Ja.. ze is vet... dat kan écht niet meer in 2005. Bah.quote:Op zondag 9 oktober 2005 03:16 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Wat 'n dik mormeltje eigenlijk. Cavia-rad voor dat mens!
Jij bent écht dom hè? Of kijk je altijd naar herhalingen en hou je niet van vernieuwende dingen?quote:Op zondag 9 oktober 2005 03:18 schreef Zeehond het volgende:
Roel valt trouwens uit zijn rol. Ik had verwacht dat hij eerst Linda zou tongen, daarna Dido wakker had gemaakt om bij haar te slapen en vervolgens uit frustratie vanwege de afwijzing zich comlpeet klem had gezopen.
Leg eens uit? Hoezo *kennelijk?*quote:De sigaret is dan ook niet ver meerKennelijk kan hij zich wel inhouden als het belangrijk is.
Normaal gesproken hoor je dan nog wel wat background-geluid, als er mensen nog wakker zijn., maar volgens mij ligt iedereen nu te maffen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 03:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik weet niet of Joost zich al uit zijn religie discussie heeft weten los te rukken. Die discussies mogen wij alleen niet horen. Vanavond ging het ook even over de Islam.... weg streams.
Hij is de enige die kinderen heeft buiten het huis.quote:Op zondag 9 oktober 2005 03:17 schreef scanman01 het volgende:
Moet Rob niet nog even een huilmomentje inzetten? Misschien levert hem dat weer wat airplay op en krijgt hij sympathie stemmen. Of heeft zo'n jongen dat eigenlijk niet nodig?
Ik was bang dat Roel zich weer compleet lam zou zuipen en zich daardoor compleet voor lul zou zetten. Waarom zou ik trouwens dom zijn?quote:Op zondag 9 oktober 2005 03:20 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Jij bent écht dom hè? Of kijk je altijd naar herhalingen en hou je niet van vernieuwende dingen?
Roel is al klaargekomen vandaag (heeft hij in geuren en kleuren aan Rob verteld)
[..]
Leg eens uit? Hoezo *kennelijk?*
\quote:Op zondag 9 oktober 2005 03:24 schreef regenworm het volgende:
Joost rot op ingrid en menno willen seksen
Ik zie geen PIquote:Op zondag 9 oktober 2005 03:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Op zich wel begrijpelijk en terecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |