BB: "Ja, jongens.... er heeft donderdagnacht al stiekem iemand een trekkie genomen, dus toen was de opdracht al mislukt"quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:14 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Kan ja nagaan hoe boos Chantal en Dido zijn als ze Donderdag horen dat het mislukt is.![]()
Dat zou een stunt zijn![]()
![]()
Die worden he-le-maal gek, alles voor niks
![]()
![]()
![]()
Dan ben jij een mini-lilliputterquote:
Ha ha, die worden gek!quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:14 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Kan ja nagaan hoe boos Chantal en Dido zijn als ze Donderdag horen dat het mislukt is.![]()
Dat zou een stunt zijn![]()
![]()
Die worden he-le-maal gek, alles voor niks
![]()
![]()
![]()
Hoe heet dat ene zinnetje ook alweer.quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ik BB was dan kwam ik morgen met een levende muis... en als ze die op eet dat ze dan niet meer hoeft te stoppen met roken. En dan eens kijken of mevrouw ook meent wat ze zegt.
1 ding moet je dan weten ik ben echt een verschrikkelijk grote dierenvriendquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:02 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Helaas ligt voor iedereen de lat anders.
Ik kan jouw grapjes over dieren ook nooit waarderen, maar goed ws bedoel je er niks mee.
Iedereen gebruikt taal en humor op een andere manier.
Ik snap iemand ook niet die de hele dag het woordje kanker gebruikt, maar goed, wat doe je eraan.
Ik schijn wel langer te tonen, maar ben laatst nog opgemeten en ik was toch echt 1.65quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:12 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh precies het beeld wat ik had(kan ook dat ik een keer heb gelezen dat je niet extreem lang was ofzo
).
Ik juich alleen voor iedere gram die erbij komt. itt Dido en Nathalie die een partij lopen te miepen hele dagen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:10 schreef milagro het volgende:
[..]![]()
ik wil ook niet afvallen, hoor
alleen het is nog steeds wennen
54 kilo is voor mijn bouw niet te dun of zo, gewoon slank, maar 59 vind ik nu eigenlijk net effe mooier
ik heb ook ooit eens 38 gewogen![]()
Die man heet Bob Rossquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:09 schreef Arliator het volgende:
Rob Ross op AT5![]()
![]()
![]()
![]()
, het meest opwindende van vanavond (in vergelijking met het BB huis)
Precies, mijn idee. No fucking way dat ze dat doet.quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:13 schreef scanman01 het volgende:
Als ik BB was dan kwam ik morgen met een levende muis... en als ze die op eet dat ze dan niet meer hoeft te stoppen met roken. En dan eens kijken of mevrouw ook meent wat ze zegt.
Nee... dat is weer Haagse blufquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:15 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Hoe heet dat ene zinnetje ook alweer.
Iets met A'dams en bluf![]()
Duhhh..je loopt altijd op naaldhakkenquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:15 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik schijn wel langer te tonen, maar ben laatst nog opgemeten en ik was toch echt 1.65![]()
Oplichterij ook altijd![]()
Fijn om te horen, gelukkig maarquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:15 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
1 ding moet je dan weten ik ben echt een verschrikkelijk grote dierenvriend![]()
Behalve een hond en 5 katten hebben we nog een cavia, 3 ratten en 50 vissen.
(kan me niet herinneren wanneer ik iets over dieren heb gezegd?
Ik word helemaal geil van Chantal, dus reken ermaar op dat ik naar haar luisterquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:16 schreef Gert het volgende:
Luistert iemand het gewauwel van Chantal nog af, momenteel, in de slaapkamer?
Ik vind het te ongezellig... doe mij het bubbelbad maar.
ook niet erg intressant wordt langzaam tijd om te gaanquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:16 schreef Gert het volgende:
Luistert iemand het gewauwel van Chantal nog af, momenteel, in de slaapkamer?
Ik vind het te ongezellig... doe mij het bubbelbad maar.
Mmmmm wel mooi gezichtquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:17 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Duhhh..je loopt altijd op naaldhakken![]()
Veel lililputters op Fok! Niks mis mee hoor, lilliputters, die moeten er ook zijn. Om de afwasmachine aan te zetten! Goede zaakquote:
Maar ik val er net in.... zijn ze nou al een beetje dronken??quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze hebben blijkbaar muziek nodig om 'uit hun plaat' te kunnen gaan. Ik denk dat dat nog wel even kan gaan duren.
quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:17 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Duhhh..je loopt altijd op naaldhakken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |