Hoezo? Vind jij het geen zwaar opwindende dame dan?quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dan moet je wel dronken zijn op dit moment.
Kompesaaasie meneerquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:22 schreef APK het volgende:
Wat hebben al die kleine wijfies een grote muil!
omdat ik dat niet meer kanquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:19 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Waarom niet?
In Den-Haag is niks te gek hoor![]()
Je moet het toch ergens mee compenseren.quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:22 schreef APK het volgende:
[..]
Wat hebben al die kleine wijfies een grote muil!
Wortelstimulator.quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:21 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Wat voor groeimiddel hebben ze jou gegeven?
Dido is ook het type dat je hard tegen de muur moet nemen (ik wil niet Roel..o yes harder Roel).quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:21 schreef milagro het volgende:
[..]
oh nee, wacht, dadelijk wijst ze hem af, hij pissig en hgaat ie Linda uit bed halen, maar ja die is niet dronken genoeg, en dan grijpt ie Nathalie of slaat hij Joost op zijn bek
Moet je nagaan dat mijn moeder ook nog gerookt heeft toen ze zwanger was van mij.quote:
Piepie-alo Piepie-aloquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:24 schreef scanman01 het volgende:
Aaaaaaaaaa... dat lachen van Nathalie weer. Ik krijg weer neigingen
roel is niet echt slim hij moet dido laten vallen voor linda.quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:23 schreef Day het volgende:
Linda vertelt net dat Roel gevraagd heeft of ze bij hem in bed kwam liggen. Ze heeft geweigerd omdat hij het 3 uur eerder ook al Dido had gevraagd en zij zei nee.
* eens is.quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:23 schreef scanman01 het volgende:
Ik zou haar graag alle hoeken van de kamer laten zien
Ga je bevallen als je buik scheef ligt danquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:25 schreef brummie34 het volgende:
ooohhhh god gaat de buik bevallen???? die buik ligt scheef hoor ik net
quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:24 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Dido is ook het type dat je hard tegen de muur moet nemen (ik wil niet Roel..o yes harder Roel).
Gelukkig is Ingrid zelf wel een heerlijk stuk om te zienquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:26 schreef BB-King het volgende:
Ingrid vind Koen een kneuzennaam en daarom heet haar hond dus zo.
Naast haar vader vind ze ook haar hond erg lelijk.
Met Dido heb je wel het risico dat je haar verwart met een andere plank.quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:24 schreef Dynabite het volgende:
Dido is ook het type dat je hard tegen de muur moet nemen
Weet niet heb geen ervaring , maar ze werden een beetje druk over een scheve buikquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:26 schreef style het volgende:
[..]
Ga je bevallen als je buik scheef ligt dan![]()
Loos alarm.quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:25 schreef brummie34 het volgende:
ooohhhh god gaat de buik bevallen???? die buik ligt scheef hoor ik net
Kun je ipv dat talpa logo niet Chantal's hoofd in je avatar plakken?quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:24 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Dido is ook het type dat je hard tegen de muur moet nemen (ik wil niet Roel..o yes harder Roel).
Ik begin haar steeds leuker te vinden.quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:26 schreef BB-King het volgende:
Ingrid vind Koen een kneuzennaam en daarom heet haar hond dus zo.
Naast haar vader vind ze ook haar hond erg lelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |