Je zit achter een pc, megaul.quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:50 schreef KRIBBET het volgende:
Ik ben de hele avond weggezeest en heb nog geen tt aan gehad (kan de knopjes niet vinden)
quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:51 schreef Loedertje het volgende:
Kribbit gaat een Roeltje doen?
Straalbezopen boven op zijn vrouw in slaap vallen voordat kleine roeltje binnen is ?
hahahaha zal heel moeilijk zijn, de hond is groter dan daar waar mijn plasser hangtquote:
Ach, who cares. Sommige mensen zeggen dat nu eenmaal, van Ingrid was al lange tijd duidelijk dat ze een slewrie van de slobben is....quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:53 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik erger me er ook aan, en dan afdoen van ja, ach, das sarcatische humor???Lekker simpel om scheldwoorden en ziektes te gebruiken ipv sarcasme....
D'r zit geen gram vet aan dat kind.quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:54 schreef -Delta- het volgende:
Waarom mag ze dat niet zeggen?![]()
![]()
Iemand die d'r hele leven misschien mager is en wat dikker wordt, dan voelt dat toch misschien als dik en raar aan.
Nee ze was Alc.vrijquote:Op zondag 9 oktober 2005 01:54 schreef BB-King het volgende:
Heeft Dido teveel gedronken ofzo?
Nee schijnt dat ze wel vaker in der slaapt vreemde dingen doet of praatquote:Op zondag 9 oktober 2005 01:54 schreef BB-King het volgende:
Heeft Dido teveel gedronken ofzo?
welke heb je gekeken?quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:53 schreef Day het volgende:
Nou, ik zie dat ik niet zo veel gemist heb?
Wel weer genoten van Hans Teeuwen
Zwaar gestoord... Ze voelde zich moddervet zei ze vanavond.quote:
http://teletekst.nos.nl/tekst/101-01.htmlquote:Op zondag 9 oktober 2005 01:54 schreef Pinball het volgende:
Je zit achter een pc, megaul.
TT op internet, en zo?
Ja jezus in bepaalde buurten wel ja, maar niet heel Den-Haag.quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:54 schreef milagro het volgende:
[..]
In bepaalde buurten en milieus wel, hoor
Ga eens naar de VMBO school hierachter, of stap eens in tram 6 achterin.
Dan hoor je het in iedere zin minimaal 1 keer , jongens, meiden, auto en allo
Dido klaagt daar ook al over maar weet je wat het isss? We hebben een week niet gegeten Arcee en weet je wat het isssssss? Ik heb zo mijn dingetjes.....en dan snapt iedereen dat je van weinig eten gaat afvallen , toch Arcee? En nu komen we weer op ons normale gewicht waardoor hun kleding minder ruim zit en we hangen en liggen de hele dag ook nog 'sssssssssssssssssssssssssssssss .....en weet je wat het is?? Dat is nu eenmaal gewoon zoquote:
quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:54 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Waarom mag ze dat niet zeggen?![]()
![]()
Iemand die d'r hele leven misschien mager is en wat dikker wordt, dan voelt dat toch misschien als dik en raar aan.
Ben jij een liliputterquote:Op zondag 9 oktober 2005 01:54 schreef KRIBBET het volgende:
hahahaha zal heel moeilijk zijn, de hond is groter dan daar waar mijn plasser hangt![]()
Dido heeft een ienimini buikje, dat had ze aan het begin van BB niet.quote:
Dat dan weer wel.quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:55 schreef milagro het volgende:
[..]
welke heb je gekeken?
ik heb vd week op bed naar Trui en Dat danweer wel gekeken....
Immers! Daarentegen!
tekstversie nog welquote:
Anderen bekijken Dido of Naat in het gehele plaatje en snappen het woordje dik niet, hun vergelijken zichzelf met de week ervoor. Dus "dikker" dan de week ervoor.quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:57 schreef milagro het volgende:
[..]
Heb ik ook gezegd, en zeg ik nog, nu ik voor het eerst in mijn leven 59 kilo weeg ipv 54
Ben er wel blij mee, maar moet er nog steeds aan wennen
ik gebruik het ook niet, nooit eigenlijk.quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:56 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja jezus in bepaalde buurten wel ja, maar niet heel Den-Haag.![]()
Oke als je het zo bekijkt, dan gebruiken ze het daar wel veel meer dan ergens anders en Ado is ook niet voor niks Ado, maar goed.
Oke dan heb je gelijk.![]()
![]()
maar als je je hele leven dun bent geweest of op hetzelfde gewicht ben geweest (ondergewicht) dan is ieder kilo die er meer aan komt raar vreemd en voelt ook vreemd aanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |