Dan zul je toch iets liever over haar moeten schrijvenquote:Op zondag 9 oktober 2005 01:32 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nou, dat treft. Ik wil er best een paar jaar overheen.
www.google.comquote:Op zondag 9 oktober 2005 01:31 schreef Pinball het volgende:
[..]
En waar haal jij binnen een minuut dat linkje vandaan? Sicko
ik heb dat vroeger ok wel eens gedaan als spel ,en als je goed mikt en rustig blaast krijg je nog behoorlijk wat rook binnen ,en rook en inhaleer je dus wel!!!quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Linke boel hoordit kan een reden zijn (als ze echt gemeen zijn) dat BB de opdracht afkeurd
Precies, maar dat eerste vlak kan dus tegenzitten, maar hoeft op zich niet.quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:33 schreef scanman01 het volgende:
Nee, het kan in feite niet tegenzitten. Het is gewoon een soort van systeem. Zodra je het eerste vlak klaar hebt treed het systeem in werking. Komt altijd rond de 45 seconden uit.
Maar goed.. het is al weer heel lang geleden.
2 keer teveel aan Naat zitten en hij overschrijdt de jongensregelsquote:
Hou nou op, nu weer serieus.quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:34 schreef -Delta- het volgende:
Niks, mocht ze willen dat het niks was.![]()
Heupen in overvloed![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:34 schreef scanman01 het volgende:
Dan zul je toch iets liever over haar moeten schrijven
Wie, de blonde doos?quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:36 schreef brummie34 het volgende:
Die fucking inrit loopt maar te komanderen, haal ff m&m`s , kaas chips enz.
Chagerijnig doen we maar ergens anders hoor, tis Zaterdagavondquote:
quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:27 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat is wel de enige vrouw in het huis met heupen iig.
Ja. Niet meer net doen of dikkerdjes als Linda geen heupen hebben nu.quote:
Welkome afwisseling...quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:38 schreef ruby het volgende:
Roel wordt psychotisch geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |