Omdat de wind verkeerd staat !quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:57 schreef Zeehond het volgende:
Kan iemand mij trouwens vertellen waarom ik hier post?
Dito, maar heb hoop dat de streams nog naar bubbelbad gaan (denk het niet , de regie zit aan de koffiepauze of zo iets)quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:58 schreef doka het volgende:
Wie voelt zich ook een looser omdat hij nu nog steeds naar de streams kijkt ipv te slapen?
Die vond ik dus juist wel weer erg okayquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zal ik je vertellen wat ik de meest idiote film ooit vind... Blair Witch Project , ofterwel TheWitch project. Wat een verspeelde moeite zeg. Net toen het een kleine beetje spannend begon te worden, was de film opeens afgelopen
![]()
Zo is Maria ook zwanger geraakt van Jezus, niet?quote:maar wel iedere zin met "ja, God, ja.." beginnen, hè
Begint het nu ook mode te worden om 'loser' verkeerd te spellen?quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:58 schreef doka het volgende:
Wie voelt zich ook een looser omdat hij nu nog steeds naar de streams kijkt ipv te slapen?
Ik meen toch echt dat er nog mensen in bad zaten.quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:55 schreef Gert het volgende:
Er wordt ons niets onthouden toch? Iedereen slaapt nu.
En dadelijk lopen wat mensen die niet in slaap kunnen vallen naar de huiskamer en gaan daar roddelen. Zo gaat dat toch elke nacht?
Of zou men nu écht in diepe slaap zijn?![]()
En strax gaan Menno/Ingrid&Joost naar de mannenslaapkamer en dat vergeten ze dat Lieske niet zonder hulp uit bad kan komen en dan doet Lieske van *piepppppiepppppwapperwapper* maar iedereen ligt in diepe rust door die slaapbitterballen van Chantal en dan worden ze morgen door BB niet gewekt en slapen ze hun bitterballenslaaproes uit tot 2 uur 's middags en en en dan is Lieske helemaal verweekt (en misschien nog wel erger ) en dan is BB heel boos op die anderen allemaal maar dan krijgen ze geen sanctie omdat dit incidentje best wel kostenbesparend is omdat ze niet elke keer een ambulance of traumahelicopter hoeven te sturen als Lieske *piepppppieppwapperwapperpeippiep* doet !quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
ingrid, lieske, menno en joost zitten nog in de bubbel,
Waarom kijk je ook zulke kutfilms? Huur 's een goeie ofzo....quote:Op zondag 9 oktober 2005 03:00 schreef milagro het volgende:
[..]
Die vond ik dus juist wel weer erg okay
Maar The Forgotten
En wat dacht je van The Astronaut
Nog zo'n hoerenfilm
nema problemaquote:Op zondag 9 oktober 2005 03:00 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Dat is een plausibele verklaring! Mijn dank.
quote:Op zondag 9 oktober 2005 03:01 schreef Loedertje het volgende:
[..]
En strax gaan Menno/Ingrid&Joost naar de mannenslaapkamer en dat vergeten ze dat Lieske niet zonder hulp uit bad kan komen en dan doet Lieske van *piepppppiepppppwapperwapper* maar iedereen ligt in diepe rust door die slaapbitterballen van Chantal en dan worden ze morgen door BB niet gewekt en slapen ze hun bitterballenslaaproes uit tot 2 uur 's middags en en en dan is Lieske helemaal verweekt (en misschien nog wel erger ) en dan is BB heel boos op die anderen allemaal maar dan krijgen ze geen sanctie omdat dit incidentje best wel kostenbesparend is omdat ze niet elke keer een ambulance of traumahelicopter hoeven te sturen als Lieske *piepppppieppwapperwapperpeippiep* doet !
[..]
En strax gaan Menno/Ingrid&Joost naar de mannenslaapkamer en dat vergeten ze dat Lieske niet zonder hulp uit bad kan komen en dan doet Lieske van *piepppppiepppppwapperwapper* maar iedereen ligt in diepe rust door die slaapbitterballen van Chantal en dan worden ze morgen door BB niet gewekt en slapen ze hun bitterballenslaaproes uit tot 2 uur 's middags en en en dan is Lieske helemaal verweekt (en misschien nog wel erger ) en dan is BB heel boos op die anderen allemaal maar dan krijgen ze geen sanctie omdat dit incidentje best wel kostenbesparend is omdat ze niet elke keer een ambulance of traumahelicopter hoeven te sturen als Lieske *piepppppieppwapperwapperpeippiep* doet !
Eej! Don't diss me!quote:Op zondag 9 oktober 2005 03:00 schreef APK het volgende:
[..]
Begint het nu ook mode te worden om 'loser' verkeerd te spellen?
Omdat je op het droge zit?quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:57 schreef Zeehond het volgende:
Kan iemand mij trouwens vertellen waarom ik hier post?
IKKEquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:58 schreef doka het volgende:
Gadverdamme, wat een hoerquote:Op zondag 9 oktober 2005 03:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zo is Maria ook zwanger geraakt van Jezus, niet?
"Oh Damian, ja" klinkt zo maf....quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:58 schreef milagro het volgende:
maar wel iedere zin met "ja, God, ja.." beginnen, hè
[..]
Da's Tanja en die heeft zwangerschapsjeukquote:Op zondag 9 oktober 2005 03:03 schreef Zeehond het volgende:
Verslagje: "Iemand heeft jeuk en krabt".
Ja. Het zijn mietjesquote:Op zondag 9 oktober 2005 03:02 schreef gnuif het volgende:
ik schakel net weer in, slaapt iedereen al?![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2005 03:02 schreef milagro het volgende:
[..]
Gadverdamme, wat een hoer
Beetje neuken met d'r eigen zoon, maar Jozef mocht haar niet aanraken , hè
Jij bent niet diss-waardig, kutnewbie zonder eigenschappen.quote:
Joh kanker op met je gezeur, looser.quote:Op zondag 9 oktober 2005 03:00 schreef APK het volgende:
[..]
Begint het nu ook mode te worden om 'loser' verkeerd te spellen?
Ze koken keramisch in het BB huisquote:Op zondag 9 oktober 2005 03:05 schreef FuTilE het volgende:
Hopelijk heeft iemand het gas open laten staan...
Weer een gemiste kans van Talpa...quote:Op zondag 9 oktober 2005 03:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze koken keramisch in het BB huis
Ze willen ons de sexuele avonturen van Joost besparen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 03:05 schreef Gert het volgende:
Er schijnen nog mensen in het bubble-bad te zitten. Waarom zie ik die niet?![]()
Hoe weet jij dat nou weer?quote:Op zondag 9 oktober 2005 03:07 schreef regenworm het volgende:
lieske is uit bad en gaat naar bed
pieppiepwapperwapperpieppiepquote:Op zondag 9 oktober 2005 03:07 schreef milagro het volgende:
Loeder
piepwapperwapper, daar moet een smilie voor komen
Maar jij bent dan ook een zeehond.quote:Op zondag 9 oktober 2005 03:08 schreef Zeehond het volgende:
Lieske heeft wel een mooi figuurtje zag ik net, maar ik vind haar absoluut niet aantrekkelijk.
dus dan kan de trio in bad beginnen?quote:Op zondag 9 oktober 2005 03:07 schreef regenworm het volgende:
lieske is uit bad en gaat naar bed
Dat kan ik niet ontkennenquote:Op zondag 9 oktober 2005 03:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een zeehond.
Ik weet niet of Joost zich al uit zijn religie discussie heeft weten los te rukken. Die discussies mogen wij alleen niet horen. Vanavond ging het ook even over de Islam.... weg streams.quote:Op zondag 9 oktober 2005 03:11 schreef Gert het volgende:
Nee maar serieus: ze slapen nu toch allemaal?
Laten we eerlijk zijn tegen elkaar.
quote:Op zondag 9 oktober 2005 03:09 schreef Loedertje het volgende:
[..]
pieppiepwapperwapperpieppiep
APK??
'Gesnorken'quote:Op zondag 9 oktober 2005 03:13 schreef FuTilE het volgende:
Oooh, er wordt gesnorken. Jottum...
Eerste is de beste. De rest kan in de trashcan...quote:Op zondag 9 oktober 2005 03:13 schreef regenworm het volgende:
Lieske tieten
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En rondspattende traantjes !quote:Op zondag 9 oktober 2005 03:13 schreef milagro het volgende:
[..]
[afbeelding] maar dan met wapperende handjes
Wat 'n dik mormeltje eigenlijk. Cavia-rad voor dat mens!quote:Op zondag 9 oktober 2005 03:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eerste is de beste. De rest kan in de trashcan...
5e is de beste...quote:Op zondag 9 oktober 2005 03:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eerste is de beste. De rest kan in de trashcan...
quote:Op zondag 9 oktober 2005 03:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een zeehond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |