -Delta- het volgende:
Ik ga maar eens richting bed, verwacht niks bijzonders meer en anders lees ik het morgen wel terug ofzo
Kijkze nog en trusten voor later allemaal
Met de nadruk op LIJKEN... Dat is allemaal schijnt. De groep is volgens mij wel degelijk verdeeld. Chantal kon zich vanmorgen eigenlijk al niet meer inhouden, maar helaas lukte het nog net. Hopelijk luikt het binnenkort niet meer.quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:27 schreef Gert het volgende:
Iedereen is er wel van doordrongen dus dat 50.000 euro een hele boel geld is.![]()
Maar ze lijken ook zo saamhórig ineens!! Wat is er gebeurd??
Komt het door de (uitslag van ) voetbalwedstrijd? Werden ze daarna ineens blij met elkaar?
quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:26 schreef BB-King het volgende:
Ingrid vind Koen een kneuzennaam en daarom heet haar hond dus zo.
Naast haar vader vind ze ook haar hond erg lelijk.
quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:21 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Zal ik er nog eentje voor je inschenken dan maar?![]()
Waarschijjnlijk bevalt ze van een blik terpentine, herfstbladeren en een Margareth Thatcher action-figure...quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:25 schreef brummie34 het volgende:
ooohhhh god gaat de buik bevallen???? die buik ligt scheef hoor ik net
Die posting kon best korterquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Met de nadruk op LIJKEN... Dat is allemaal schijnt. De groep is volgens mij wel degelijk verdeeld. Chantal kon zich vanmorgen eigenlijk al niet meer inhouden, maar helaas lukte het nog net. Hopelijk luikt het binnenkort niet meer.
Dat zou heel goed kunnen.... maar dit is wat er in mijn geheugen staat van vroegerquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Volgens mij is het
hiep hiep halo
of kiep kiep kalo
Je bent op zoek naar je volgende ban?quote:
Jij bent joods?quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bent op zoek naar je volgende ban?
Ik zag gisteren nog allemaal posters bij de NS over Joden en 1940-1945 .. Dan komt zo'n opmerking toch ook even raar over. Okee, het is 'onschuldig', maar....quote:
Ik dacht piep-piep-aloquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:30 schreef Bluezz het volgende:
Volgens mij is het
hiep hiep halo
of kiep kiep kalo
Ow, loos alarm.quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:32 schreef ruby het volgende:
Wie zat er zo te schreeuwen?
Dat werd er geroepen buiten, Golferquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bent op zoek naar je volgende ban?
*op zijn koppie staat een eierdop*quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Volgens mij is het
hiep hiep halo
of kiep kiep kalo
quote:
Dat wil hij al jaren maar de A's willen hem nietquote:
Dido... een rijstenwafel of kroepoek of zo.quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:34 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie weer aan het eten ofzo?
Ik krijg weer de meest walgelijke geluiden door mijn speakers.
Nou, dat die Ajax spelers en supporters niet lief zijnquote:
Owkee.quote:
Eh geen bibs, dus Didoquote:
Volgens mij die van Linda.quote:
Linda heeft een string aan.quote:
quote:Calimero
Piep-piep-hallo, piep-piep-hallo, Calimero
Piep-piep-hoi, piep-piep-hoi, Calimero
Op zijn kop draag hij een eierdop
O-hoi-o-hoi-o-hoi
Calimero is een heel lief kuikentje
(Calimero: 'ja, dat ben ik ook')
Hij vindt alles leuk en goed
En weet beslist wel wat hij doet!
Piep-piep-hoi, piep-piep-hoi, Calimero
Op zijn kop draagt hij een eierdop
O-hoi-o-hoi-o-hoi
'Want zij zijn groot en ik is klein en dat is niet eerlijk!'
Ja, ze heeft hem vermoord met een hete strijkbout, MKZ GNA GNA....quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:39 schreef milagro het volgende:
Die overleden vriend van Chantal, hè..... was dat een langdurige relatie, samenwonen ook of wat?
Heeft ze daar weleens over uitgewijd eigenlijk, die grote liefde, behalve dan dat-ie dood is?
Je bent een held... hier voor jouquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:39 schreef Bluezz het volgende:
Voor ie vol is voor Loeder en de rest :
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |