Hij is nu net op het randje, geen glas meer iig dan zou het weleens ietsje mis kunnen gaanquote:Op zondag 9 oktober 2005 01:38 schreef ruby het volgende:
Roel wordt psychotisch geloof ik.
maakt het wel wat minder saai om naar te kijkenquote:Op zondag 9 oktober 2005 01:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hij is nu net op het randje, geen glas meer iig dan zou het weleens ietsje mis kunnen gaan
Zullen we het straks maar weer over films gaan hebbenquote:
Prima.quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:41 schreef scanman01 het volgende:
Zullen we het straks maar weer over films gaan hebben
Actie in de tent. Kom maar op.quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hij is nu net op het randje, geen glas meer iig dan zou het weleens ietsje mis kunnen gaan
We houden hem in de gaten zolang de regie daar authorisatie voor geeftquote:
Als er niets gebeurt in BB en jij dat verkiest boven naast je vrouw kruipen, wel ja, wrom nietquote:Op zondag 9 oktober 2005 01:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is Dido hoorquote:Op zondag 9 oktober 2005 01:42 schreef scanman01 het volgende:
Overdag zie je Tanja lang niet altijd, maar dat maken ze echt IEDERE nacht goed
[afbeelding]
Je hebt je prijs al binnen dus het kan geen kwaadquote:Op zondag 9 oktober 2005 01:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Welterusten alvast.quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:42 schreef KRIBBET het volgende:
Ik denk dat ik nog iets meer gedronken heb dan Roel dus lijkt me verstandig als ik even lekker ga![]()
![]()
![]()
![]()
Morgen ben ik er bijna de hele dag maar vandaag en vooral vanavond viel me zwaar tegen![]()
dat is Dido volgens mij, vandaar ook mijn post netquote:Op zondag 9 oktober 2005 01:42 schreef scanman01 het volgende:
Overdag zie je Tanja lang niet altijd, maar dat maken ze echt IEDERE nacht goed
[afbeelding]
Slaap lekker en zachtquote:Op zondag 9 oktober 2005 01:43 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je hebt je prijs al binnen dus het kan geen kwaad![]()
Ik zie de PI .... als ik me goed herinner betekent dat dus dat ik er niet serieus op in moet gaan.quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:43 schreef milagro het volgende:
[..]
Als er niets gebeurt in BB en jij dat verkiest boven naast je vrouw kruipen, wel ja, wrom niet
quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zie de PI .... als ik me goed herinner betekent dat dus dat ik er niet serieus op in moet gaan.
Goed he
Eerst nog even de hond uitlaten en straks kruipen naar bovenquote:
het was een minder prettige avondquote:Op zondag 9 oktober 2005 01:42 schreef KRIBBET het volgende:
Ik denk dat ik nog iets meer gedronken heb dan Roel dus lijkt me verstandig als ik even lekker ga![]()
![]()
![]()
![]()
Morgen ben ik er bijna de hele dag maar vandaag en vooral vanavond viel me zwaar tegen![]()
Echt waar?quote:
na het voetbal sex gehad met m'n vrouw en daarna kingdom of heaven gekeken....quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:43 schreef milagro het volgende:
[..]
Als er niets gebeurt in BB en jij dat verkiest boven naast je vrouw kruipen, wel ja, wrom niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |