Die boer liet haar dochter hoorquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:51 schreef FuTilE het volgende:
Oh, wac ht, Tanja kucht en laat een boer... Woei!
Beter opletten, Tanja heeft al heel vaak verteld dat ze vanaf haar 22e geen rotzooi gebruikt. Voor heroine en coke is ze (haar eigen woorden) *spookbang* .quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:48 schreef frijo het volgende:
Tanja slikt geen pillen
ze rookt alleen heroine
kraslot noem ik dat, vandaar de complete verwarring en stressquote:
Hoe is jouw sexlevenquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:52 schreef brummie34 het volgende:
Zie het al voor me menno en inrit aan het vozen , en joost op het randje van het bubbelbad met zijn l*l in zijn hand kijken .....en wij mogen het niet zien
Moet je maar niet stoppen met roken, trutquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:52 schreef milagro het volgende:
[..]
kraslot noem ik dat, vandaar de complete verwarring en stress
Ik pik het niet langer en ga eisen dat ze als goedmakertje Lange Baas en Frans B in het huis gooien.quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:50 schreef regenworm het volgende:
[..]
helemaal met je eens maar je doet er zo weinig tegen.
quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat mens flipt ECHT als er een halve antilliaan uit haar kut komt drijven, die gaat ermee smijten, schelden etc.
quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Moet je maar niet stoppen met roken, trut
Het bed van Joost is leegquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:55 schreef Gert het volgende:
Er wordt ons niets onthouden toch? Iedereen slaapt nu.
En dadelijk lopen wat mensen die niet in slaap kunnen vallen naar de huiskamer en gaan daar roddelen. Zo gaat dat toch elke nacht?
Of zou men nu écht in diepe slaap zijn?![]()
ingrid, lieske, menno en joost zitten nog in de bubbel,quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:55 schreef Gert het volgende:
En dadelijk lopen wat mensen die niet in slaap kunnen vallen naar de huiskamer en gaan daar roddelen. Zo gaat dat toch elke nacht?
In de 2e lading bitterballen bleken slaaptabletten te zitten.quote:
Zal ik je vertellen wat ik de meest idiote film ooit vind... Blair Witch Project , ofterwel Thequote:Op zondag 9 oktober 2005 02:51 schreef milagro het volgende:
[..]
weet je wat echt een HOERENfilm is
The Forgotten, wat een hoeren film is dat, zeg, met een hoerenplot
en geen hoer te bekennen, in die hele film niet
weet ik veelquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:57 schreef Zeehond het volgende:
Kan iemand mij trouwens vertellen waarom ik hier post?
Ijdele hoop, de mensen hier weten niet eens waarom zijzelf posten.quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:57 schreef Zeehond het volgende:
Ja, Lieske liep net de katholieke kerk te dissen, ze is tenslotte de Anti Christquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:55 schreef regenworm het volgende:
wordt tijd voor actie ook ben ik bang dat het niet veel zal helpen.
vier slapende streams en bubbel wordt overgeslagen omdat het over geloof gaat
Omdat de wind verkeerd staat !quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:57 schreef Zeehond het volgende:
Dito, maar heb hoop dat de streams nog naar bubbelbad gaan (denk het niet , de regie zit aan de koffiepauze of zo iets)quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:58 schreef doka het volgende:
Wie voelt zich ook een looser omdat hij nu nog steeds naar de streams kijkt ipv te slapen?
Die vond ik dus juist wel weer erg okayquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zal ik je vertellen wat ik de meest idiote film ooit vind... Blair Witch Project , ofterwel TheWitch project. Wat een verspeelde moeite zeg. Net toen het een kleine beetje spannend begon te worden, was de film opeens afgelopen
![]()
Zo is Maria ook zwanger geraakt van Jezus, niet?quote:maar wel iedere zin met "ja, God, ja.." beginnen, hè
Begint het nu ook mode te worden om 'loser' verkeerd te spellen?quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:58 schreef doka het volgende:
Wie voelt zich ook een looser omdat hij nu nog steeds naar de streams kijkt ipv te slapen?
Ik meen toch echt dat er nog mensen in bad zaten.quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:55 schreef Gert het volgende:
En strax gaan Menno/Ingrid&Joost naar de mannenslaapkamer en dat vergeten ze dat Lieske niet zonder hulp uit bad kan komen en dan doet Lieske van *piepppppiepppppwapperwapper* maar iedereen ligt in diepe rust door die slaapbitterballen van Chantal en dan worden ze morgen door BB niet gewekt en slapen ze hun bitterballenslaaproes uit tot 2 uur 's middags en en en dan is Lieske helemaal verweekt (en misschien nog wel erger ) en dan is BB heel boos op die anderen allemaal maar dan krijgen ze geen sanctie omdat dit incidentje best wel kostenbesparend is omdat ze niet elke keer een ambulance of traumahelicopter hoeven te sturen als Lieske *piepppppieppwapperwapperpeippiep* doet !quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
ingrid, lieske, menno en joost zitten nog in de bubbel,
Waarom kijk je ook zulke kutfilms? Huur 's een goeie ofzo....quote:Op zondag 9 oktober 2005 03:00 schreef milagro het volgende:
[..]
Die vond ik dus juist wel weer erg okay
Maar The Forgotten
En wat dacht je van The Astronaut
Nog zo'n hoerenfilm
nema problemaquote:Op zondag 9 oktober 2005 03:00 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Dat is een plausibele verklaring! Mijn dank.
quote:Op zondag 9 oktober 2005 03:01 schreef Loedertje het volgende:
[..]
En strax gaan Menno/Ingrid&Joost naar de mannenslaapkamer en dat vergeten ze dat Lieske niet zonder hulp uit bad kan komen en dan doet Lieske van *piepppppiepppppwapperwapper* maar iedereen ligt in diepe rust door die slaapbitterballen van Chantal en dan worden ze morgen door BB niet gewekt en slapen ze hun bitterballenslaaproes uit tot 2 uur 's middags en en en dan is Lieske helemaal verweekt (en misschien nog wel erger ) en dan is BB heel boos op die anderen allemaal maar dan krijgen ze geen sanctie omdat dit incidentje best wel kostenbesparend is omdat ze niet elke keer een ambulance of traumahelicopter hoeven te sturen als Lieske *piepppppieppwapperwapperpeippiep* doet !
[..]
En strax gaan Menno/Ingrid&Joost naar de mannenslaapkamer en dat vergeten ze dat Lieske niet zonder hulp uit bad kan komen en dan doet Lieske van *piepppppiepppppwapperwapper* maar iedereen ligt in diepe rust door die slaapbitterballen van Chantal en dan worden ze morgen door BB niet gewekt en slapen ze hun bitterballenslaaproes uit tot 2 uur 's middags en en en dan is Lieske helemaal verweekt (en misschien nog wel erger ) en dan is BB heel boos op die anderen allemaal maar dan krijgen ze geen sanctie omdat dit incidentje best wel kostenbesparend is omdat ze niet elke keer een ambulance of traumahelicopter hoeven te sturen als Lieske *piepppppieppwapperwapperpeippiep* doet !
Eej! Don't diss me!quote:Op zondag 9 oktober 2005 03:00 schreef APK het volgende:
[..]
Begint het nu ook mode te worden om 'loser' verkeerd te spellen?
Omdat je op het droge zit?quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:57 schreef Zeehond het volgende:
IKKEquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:58 schreef doka het volgende:
Gadverdamme, wat een hoerquote:Op zondag 9 oktober 2005 03:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zo is Maria ook zwanger geraakt van Jezus, niet?
"Oh Damian, ja" klinkt zo maf....quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:58 schreef milagro het volgende:
maar wel iedere zin met "ja, God, ja.." beginnen, hè
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |