Kill her slowly... make her beg for mercy....quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:58 schreef FuTilE het volgende:
oh bah, MKZ GNA GNA roddelt gewoon hard door op die slaapkamer...
Please, somebody shoot the bitch in the neck...
Ik weet dat het voor sommige een normaal woord is maar ik mag een in de 8 weken een week naar het Antoni van Leeuwenhoek ziekenhuis toe en daar denken de meeste mensen er toch anders overquote:Op zondag 9 oktober 2005 01:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
ach zolang de vandale het woord kankeren in het woordenboek opneemt valt erover te twisten!
Kom op nou. De lul van Roel is beter zichtbaar dan de buik van Didoquote:Op zondag 9 oktober 2005 01:57 schreef -Delta- het volgende:
Dido heeft een ienimini buikje, dat had ze aan het begin van BB niet.
GEEN FUCKquote:Op zondag 9 oktober 2005 01:59 schreef Gert het volgende:
Uberhaupt nog iets bijzonders gebeurd vanavond, beste mede-streamers?![]()
ze was slaapdronkenquote:Op zondag 9 oktober 2005 01:54 schreef BB-King het volgende:
Heeft Dido teveel gedronken ofzo?
Het was een fantastisch KUTFEEST, weer.quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:59 schreef Gert het volgende:
Heb net de streamverslagen doorgelezen.
Niemand nog gerookt?
Niemand nog getongzoend?
Ja als ik het zo bekijk en ik daar altijd gewoond had, had ik het misschien ook gezegd (dat iedereen het woordje kanker gebruikt), omdat je merkt dat dat in andere steden veel minder of nauwelijks is.quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:59 schreef milagro het volgende:
Maar als niet Hagenees zal het best lijken alsof "iedereen daar" zo praat.
Heb ik ook, iedere keer weer in een deukquote:Op zondag 9 oktober 2005 01:57 schreef Day het volgende:
[..]
Dat dan weer wel.
Heb me weer kapotgelachen! We hebben ze allemaal en om de zoveel maanden kijk ik er weer 1.
Ik ga zo wel een (medisch) Roeltje draaien en lekker in slaap vallenquote:Op zondag 9 oktober 2005 01:51 schreef Loedertje het volgende:
Kribbit gaat een Roeltje doen?
Straalbezopen boven op zijn vrouw in slaap vallen voordat kleine roeltje binnen is ?
Nou, het is echt een spektakel vanavond.quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:59 schreef Gert het volgende:
Heb net de streamverslagen doorgelezen.
Niemand nog gerookt?
Niemand nog getongzoend?
Helaas ligt voor iedereen de lat anders.quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:59 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik weet dat het voor sommige een normaal woord is maar ik mag een in de 8 weken een week naar het Antoni van Leeuwenhoek ziekenhuis toe en daar denken de meeste mensen er toch anders over![]()
Ergens over kankeren klinkt een stuk minder erg dan : he, vuile kanker.......
Maar dat zal voor ieder anders zijn![]()
Je doet het zo goed dat ik een hekel aan je krijgquote:Op zondag 9 oktober 2005 01:56 schreef Loedertje het volgende:
Dido klaagt daar ook al over maar weet je wat het isss? We hebben een week niet gegeten Arcee en weet je wat het isssssss? Ik heb zo mijn dingetjes.....en dan snapt iedereen dat je van weinig eten gaat afvallen , toch Arcee? En nu komen we weer op ons normale gewicht waardoor hun kleding minder ruim zit en we hangen en liggen de hele dag ook nog 'sssssssssssssssssssssssssssssss .....en weet je wat het is?? Dat is nu eenmaal gewoon zo![]()
precies, ik heb tot mijn 40ste of zo spijkerbroek 27/28 gehad, en nu sinds een jaar ongeveer pas 29" en voor mijn doen ben ik dus "dik"quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:58 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Anderen bekijken Dido of Naat in het gehele plaatje en snappen het woordje dik niet, hun vergelijken zichzelf met de week ervoor. Dus "dikker" dan de week ervoor.
Dan is ineens een laagje vet, hoe klein dan ook, veel "dikker".
Mensen die nooit dun zijn geweest snappen dat niet.
Ach, ik heb deze discusie een aantal weken geleden gevoerd en heb er eigenlijk geen zin inquote:Op zondag 9 oktober 2005 01:50 schreef milagro het volgende:
[..]![]()
![]()
Zelfs de behoofddoekte moslimaatjes gebruiken het
Niet geintegreerd, zeggen ze dan
Jullie gaan toch niet zo'n soort van pseudo-BB-kliekje vormen he?quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:02 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Helaas ligt voor iedereen de lat anders.
Ik kan jouw grapjes over dieren ook nooit waarderen, maar goed ws bedoel je er niks mee.
Iedereen gebruikt taal en humor op een andere manier.
Ik snap iemand ook niet die de hele dag het woordje kanker gebruikt, maar goed, wat doe je eraan.
Ze zijn de 50.000 aan het verdelen, *als Tanja gaat winnen dat wil ze die 50.000 met de andere drie (2 toch??) laatsten gaat delen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:01 schreef ruby het volgende:
[..]
Nou, het is echt een spektakel vanavond.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |