Hij is nu net op het randje, geen glas meer iig dan zou het weleens ietsje mis kunnen gaanquote:Op zondag 9 oktober 2005 01:38 schreef ruby het volgende:
Roel wordt psychotisch geloof ik.
maakt het wel wat minder saai om naar te kijkenquote:Op zondag 9 oktober 2005 01:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hij is nu net op het randje, geen glas meer iig dan zou het weleens ietsje mis kunnen gaan
Zullen we het straks maar weer over films gaan hebbenquote:
Prima.quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:41 schreef scanman01 het volgende:
Zullen we het straks maar weer over films gaan hebben
Actie in de tent. Kom maar op.quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hij is nu net op het randje, geen glas meer iig dan zou het weleens ietsje mis kunnen gaan
We houden hem in de gaten zolang de regie daar authorisatie voor geeftquote:
Als er niets gebeurt in BB en jij dat verkiest boven naast je vrouw kruipen, wel ja, wrom nietquote:Op zondag 9 oktober 2005 01:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is Dido hoorquote:Op zondag 9 oktober 2005 01:42 schreef scanman01 het volgende:
Overdag zie je Tanja lang niet altijd, maar dat maken ze echt IEDERE nacht goed
[afbeelding]
Je hebt je prijs al binnen dus het kan geen kwaadquote:Op zondag 9 oktober 2005 01:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Welterusten alvast.quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:42 schreef KRIBBET het volgende:
Ik denk dat ik nog iets meer gedronken heb dan Roel dus lijkt me verstandig als ik even lekker ga![]()
![]()
![]()
![]()
Morgen ben ik er bijna de hele dag maar vandaag en vooral vanavond viel me zwaar tegen![]()
dat is Dido volgens mij, vandaar ook mijn post netquote:Op zondag 9 oktober 2005 01:42 schreef scanman01 het volgende:
Overdag zie je Tanja lang niet altijd, maar dat maken ze echt IEDERE nacht goed
[afbeelding]
Slaap lekker en zachtquote:Op zondag 9 oktober 2005 01:43 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je hebt je prijs al binnen dus het kan geen kwaad![]()
Ik zie de PI .... als ik me goed herinner betekent dat dus dat ik er niet serieus op in moet gaan.quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:43 schreef milagro het volgende:
[..]
Als er niets gebeurt in BB en jij dat verkiest boven naast je vrouw kruipen, wel ja, wrom niet
quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zie de PI .... als ik me goed herinner betekent dat dus dat ik er niet serieus op in moet gaan.
Goed he
Eerst nog even de hond uitlaten en straks kruipen naar bovenquote:
het was een minder prettige avondquote:Op zondag 9 oktober 2005 01:42 schreef KRIBBET het volgende:
Ik denk dat ik nog iets meer gedronken heb dan Roel dus lijkt me verstandig als ik even lekker ga![]()
![]()
![]()
![]()
Morgen ben ik er bijna de hele dag maar vandaag en vooral vanavond viel me zwaar tegen![]()
Echt waar?quote:
na het voetbal sex gehad met m'n vrouw en daarna kingdom of heaven gekeken....quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:43 schreef milagro het volgende:
[..]
Als er niets gebeurt in BB en jij dat verkiest boven naast je vrouw kruipen, wel ja, wrom niet
Maar mijn vrouw zit hier naast mij... dus maak je geen zorgen...quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:43 schreef milagro het volgende:
[..]
Maar wel 0-2 dus dat was wel erg prettigquote:
de regie heeft vandaag een betere smaakquote:Op zondag 9 oktober 2005 01:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Echt waar?![]()
Ik ben al zo gewend dat ze Tanja close in beeld nemen in bed.... Ik nam automatisch aan dat zij het was.
Lekkere combi ...quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
na het voetbal sex gehad met m'n vrouw en daarna kingdom of heaven gekeken....
Kijk maar goed, de puntbil , en ook naar de muur en zo, dat is Didoquote:Op zondag 9 oktober 2005 01:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Echt waar?![]()
Ik ben al zo gewend dat ze Tanja close in beeld nemen in bed.... Ik nam automatisch aan dat zij het was.
Ja joh, complete orgie daar vanavond. Jij balen dat je er niet wasquote:Op zondag 9 oktober 2005 01:46 schreef versabommie het volgende:
Hallo overigens, fans...heb ik nog wat gemist vandaag ?
ik geloof dat de mofrikanen het niet zo goedc gedaan heben ?quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:46 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar wel 0-2 dus dat was wel erg prettig![]()
![]()
Welterusten.quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:45 schreef cuall het volgende:
Ik denk niet dat het nog wat gaat worden hier, ik ga naar bed![]()
zou ik ook zeggenquote:Op zondag 9 oktober 2005 01:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar mijn vrouw zit hier naast mij... dus maak je geen zorgen...
Ik weet het niet hoor maar zal nooit kunnen wennen aan het gebruik van het woord kankerquote:Op zondag 9 oktober 2005 01:45 schreef BB-King het volgende:
Wat is die Ingrid toch een kankáhhoer met haar taalgebruik!![]()
Vergeet het gevecht van Rob en Menno niet, Rob is best snel ondanks zijn beenquote:Op zondag 9 oktober 2005 01:47 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja joh, complete orgie daar vanavond. Jij balen dat je er niet was
En fetisjistensex met een houten been, vergeet dat niet,quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:47 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja joh, complete orgie daar vanavond. Jij balen dat je er niet was
sex daarna kijken hoe kerels mekaar afslachten in de romantische omgeving van een tijd waarin men net zoveel rauw danwel halfrauw vlees VRAT als ik...quote:
Ik vind het ook niet normaal... kan mij er behoorlijk aan ergeren.quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:48 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor maar zal nooit kunnen wennen aan het gebruik van het woord kanker![]()
In Den Haag schijnt het normaal te zijn maar daarom kom ik daar maar niet![]()
![]()
Dat zegt helemaal niets want gisteren verklaarde je nog dat je vrouw niet kon lezenquote:Op zondag 9 oktober 2005 01:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar mijn vrouw zit hier naast mij... dus maak je geen zorgen...
De Hulk is op TVquote:Op zondag 9 oktober 2005 01:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet over je hond zeiken.quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:45 schreef KRIBBET het volgende:
Eerst nog even de hond uitlaten en straks kruipen naar boven![]()
volgens mij in ingrid aardig dronken zag er steeds rode wijn of rose drinken.quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:47 schreef BB-King het volgende:
Ingrid vind haar vader zo lelijk als de pest.
Ow dat verklaart haar uiterlijk... ze heeft veel van haar pa.
ach zolang de vandale het woord kankeren in het woordenboek opneemt valt erover te twisten!quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:48 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor maar zal nooit kunnen wennen aan het gebruik van het woord kanker![]()
![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:48 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
Ik ben de hele avond weggezeest en heb nog geen tt aan gehad (kan de knopjes niet vindenquote:Op zondag 9 oktober 2005 01:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik geloof dat de mofrikanen het niet zo goedc gedaan heben ?
quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:50 schreef FuTilE het volgende:
Wat 'n boring shit. Ze hebben te gefaseerd gedronken, en dan ook nog vet voedsel tussendoor. Laffe zet van Talpa.
Het zal best, dat zij het veel hoort, maar het is echt niet overal en bij iedereen in Den-Haag zo.quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:47 schreef SuperMOM het volgende:
Kankuh dit en kankudat.... pffffffffffffff en uit je kut kletteren.....Wauw niveau hoor Ingrid
![]()
Neem er nog eentje.quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:50 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ben de hele avond weggezeest en heb nog geen tt aan gehad (kan de knopjes niet vinden)
Het is daar zo ingeburgerd, heel jammer. Ik ben geen heilige, maar ik kan persoonlijk niet begrijpen waarom mensen zo vaak het woord kanker zo vaak moeten gebruiken in een zin.quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:48 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
TT-SUPPORTER!quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:50 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ben de hele avond weggezeest en heb nog geen tt aan gehad (kan de knopjes niet vinden)
Zei ze dat??? Doe mij zo'n dochterquote:Op zondag 9 oktober 2005 01:47 schreef BB-King het volgende:
Ingrid vind haar vader zo lelijk als de pest.
Ja maar toch niet in elk zinnetje.quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:50 schreef milagro het volgende:
[..]![]()
![]()
Zelfs de behoofddoekte moslimaatjes gebruiken het
Niet geintegreerd, zeggen ze dan
Behoorlijk is bij mij nog zwak uitgedruktquote:Op zondag 9 oktober 2005 01:49 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet normaal... kan mij er behoorlijk aan ergeren.
dozenmeetingquote:Op zondag 9 oktober 2005 01:52 schreef brummie34 het volgende:
didoos is weer aan het slaap wandelen hihi
Echt?quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:52 schreef brummie34 het volgende:
didoos is weer aan het slaap wandelen hihi
Ik erger me er ook aan, en dan afdoen van ja, ach, das sarcatische humor???quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:49 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet normaal... kan mij er behoorlijk aan ergeren.
In bepaalde buurten en milieus wel, hoorquote:Op zondag 9 oktober 2005 01:52 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja maar toch niet in elk zinnetje.
Ik heb het verhaal met Ingrid half gevolgd, maar leek net alsof ze zei dat iedereen in Den-Haag het 1000 keer per dag zegt.
Waarom mag ze dat niet zeggen?quote:
Je zit achter een pc, megaul.quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:50 schreef KRIBBET het volgende:
quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:51 schreef Loedertje het volgende:
Kribbit gaat een Roeltje doen?
Straalbezopen boven op zijn vrouw in slaap vallen voordat kleine roeltje binnen is ?
hahahaha zal heel moeilijk zijn, de hond is groter dan daar waar mijn plasser hangtquote:
Ach, who cares. Sommige mensen zeggen dat nu eenmaal, van Ingrid was al lange tijd duidelijk dat ze een slewrie van de slobben is....quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:53 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik erger me er ook aan, en dan afdoen van ja, ach, das sarcatische humor???Lekker simpel om scheldwoorden en ziektes te gebruiken ipv sarcasme....
D'r zit geen gram vet aan dat kind.quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:54 schreef -Delta- het volgende:
Waarom mag ze dat niet zeggen?![]()
![]()
Iemand die d'r hele leven misschien mager is en wat dikker wordt, dan voelt dat toch misschien als dik en raar aan.
Nee ze was Alc.vrijquote:Op zondag 9 oktober 2005 01:54 schreef BB-King het volgende:
Heeft Dido teveel gedronken ofzo?
Nee schijnt dat ze wel vaker in der slaapt vreemde dingen doet of praatquote:Op zondag 9 oktober 2005 01:54 schreef BB-King het volgende:
welke heb je gekeken?quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:53 schreef Day het volgende:
Nou, ik zie dat ik niet zo veel gemist heb?
Wel weer genoten van Hans Teeuwen
Zwaar gestoord... Ze voelde zich moddervet zei ze vanavond.quote:
http://teletekst.nos.nl/tekst/101-01.htmlquote:Op zondag 9 oktober 2005 01:54 schreef Pinball het volgende:
Je zit achter een pc, megaul.
TT op internet, en zo?
Ja jezus in bepaalde buurten wel ja, maar niet heel Den-Haag.quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:54 schreef milagro het volgende:
[..]
In bepaalde buurten en milieus wel, hoor
Ga eens naar de VMBO school hierachter, of stap eens in tram 6 achterin.
Dan hoor je het in iedere zin minimaal 1 keer , jongens, meiden, auto en allo
Dido klaagt daar ook al over maar weet je wat het isss? We hebben een week niet gegeten Arcee en weet je wat het isssssss? Ik heb zo mijn dingetjes.....en dan snapt iedereen dat je van weinig eten gaat afvallen , toch Arcee? En nu komen we weer op ons normale gewicht waardoor hun kleding minder ruim zit en we hangen en liggen de hele dag ook nog 'sssssssssssssssssssssssssssssss .....en weet je wat het is?? Dat is nu eenmaal gewoon zoquote:
quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:54 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Waarom mag ze dat niet zeggen?![]()
![]()
Iemand die d'r hele leven misschien mager is en wat dikker wordt, dan voelt dat toch misschien als dik en raar aan.
Ben jij een liliputterquote:Op zondag 9 oktober 2005 01:54 schreef KRIBBET het volgende:
hahahaha zal heel moeilijk zijn, de hond is groter dan daar waar mijn plasser hangt![]()
Dido heeft een ienimini buikje, dat had ze aan het begin van BB niet.quote:
Dat dan weer wel.quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:55 schreef milagro het volgende:
[..]
welke heb je gekeken?
ik heb vd week op bed naar Trui en Dat danweer wel gekeken....
Immers! Daarentegen!
tekstversie nog welquote:
Anderen bekijken Dido of Naat in het gehele plaatje en snappen het woordje dik niet, hun vergelijken zichzelf met de week ervoor. Dus "dikker" dan de week ervoor.quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:57 schreef milagro het volgende:
[..]
Heb ik ook gezegd, en zeg ik nog, nu ik voor het eerst in mijn leven 59 kilo weeg ipv 54
Ben er wel blij mee, maar moet er nog steeds aan wennen
ik gebruik het ook niet, nooit eigenlijk.quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:56 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja jezus in bepaalde buurten wel ja, maar niet heel Den-Haag.![]()
Oke als je het zo bekijkt, dan gebruiken ze het daar wel veel meer dan ergens anders en Ado is ook niet voor niks Ado, maar goed.
Oke dan heb je gelijk.![]()
![]()
maar als je je hele leven dun bent geweest of op hetzelfde gewicht ben geweest (ondergewicht) dan is ieder kilo die er meer aan komt raar vreemd en voelt ook vreemd aanquote:
Kill her slowly... make her beg for mercy....quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:58 schreef FuTilE het volgende:
oh bah, MKZ GNA GNA roddelt gewoon hard door op die slaapkamer...
Please, somebody shoot the bitch in the neck...
Ik weet dat het voor sommige een normaal woord is maar ik mag een in de 8 weken een week naar het Antoni van Leeuwenhoek ziekenhuis toe en daar denken de meeste mensen er toch anders overquote:Op zondag 9 oktober 2005 01:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
ach zolang de vandale het woord kankeren in het woordenboek opneemt valt erover te twisten!
Kom op nou. De lul van Roel is beter zichtbaar dan de buik van Didoquote:Op zondag 9 oktober 2005 01:57 schreef -Delta- het volgende:
Dido heeft een ienimini buikje, dat had ze aan het begin van BB niet.
GEEN FUCKquote:Op zondag 9 oktober 2005 01:59 schreef Gert het volgende:
Uberhaupt nog iets bijzonders gebeurd vanavond, beste mede-streamers?![]()
ze was slaapdronkenquote:Op zondag 9 oktober 2005 01:54 schreef BB-King het volgende:
Het was een fantastisch KUTFEEST, weer.quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:59 schreef Gert het volgende:
Heb net de streamverslagen doorgelezen.
Niemand nog gerookt?
Niemand nog getongzoend?
Ja als ik het zo bekijk en ik daar altijd gewoond had, had ik het misschien ook gezegd (dat iedereen het woordje kanker gebruikt), omdat je merkt dat dat in andere steden veel minder of nauwelijks is.quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:59 schreef milagro het volgende:
Maar als niet Hagenees zal het best lijken alsof "iedereen daar" zo praat.
Heb ik ook, iedere keer weer in een deukquote:Op zondag 9 oktober 2005 01:57 schreef Day het volgende:
[..]
Dat dan weer wel.
Heb me weer kapotgelachen! We hebben ze allemaal en om de zoveel maanden kijk ik er weer 1.
Ik ga zo wel een (medisch) Roeltje draaien en lekker in slaap vallenquote:Op zondag 9 oktober 2005 01:51 schreef Loedertje het volgende:
Kribbit gaat een Roeltje doen?
Straalbezopen boven op zijn vrouw in slaap vallen voordat kleine roeltje binnen is ?
Nou, het is echt een spektakel vanavond.quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:59 schreef Gert het volgende:
Heb net de streamverslagen doorgelezen.
Niemand nog gerookt?
Niemand nog getongzoend?
Helaas ligt voor iedereen de lat anders.quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:59 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik weet dat het voor sommige een normaal woord is maar ik mag een in de 8 weken een week naar het Antoni van Leeuwenhoek ziekenhuis toe en daar denken de meeste mensen er toch anders over![]()
Ergens over kankeren klinkt een stuk minder erg dan : he, vuile kanker.......
Maar dat zal voor ieder anders zijn![]()
Je doet het zo goed dat ik een hekel aan je krijgquote:Op zondag 9 oktober 2005 01:56 schreef Loedertje het volgende:
Dido klaagt daar ook al over maar weet je wat het isss? We hebben een week niet gegeten Arcee en weet je wat het isssssss? Ik heb zo mijn dingetjes.....en dan snapt iedereen dat je van weinig eten gaat afvallen , toch Arcee? En nu komen we weer op ons normale gewicht waardoor hun kleding minder ruim zit en we hangen en liggen de hele dag ook nog 'sssssssssssssssssssssssssssssss .....en weet je wat het is?? Dat is nu eenmaal gewoon zo![]()
precies, ik heb tot mijn 40ste of zo spijkerbroek 27/28 gehad, en nu sinds een jaar ongeveer pas 29" en voor mijn doen ben ik dus "dik"quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:58 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Anderen bekijken Dido of Naat in het gehele plaatje en snappen het woordje dik niet, hun vergelijken zichzelf met de week ervoor. Dus "dikker" dan de week ervoor.
Dan is ineens een laagje vet, hoe klein dan ook, veel "dikker".
Mensen die nooit dun zijn geweest snappen dat niet.
Ach, ik heb deze discusie een aantal weken geleden gevoerd en heb er eigenlijk geen zin inquote:Op zondag 9 oktober 2005 01:50 schreef milagro het volgende:
[..]![]()
![]()
Zelfs de behoofddoekte moslimaatjes gebruiken het
Niet geintegreerd, zeggen ze dan
Jullie gaan toch niet zo'n soort van pseudo-BB-kliekje vormen he?quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:02 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Helaas ligt voor iedereen de lat anders.
Ik kan jouw grapjes over dieren ook nooit waarderen, maar goed ws bedoel je er niks mee.
Iedereen gebruikt taal en humor op een andere manier.
Ik snap iemand ook niet die de hele dag het woordje kanker gebruikt, maar goed, wat doe je eraan.
Ze zijn de 50.000 aan het verdelen, *als Tanja gaat winnen dat wil ze die 50.000 met de andere drie (2 toch??) laatsten gaat delen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:01 schreef ruby het volgende:
[..]
Nou, het is echt een spektakel vanavond.![]()
Beter van niet, moet nog met de hond uit en na 3 glaasjes sambuca moet ik echt stoppenquote:
Ze wil de 50.000 delen met de 3 rokers die nu de weekopdracht doen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:04 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ze zijn de 50.000 aan het verdelen, *als Tanja gaat winnen dat wil ze die 50.000 met de andere drie (2 toch??) laatsten gaat delen.
Chantal meteen "neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, dat moet juh nooit doen" (Lees: ik zou never delen hoor )
Als ik haar hoor wil ik hele late abortus ook best bespreekbaar maken.quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:02 schreef scanman01 het volgende:
Ik zou niet snel toestemmen in euthanasie, maar als ik Nathalie zo hoor wil ik graag een uitzondering maken
maar daarintegen heb ik vorige week wel een klein vreugde dansje gemaakt met me 1,5 kg meerquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:03 schreef milagro het volgende:
[..]
precies, ik heb tot mijn 40ste of zo spijkerbroek 27/28 gehad, en nu sinds een jaar ongeveer pas 29" en voor mijn doen ben ik dus "dik"
Wat een harmonie in de groep, ongelofelijkquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:05 schreef Day het volgende:
[..]
Ze wil de 50.000 delen met de 3 rokers die nu de weekopdracht doen.
Haha ja hij zei net "vanaf nu ben ik cool, deepfreezer Roelquote:
er is helemaal geen discussie, Kribbetquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:03 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ach, ik heb deze discusie een aantal weken geleden gevoerd en heb er eigenlijk geen zin in![]()
Er zijn mensen die het woord in elke zin moeten gebruiken![]()
Grote kans ja... want de 'plezierrokers' roken als ketters nu... vooral menno en nathalie.quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:05 schreef brummie34 het volgende:
Chantal is volgens mij bang dat als ze mag roken , dat ie schaal leeg is
In het geval van het BB-huis wil ik zelfs pleiten voor een pre-emptive strike, en dat terwijl ik tegen het hegemoniale overwicht van de VS ben.... Dit programma roept oneigenlijke emoties op...quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:02 schreef scanman01 het volgende:
Ik zou niet snel toestemmen in euthanasie, maar als ik Nathalie zo hoor wil ik graag een uitzondering maken
Ik zit met 1 oog dit te lezen want de lettertjes draaien een beetje, ben al blij dat dit een beetje overkomtquote:Op zondag 9 oktober 2005 01:54 schreef Pinball het volgende:
[..]
Je zit achter een pc, megaul.
TT op internet, en zo?
Haar kenende zal al wel een handje vol uit die schaal hebben geriptquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:07 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Grote kans ja... want de 'plezierrokers' roken als ketters nu... vooral menno en nathalie.
Ja, er wordt nog geneukt vanavond...quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:08 schreef BB-King het volgende:
Wat een heer die Roel... hij geeft z'n jas aan Dido.
In Rotterdam kunnen ze d'r ook wat van, hoor.quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:06 schreef milagro het volgende:
[..]
ziektes als scheldwoord is iets typisch Haags, maar je hoort het nu ook elders, hoor en het is zeker niet zo dat alle Hagenezen zo scheutig zijn daarmee, beetje een vooroordeel dat niet Randstadters hebben
Hij blijft het proberenquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:08 schreef BB-King het volgende:
Wat een heer die Roel... hij geeft z'n jas aan Dido.
Een ijskoningin kan wel goed tegen de kou mag ik aannemen...quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:07 schreef Day het volgende:
Heeft die Dido het nou nooit koud? Of is het daar een stuk warmer?
quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:05 schreef Coraatje het volgende:
[..]
maar daarintegen heb ik vorige week wel een klein vreugde dansje gemaakt met me 1,5 kg meer
Niet echtquote:
Hoe lang ben je eigenlijk Milagro?quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:10 schreef milagro het volgende:
[..]![]()
ik wil ook niet afvallen, hoor
alleen het is nog steeds wennen
54 kilo is voor mijn bouw niet te dun of zo, gewoon slank, maar 59 vind ik nu eigenlijk net effe mooier
ik heb ook ooit eens 38 gewogen![]()
Bedankt voor deze samenvatting.quote:
Studiolampen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:07 schreef Day het volgende:
Heeft die Dido het nou nooit koud? Of is het daar een stuk warmer?
wij hebben het pas ergquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:09 schreef Arcee het volgende:
Chantal: "Ik eet liever een levende muis op".
Slapjanus, met haar gelul over mensen die het veel erger hebben, enzo.
Alsof ze dat thuis niet dagelijks doetquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:09 schreef Arcee het volgende:
Dat de opdracht afgekeurd wordt bedoel je?quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:11 schreef Foreverblue het volgende:
Ik blijf erbij dat het tricky is wat nathalie doet... door het blazen van die rook in het gezicht van dido of roel.... Getuigt niet van enige slimheid.
Ze hebben blijkbaar muziek nodig om 'uit hun plaat' te kunnen gaan. Ik denk dat dat nog wel even kan gaan duren.quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Bedankt voor deze samenvatting.
Was wel te verwachten toch?
Ze gaan toch geen 50K op het spel zetten?
Oh precies het beeld wat ik hadquote:
Ja precies... en bb kennende zeggen ze dat pas met een big smile op donderdagavond... en hebben die 3 tot die tijd niet kunnen roken... terwijl het misschien nu al mislukt is.quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:12 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dat de opdracht afgekeurd wordt bedoel je?
klopt, maar met een Haagsch accent klinkt het ergerquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:09 schreef Day het volgende:
[..]
In Rotterdam kunnen ze d'r ook wat van, hoor.
Ik ben 1.63 mquote:
Als ik BB was dan kwam ik morgen met een levende muis... en als ze die op eet dat ze dan niet meer hoeft te stoppen met roken. En dan eens kijken of mevrouw ook meent wat ze zegt.quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:09 schreef Arcee het volgende:
Slapjanus, met haar gelul over mensen die het veel erger hebben, enzo.
Kan ja nagaan hoe boos Chantal en Dido zijn als ze Donderdag horen dat het mislukt is.quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja precies... en bb kennende zeggen ze dat pas met een big smile op donderdagavond... en hebben die 3 tot die tijd niet kunnen roken... terwijl het misschien nu al mislukt is.
Dat zou mooi wezenquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja precies... en bb kennende zeggen ze dat pas met een big smile op donderdagavond... en hebben die 3 tot die tijd niet kunnen roken... terwijl het misschien nu al mislukt is.
BB: "Ja, jongens.... er heeft donderdagnacht al stiekem iemand een trekkie genomen, dus toen was de opdracht al mislukt"quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:14 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Kan ja nagaan hoe boos Chantal en Dido zijn als ze Donderdag horen dat het mislukt is.![]()
Dat zou een stunt zijn![]()
![]()
Die worden he-le-maal gek, alles voor niks
![]()
![]()
![]()
Dan ben jij een mini-lilliputterquote:
Ha ha, die worden gek!quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:14 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Kan ja nagaan hoe boos Chantal en Dido zijn als ze Donderdag horen dat het mislukt is.![]()
Dat zou een stunt zijn![]()
![]()
Die worden he-le-maal gek, alles voor niks
![]()
![]()
![]()
Hoe heet dat ene zinnetje ook alweer.quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ik BB was dan kwam ik morgen met een levende muis... en als ze die op eet dat ze dan niet meer hoeft te stoppen met roken. En dan eens kijken of mevrouw ook meent wat ze zegt.
1 ding moet je dan weten ik ben echt een verschrikkelijk grote dierenvriendquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:02 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Helaas ligt voor iedereen de lat anders.
Ik kan jouw grapjes over dieren ook nooit waarderen, maar goed ws bedoel je er niks mee.
Iedereen gebruikt taal en humor op een andere manier.
Ik snap iemand ook niet die de hele dag het woordje kanker gebruikt, maar goed, wat doe je eraan.
Ik schijn wel langer te tonen, maar ben laatst nog opgemeten en ik was toch echt 1.65quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:12 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh precies het beeld wat ik had(kan ook dat ik een keer heb gelezen dat je niet extreem lang was ofzo
).
Ik juich alleen voor iedere gram die erbij komt. itt Dido en Nathalie die een partij lopen te miepen hele dagen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:10 schreef milagro het volgende:
[..]![]()
ik wil ook niet afvallen, hoor
alleen het is nog steeds wennen
54 kilo is voor mijn bouw niet te dun of zo, gewoon slank, maar 59 vind ik nu eigenlijk net effe mooier
ik heb ook ooit eens 38 gewogen![]()
Die man heet Bob Rossquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:09 schreef Arliator het volgende:
Rob Ross op AT5![]()
![]()
![]()
![]()
, het meest opwindende van vanavond (in vergelijking met het BB huis)
Precies, mijn idee. No fucking way dat ze dat doet.quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:13 schreef scanman01 het volgende:
Als ik BB was dan kwam ik morgen met een levende muis... en als ze die op eet dat ze dan niet meer hoeft te stoppen met roken. En dan eens kijken of mevrouw ook meent wat ze zegt.
Nee... dat is weer Haagse blufquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:15 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Hoe heet dat ene zinnetje ook alweer.
Iets met A'dams en bluf![]()
Duhhh..je loopt altijd op naaldhakkenquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:15 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik schijn wel langer te tonen, maar ben laatst nog opgemeten en ik was toch echt 1.65![]()
Oplichterij ook altijd![]()
Fijn om te horen, gelukkig maarquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:15 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
1 ding moet je dan weten ik ben echt een verschrikkelijk grote dierenvriend![]()
Behalve een hond en 5 katten hebben we nog een cavia, 3 ratten en 50 vissen.
(kan me niet herinneren wanneer ik iets over dieren heb gezegd?
Ik word helemaal geil van Chantal, dus reken ermaar op dat ik naar haar luisterquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:16 schreef Gert het volgende:
Luistert iemand het gewauwel van Chantal nog af, momenteel, in de slaapkamer?
Ik vind het te ongezellig... doe mij het bubbelbad maar.
ook niet erg intressant wordt langzaam tijd om te gaanquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:16 schreef Gert het volgende:
Luistert iemand het gewauwel van Chantal nog af, momenteel, in de slaapkamer?
Ik vind het te ongezellig... doe mij het bubbelbad maar.
Mmmmm wel mooi gezichtquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:17 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Duhhh..je loopt altijd op naaldhakken![]()
Veel lililputters op Fok! Niks mis mee hoor, lilliputters, die moeten er ook zijn. Om de afwasmachine aan te zetten! Goede zaakquote:
Maar ik val er net in.... zijn ze nou al een beetje dronken??quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze hebben blijkbaar muziek nodig om 'uit hun plaat' te kunnen gaan. Ik denk dat dat nog wel even kan gaan duren.
quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:17 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Duhhh..je loopt altijd op naaldhakken![]()
Copy/paste je posting ff voor het talpa topicquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:13 schreef scanman01 het volgende:
Dan moet je wel dronken zijn op dit moment.quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik word helemaal geil van Chantal, dus reken ermaar op dat ik naar haar luister
Waarom niet?quote:
Of tijdens dooie momenten mee te werpenquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:18 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Veel lililputters op Fok! Niks mis mee hoor, lilliputters, die moeten er ook zijn. Om de afwasmachine aan te zetten! Goede zaak
Roel wel... linda niet... dus is Roel maar weer met Dido bezig... wat weer eindigd op een koude kermis voor Roel... want Dido zei vanavond al tegen Joost... dat Roel het verpest heeft.quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar ik val er net in.... zijn ze nou al een beetje dronken??
O dat is nou net préciés wat -DELTA- dacht.....quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:15 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik schijn wel langer te tonen, maar ben laatst nog opgemeten en ik was toch echt 1.65![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:18 schreef -Delta- het volgende:
Roel zit stiekem over Dido's rug te wrijven.
Zal ik er nog eentje voor je inschenken dan maar?quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:20 schreef Loedertje het volgende:
[..]
O dat is nou net préciés wat -DELTA- dacht.....
(vertel nog eens wat dan heb je weer een -delta- posting die precies dat beeld van je had)
Wat voor groeimiddel hebben ze jou gegeven?quote:
De groep gooide er wel weer wat naughty taal uit, dus helemaal nuchter zullen ze niet zijn.quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar ik val er net in.... zijn ze nou al een beetje dronken??
Ja, inderdaad, dwergwerpen, een structureel ondergewaardeerde sport. Ook alweer zoiets waar ze BB2005 enigszins interessanter mee kunnen maken, maar nee....quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:19 schreef brummie34 het volgende:
[..]
Of tijdens dooie momenten mee te werpen![]()
Dido zegt veel maar ze is er nog steeds uit roelquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Roel wel... linda niet... dus is Roel maar weer met Dido bezig... wat weer eindigd op een koude kermis voor Roel... want Dido zei vanavond al tegen Joost... dat Roel het verpest heeft.
Wat hebben al die kleine wijfies een grote muil!quote:
Ik wilde niet binnenvallen met m'n 1.84 lange benenquote:
Hoezo? Vind jij het geen zwaar opwindende dame dan?quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dan moet je wel dronken zijn op dit moment.
Kompesaaasie meneerquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:22 schreef APK het volgende:
Wat hebben al die kleine wijfies een grote muil!
omdat ik dat niet meer kanquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:19 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Waarom niet?
In Den-Haag is niks te gek hoor![]()
Je moet het toch ergens mee compenseren.quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:22 schreef APK het volgende:
[..]
Wat hebben al die kleine wijfies een grote muil!
Wortelstimulator.quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:21 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Wat voor groeimiddel hebben ze jou gegeven?
Dido is ook het type dat je hard tegen de muur moet nemen (ik wil niet Roel..o yes harder Roel).quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:21 schreef milagro het volgende:
[..]
oh nee, wacht, dadelijk wijst ze hem af, hij pissig en hgaat ie Linda uit bed halen, maar ja die is niet dronken genoeg, en dan grijpt ie Nathalie of slaat hij Joost op zijn bek
Moet je nagaan dat mijn moeder ook nog gerookt heeft toen ze zwanger was van mij.quote:
Piepie-alo Piepie-aloquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:24 schreef scanman01 het volgende:
Aaaaaaaaaa... dat lachen van Nathalie weer. Ik krijg weer neigingen
roel is niet echt slim hij moet dido laten vallen voor linda.quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:23 schreef Day het volgende:
Linda vertelt net dat Roel gevraagd heeft of ze bij hem in bed kwam liggen. Ze heeft geweigerd omdat hij het 3 uur eerder ook al Dido had gevraagd en zij zei nee.
* eens is.quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:23 schreef scanman01 het volgende:
Ik zou haar graag alle hoeken van de kamer laten zien
Ga je bevallen als je buik scheef ligt danquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:25 schreef brummie34 het volgende:
ooohhhh god gaat de buik bevallen???? die buik ligt scheef hoor ik net
quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:24 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Dido is ook het type dat je hard tegen de muur moet nemen (ik wil niet Roel..o yes harder Roel).
Gelukkig is Ingrid zelf wel een heerlijk stuk om te zienquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:26 schreef BB-King het volgende:
Ingrid vind Koen een kneuzennaam en daarom heet haar hond dus zo.
Naast haar vader vind ze ook haar hond erg lelijk.
Met Dido heb je wel het risico dat je haar verwart met een andere plank.quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:24 schreef Dynabite het volgende:
Dido is ook het type dat je hard tegen de muur moet nemen
Weet niet heb geen ervaring , maar ze werden een beetje druk over een scheve buikquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:26 schreef style het volgende:
[..]
Ga je bevallen als je buik scheef ligt dan![]()
Loos alarm.quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:25 schreef brummie34 het volgende:
Kun je ipv dat talpa logo niet Chantal's hoofd in je avatar plakken?quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:24 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Dido is ook het type dat je hard tegen de muur moet nemen (ik wil niet Roel..o yes harder Roel).
Ik begin haar steeds leuker te vinden.quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:26 schreef BB-King het volgende:
Nee, ik vind er lelijk en een zeikwijf.quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo? Vind jij het geen zwaar opwindende dame dan?
Ik zou haar graag alle hoeken van de kamer laten zien
Slaap lekkerquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:27 schreef -Delta- het volgende:
Ik ga maar eens richting bed, verwacht niks bijzonders meer en anders lees ik het morgen wel terug ofzo
Kijkze nog en trusten voor later allemaal
Dan zal haar hond ook wel een kneuzerig ras zijn.quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:26 schreef BB-King het volgende:
Slaap lekker.quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:27 schreef -Delta- het volgende:
Ik ga maar eens richting bed, verwacht niks bijzonders meer en anders lees ik het morgen wel terug ofzo
Kijkze nog en trusten voor later allemaal
Met de nadruk op LIJKEN... Dat is allemaal schijnt. De groep is volgens mij wel degelijk verdeeld. Chantal kon zich vanmorgen eigenlijk al niet meer inhouden, maar helaas lukte het nog net. Hopelijk luikt het binnenkort niet meer.quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:27 schreef Gert het volgende:
Iedereen is er wel van doordrongen dus dat 50.000 euro een hele boel geld is.![]()
Maar ze lijken ook zo saamhórig ineens!! Wat is er gebeurd??
Komt het door de (uitslag van ) voetbalwedstrijd? Werden ze daarna ineens blij met elkaar?
quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:26 schreef BB-King het volgende:
quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:21 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Zal ik er nog eentje voor je inschenken dan maar?![]()
Waarschijjnlijk bevalt ze van een blik terpentine, herfstbladeren en een Margareth Thatcher action-figure...quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:25 schreef brummie34 het volgende:
Die posting kon best korterquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Met de nadruk op LIJKEN... Dat is allemaal schijnt. De groep is volgens mij wel degelijk verdeeld. Chantal kon zich vanmorgen eigenlijk al niet meer inhouden, maar helaas lukte het nog net. Hopelijk luikt het binnenkort niet meer.
Dat zou heel goed kunnen.... maar dit is wat er in mijn geheugen staat van vroegerquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Volgens mij is het
hiep hiep halo
of kiep kiep kalo
Je bent op zoek naar je volgende ban?quote:
Jij bent joods?quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bent op zoek naar je volgende ban?
Ik zag gisteren nog allemaal posters bij de NS over Joden en 1940-1945 .. Dan komt zo'n opmerking toch ook even raar over. Okee, het is 'onschuldig', maar....quote:
Ik dacht piep-piep-aloquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:30 schreef Bluezz het volgende:
Volgens mij is het
hiep hiep halo
of kiep kiep kalo
Ow, loos alarm.quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:32 schreef ruby het volgende:
Wie zat er zo te schreeuwen?
Dat werd er geroepen buiten, Golferquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bent op zoek naar je volgende ban?
*op zijn koppie staat een eierdop*quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Volgens mij is het
hiep hiep halo
of kiep kiep kalo
quote:
Dat wil hij al jaren maar de A's willen hem nietquote:
Dido... een rijstenwafel of kroepoek of zo.quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:34 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie weer aan het eten ofzo?
Ik krijg weer de meest walgelijke geluiden door mijn speakers.
Nou, dat die Ajax spelers en supporters niet lief zijnquote:
Owkee.quote:
Eh geen bibs, dus Didoquote:
Volgens mij die van Linda.quote:
Linda heeft een string aan.quote:
quote:Calimero
Piep-piep-hallo, piep-piep-hallo, Calimero
Piep-piep-hoi, piep-piep-hoi, Calimero
Op zijn kop draag hij een eierdop
O-hoi-o-hoi-o-hoi
Calimero is een heel lief kuikentje
(Calimero: 'ja, dat ben ik ook')
Hij vindt alles leuk en goed
En weet beslist wel wat hij doet!
Piep-piep-hoi, piep-piep-hoi, Calimero
Op zijn kop draagt hij een eierdop
O-hoi-o-hoi-o-hoi
'Want zij zijn groot en ik is klein en dat is niet eerlijk!'
Ja, ze heeft hem vermoord met een hete strijkbout, MKZ GNA GNA....quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:39 schreef milagro het volgende:
Die overleden vriend van Chantal, hè..... was dat een langdurige relatie, samenwonen ook of wat?
Heeft ze daar weleens over uitgewijd eigenlijk, die grote liefde, behalve dan dat-ie dood is?
Je bent een held... hier voor jouquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:39 schreef Bluezz het volgende:
Voor ie vol is voor Loeder en de rest :
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |