Iemand die 1 post in VBL heeft gezet en volgens mij verder toch niet komt opdagen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:02 schreef VoreG het volgende:
wie is naffel?
Misschien wel, maar als het maar gezellig wordt, dat kan ook met een kleine groepquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:59 schreef pascalheister het volgende:
wordt weer een kleine opkomst zeker
dat weet ik al wel uit eigen ervaringquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien wel, maar als het maar gezellig wordt, dat kan ook met een kleine groep![]()
Okéquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:25 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat weet ik al wel uit eigen ervaring
Maar ik zeg uit ervaring dat dat niet gebeurdquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:26 schreef VoreG het volgende:
als iedereen van 'komt zeker' komt, is het geen kleine groep
dat zou gezellig zijnquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:51 schreef dndiek het volgende:
Doe mij maar bij de misschieners.... (aub)
Meen je dat?quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:12 schreef popolon het volgende:
Ik kom misschien.
wanneer kom je weer?quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:29 schreef popolon het volgende:
Mischien is misschien.
Ben net iets te laat voor dit in Nederland dit jaar.
Wanneer ben je er dan? Als jij langskomt bij de pub dan kom ik ook langsquote:Op zondag 9 oktober 2005 01:29 schreef popolon het volgende:
Mischien is misschien.
Ben net iets te laat voor dit in Nederland dit jaar.
Vraag meteen ff aan Nick of je langer op mag blijven dan de vorige keer, dan is de kans groot dat ik je ook nog ff meetquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:01 schreef SCH het volgende:
Ik kom alleen als Noca komt
Prima moment voor een VBL meetquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:19 schreef popolon het volgende:
Ik ben er met kerst en oud en nieuw.
Dagje of 10.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:01 schreef HeatWave het volgende:
Vooralsnog heb ik geen andere plannen dus ik zie niet in waarom ik niet zou komen.
Heej, ik woon in deventer... waar kom je dan vandaan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Erg leuk, ik ga zelf via Deventer naar Utrecht. Ik weet niet of je daar misschien komt?
Je had je tot nu toe niet aangemeld. Betekent dit dus dat je wel komt?quote:
Zal wel toeval zijn.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Tuurlijk, ik taai af en de rest komt ineens
Hey! Wat is dit voor emotionele chantage!quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:01 schreef SCH het volgende:
Ik kom alleen als Noca komt
Het is gewoon liefde, mooi tochquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:46 schreef Noca het volgende:
[..]
Hey! Wat is dit voor emotionele chantage!
Ik laat het even afhangen van het momentquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Je had je tot nu toe niet aangemeld. Betekent dit dus dat je wel komt?
Oké, zet ik je bij misschien.quote:
Gaat clau heen dan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:41 schreef Bluezz het volgende:
Als ie niet komt, gaon we hem haole clau
Clau moet gewoon komen op deze meeting.quote:
Als ze gaat, mag ik dan mee?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Clau moet gewoon komen op deze meeting.
doe je je star wars pakkie wel aan, anders herken ik je nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:20 schreef VoreG het volgende:
Ik ben gewoon een die-hard. Ik ga fietsen
Lekker fokken weet je wel weet je toch!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:27 schreef SCH het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk op zo'n meeting?
Nee, vertel?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:35 schreef SCH het volgende:
Ik wel maar toen werd ik meteen naast een dikke mevrouw gezet, je kent dat type wel.
bang voor liefde op het 1e gezicht natuurlijk !quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:38 schreef SCH het volgende:
Nou ja zo'n dikke mama met van die memmen die zo om je nek gaat hangen. Wist ik veel.
En ze gingen heel hard Bjoooroooo roepen, toen ben ik maar gegaan.
story of my life !quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:43 schreef SCH het volgende:
Ik kom gewoon op tijd. Jij komt altijd zo traag
ze raakte zwanger 2 maanden nadat we het voor het laatst hadden gedaan !quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:45 schreef SCH het volgende:
Toch vader geworden, best knap.
Kom jij snel Noca?
Ik kom wanneer ik dat wil.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:45 schreef SCH het volgende:
Toch vader geworden, best knap.
Kom jij snel Noca?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Daarom is Clauw zo moe de laatste tijd
op tijd is ook zo'n suggestief begripquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:57 schreef SCH het volgende:
Ik kom gewoon op tijd.
Het is het weekend van de wintertijdquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:06 schreef Bjoro het volgende:
[..]
op tijd is ook zo'n suggestief begrip
Moet je dan tegen Harry de Winter vertellen op welke muziek je ontmaagd bent ?quote:
Ik kan me soms nu al zorgen maken over Maudquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:15 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Moet je dan tegen Harry de Winter vertellen op welke muziek je ontmaagd bent ?
"lukt hem thuis ook al nooit" zal ze dan terug zeggen !quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:16 schreef SCH het volgende:
"Nee Maud, papa probeerde een grap te maken"
Nee, dat is een week later.quote:
ok dat verzacht de pijn al watquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:30 schreef Suijk het volgende:
Dat is toch traditioneel?
Maar ik was een misschienertje, had me nog niet 'aangemeld'.
nee hoorquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:27 schreef pascalheister het volgende:
gaat nou iedereen zich nu ineens afmelden
dan nietquote:Op zondag 16 oktober 2005 01:03 schreef SCH het volgende:
Ik heb wel een verlanglijstje:
Bjoro Noca Clauwhee Suijk Rubbereend Vaduz Raptorix Tong80 Againzender
De rest heb ik al gezien en mogen dus thuisblijven
ok dan blijf ik wel thuisquote:Op zondag 16 oktober 2005 01:03 schreef SCH het volgende:
Oké, komen wij ook niet.quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:03 schreef SCH het volgende:
je wil mequote:Op zondag 16 oktober 2005 01:03 schreef SCH het volgende:
.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:23 schreef Suijk het volgende:
Schrap mij ook maar, ik vertrek die zaterdag op vakantie.
* ziet naam niet staan, veegt zweet van voorhoofd, gooit de deur van het slot en durft weer over straatquote:Op zondag 16 oktober 2005 01:03 schreef SCH het volgende:
Ik sta als 1equote:Op zondag 16 oktober 2005 01:03 schreef SCH het volgende:
Het is maar welke vriendschap je het belangrijkst vindtquote:Op maandag 17 oktober 2005 09:44 schreef Bjoro het volgende:
Er is komend weekend geen programma voor ons, dus ......... maar misschien wel een vriendschappelijke wedstrijd !
dat merk jij zaterdag !!quote:Op maandag 17 oktober 2005 09:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is maar welke vriendschap je het belangrijkst vindt![]()
je kan het natuurlijk ook weer spannend blijven houden !quote:Op maandag 17 oktober 2005 09:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh ja, daar ga ik natuurlijk op zitten wachten![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:03 schreef SCH het volgende:
Ben benieuwd op welk lijSCHtje ik sta.quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Er zal nog wel een schaduwlijstje zijn ook, die mensen wil hij niet bang maken.
Het ging meer om het 'de rest heb ik al gezien'quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Er zal nog wel een schaduwlijstje zijn ook, die mensen wil hij niet bang maken.
quote:Op maandag 17 oktober 2005 12:23 schreef pfaf het volgende:
Nu NAFFEL komt begin ik toch te twijfelen.
ja achterhoek hier.quote:Op maandag 17 oktober 2005 15:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Iig meer mensen die vanuit het oosten die kant op gaan geloof ik?
In principe zit ik ook in geldnood, maar ik denk dat ik via Deventer ga ja .. maakt niet zoveel uit, Deventer of Zwolle dacht ik ....quote:Op maandag 17 oktober 2005 15:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Oke, jammer dan.
Ga je via Deventer Boez? (ik in ieder geval wel)
Je MSN staat niet aanquote:Op maandag 17 oktober 2005 16:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja zoiets.
Mail me tegen die tijd (of nu) maar even wanneer je in Deventer denkt te zijn ofzo. MSN kan natuurlijk ook.
edit: Dat kutkonijn was dus snellerquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:18 schreef rubbereend het volgende:
hoelaat is iedereen zo'n beetje van plan aan te komen? Vanaf wanneer wordt t een beetje druk?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Bos en Pascal komen rond 14:30 op Utrecht Centraal aan, Boez en ik rond 14:45 is de bedoeling.
Ik dook sneller op.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:21 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
edit: Dat kutkonijn was dus sneller![]()
Ligt idd aan hoe en wat het beeld op die foto's eruitzietquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:27 schreef Bluezz het volgende:
Ik wil graag fotootjes gaan nemen.
Iemand bezwaar tegen zijn koppie in dit topic naderhand?
ja uit bescherming van anderen, dat kun je ze niet aandoenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:27 schreef Bluezz het volgende:
dan kunnen die ze hier postenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:33 schreef Bluezz het volgende:
Ok.
Dan mail ik ze achteraf wel aan de komers
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kan.
Maar wij beschikken over de verschrikkelijke edit-knop![]()
beide, zo'n editknop heb k altijd van gedroomdquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zal ik hem meenemen?
Of zal ik een BB breiwerkje meenemen
Krijg jij een editknop van mequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:43 schreef rubbereend het volgende:
beide, zo'n editknop heb k altijd van gedroomd
quote:
ik wil ze ook wel weer hosten als het moet, heb van de vorige meets de foto's ook weer online staan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:27 schreef Bluezz het volgende:
minuutje of 10 op de heenwegquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:34 schreef spurs het volgende:
Hoe ver is het eigenlijk lopen van Utrecht CS naar die Ierse pub, ik zal ook proberen rond kwart voor 3 op Centraal te zijn
Blijft alleen nog ff een onder voorbehoudje of ik kan ja of de nee....
zorg je dat je er vroeg bent, kun je nog even meetenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:16 schreef dndiek het volgende:
de kans is groot dat ik als misschiener af moet zeggen omdat ik zaterdag mee moet gaan uit eten voor de verjaardag van mijn moeder
Maar er is nog een kleine kans dat ik toch kan komen![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Jij ging eerder weg toch Eend?
Samen treinen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:52 schreef Gollemrulez het volgende:
als het goed is heb ik zaterdag geen voetbal, dus....
Ik ga om 13.00u uit Groningen weg en wil om 21.30u weer terug zijn..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:52 schreef Gollemrulez het volgende:
als het goed is heb ik zaterdag geen voetbal, dus....
Meestal hebben wij het rond 19/20 uur ook wel gehad hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:24 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik ga om 13.00u uit Groningen weg en wil om 21.30u weer terug zijn..
ouwe lullenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Meestal hebben wij het rond 19/20 uur ook wel gehad hoor
dus 1 biertje en dan ga je weer?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:24 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik ga om 13.00u uit Groningen weg en wil om 21.30u weer terug zijn..
Nee joh, veel te snel achter elkaar.quote:
Ik zal het "ik kom" lijstje uitprinten, en meenemen, dan kunnen we cijfers geven en eventueel een grondig jury rapport aanleggenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:37 schreef SCH het volgende:
Bluezz, neem jij de jurybordjes mee?
Geregistreerd, ingelogd, maar ik krijg niets te zien.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:10 schreef pascalheister het volgende:
op http://www.pascalheister.nl/foto/ staan foto's van de voorgaande meetings.
Je moet je hier voor registreren, je krijgt dan een speciaal account waar je alleen deze foto's mee kunt kijken. Graag registreren met je fok-username
To zover deze mededeling
moest jou account (wat ik bij de andere ook doe) omzetten in een zogenaamd "fokkers" accountquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Geregistreerd, ingelogd, maar ik krijg niets te zien.
edit: nu wel, duurde dus blijkbaar even.
Ik wil ook een fokkers accountquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:38 schreef pascalheister het volgende:
[..]
moest jou account (wat ik bij de andere ook doe) omzetten in een zogenaamd "fokkers" account
Eerst bij mij in de kooi dan, daarna kijken we verderquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:54 schreef popolon het volgende:
Mag ik ook?Mag ik ook?
Mag ik ook?
Aapjes kijken is altijd leuk.
kom maar langsquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:54 schreef popolon het volgende:
Mag ik ook?Mag ik ook?
Mag ik ook?
Aapjes kijken is altijd leuk.
Staat genoteerd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:29 schreef Gollemrulez het volgende:
Ik bestel alvast 2 bierVerder niks meer in de planning... 13 uur centraal Stanley?
Lekker ding ben jequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:58 schreef Gollemrulez het volgende:
idd
Dat dacht ik!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker ding ben je
Fotoboek van Gollemrulez
Nu durf ik helemaal niet meerquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:41 schreef SCH het volgende:
* SCH controleert op leeftijd en centimeters bij ingang van de kroeg
Gezellig.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:59 schreef dndiek het volgende:
Goed nieuws! Uiteten voor verjaardag van mijn moeder kan (helaas) niet doorgaan, dus ik kan naar Utrecht komen
Ik ga inderdaad vanaf Eindhoven met de treinquote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gezellig.
Kom je met de trein.?
Zouden we dan samen kunnen reizen, aangezien we bijna de zelfde treinverbinding hebben?
Oke,quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:10 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik ga inderdaad vanaf Eindhoven met de trein
ik vind het een goed idee om samen te reizen
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oke,![]()
dan voeg ik je even toe op MSN om , later deze week, de tijden af te spreken
Kort voor 15.00 uur schat ikquote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:24 schreef VoreG het volgende:
Hoe laat is iedereen er eigenlijk
Ik voel me zo verdomd alleenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:40 schreef rubbereend het volgende:
de helft van de meet heeft al in de trein plaatsgevonden voordat iedereen in Utrecht is aangekomen
ik ookquote:
Zo laat ben ik op CS. Ik schat dan in dat ik zo kort voor 15.00 uur in het café ben. Omdat ik ook nog Vaduz en Boez wil wachten.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:02 schreef pascalheister het volgende:
ga je later Bos?, dacht dat je half 3 zei v/d week?
ben zelf rond 14:15 op CS
Gaan er nog mensen via Arnhem CS?
en waar verzamelen jullie want k ben volgens mij rond 14.40 op t stationquote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zo laat ben ik op CS. Ik schat dan in dat ik zo kort voor 15.00 uur in het café ben. Omdat ik ook nog Vaduz en Boez wil wachten.
Burger Kingquote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en waar verzamelen jullie want k ben volgens mij rond 14.40 op t station
quote:
zeker in een fotoboek ofzoquote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:32 schreef pascalheister het volgende:
ik heb me naambordje op eend
ok is goed Bos, eend heb je nog ergens een foto van jezelf?
en dan door naar de mac voor de PUB meetquote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:10 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Anders maken we er een CS-meet van, nodigen we die mafketels uit het Trainsnogwat-forum ook uit
Dan heb ik wel roos in mn haarquote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]k heb een roos in mn jas jullie ook?
Ik dacht dat het een VBL meeting wasquote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:56 schreef Bluezz het volgende:
Maar als je er dan eindelijk bent val je wel in een hele warme hoolsschoot
Als het maar niet van die smerige Utregse Fokkingworst is.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:05 schreef Bluezz het volgende:
Dat heb je altijd al aan, heb je niks anders?
Neem je je worSCHten mee
Doe maarquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:14 schreef SCH het volgende:
Ik heb nog wel dat hempje waarin ruimte is voor mijn tepelientjes
het staat je beeldig bluezzquote:
jij zou ze moeten zien, heb gister je account omgezetquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik heb geregd pascal, maar ik kan niets zien ??
hoe zit t nu eigenlijk met deze misschientjes?quote:Komt misschien
Suijk
methodmich
Noca
JustJunior
HeatWave
Bjoro (later)
DeTolk
ErikT
FrankyMcG
TerroRobbie
clauwheee
spurs
MissBliss
Hathor
Spideyman
Dylan Dog
SCH
Die komen meestal nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoe zit t nu eigenlijk met deze misschientjes?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:59 schreef Bjoro het volgende:
zaterdag is er voor Bjoro geen voetbal, dus kan ik er gewoon zijn
IK heb al aangegeven dat ik er gewoon benquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dan kom ik na afloop welquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:59 schreef Bjoro het volgende:
zaterdag is er voor Bjoro geen voetbal, dus kan ik er gewoon zijn
Heb ook al aangegeven dat ik er niet ben, ga morgenvroeg op vakantie en zal niet aan jullie denken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als jij komt is het toch al snel afgelopenquote:
kun je direct je verdriet verdrinken van jullie 2de verliespot van het seizoenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:56 schreef spurs het volgende:
Deze misschiener komt wel!
dacht meer aan het plafond witten !!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:11 schreef SCH het volgende:
Gaan we eindelijk de gang SCHilderen?
ha ha ha we merken het morgenmiddag wel....quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:26 schreef Dos37 het volgende:
[..]
kun je direct je verdriet verdrinken van jullie 2de verliespot van het seizoen
Zoals mijn goede vriend Dokter Evil ooit zei: How 'bout nooooo?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:32 schreef spurs het volgende:
Maar jullie zijn aan de verscheidene voetbalshirts te herkennen morgen....
Ja hoiquote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:07 schreef Bluezz het volgende:
Zeg, Clau, jij komt toch ook he, je laat me toch niet alleen met al die mannen
Als je het morgen ff laat weten, anders sta ik daar 3 uur op het station op je te wachtenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Of een meet bij ASWH..
Ik ben vandaag ziek, als ik me zo voel heeft het niet veel zin denk ik. Hopelijk is het morgen beter.
ASWH speelt morgen niet !!! (voor de competitie)quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:49 schreef methodmich het volgende:
Ik heb ASWH morgen en 's avonds ook nog eens de verjaardag van mijn vader, dus...
ASWH speelt morgen wel voor de competitiequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:37 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ASWH speelt morgen niet !!! (voor de competitie)
gewoon een kutsmoes dus !
vaders verjaardag vind ik geen kutsmoes, mja zo'n meeting is toch meestal in september/oktober en april/mei dus dan wordt het steeds onmogelijk voor hemquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:37 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ASWH speelt morgen niet !!! (voor de competitie)
gewoon een kutsmoes dus !
als je voor die 21 min een meet gaat afzeggen, dan wil je gewoon niet !quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ASWH speelt morgen wel voor de competitie
Ze spelen nog 21 minuten tegen Deltasport. (is toen gestaakt wegens onweer)
De kans dat ik kom is groter dan de kans dat clauwheee komt, maar hoe groot de kans is dat ik kom dat kan ik nu nog niet inschatten ..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om die 21 minuten. En ja, ik ga inderdaad liever daarheen dan naar een meet ja. Mocht ik echt niets anders hebben, okee.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:47 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als je voor die 21 min een meet gaat afzeggen, dan wil je gewoon niet !
als je om een uurtje of 6 uit Utrecht vertrekt is er toch niets aan de hand, kun je toch gewoon naar de verjaardag van je vader !
als je komt kom je toch ook samenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:46 schreef Noca het volgende:
[..]
De kans dat ik kom is groter dan de kans dat clauwheee komt, maar hoe groot de kans is dat ik kom dat kan ik nu nog niet inschatten ..
Sja..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:51 schreef pascalheister het volgende:
[..]
als je komt kom je toch ook samen![]()
Dank je jij ook op je vakantiequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:30 schreef Suijk het volgende:
Have fun mensen!
Sounds good.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:44 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat is ook gezellig. ASWH - Vogels, in april.
Dat is de trein waar ik ook op mikte. Ik zie het vrij somber in.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:03 schreef Gollemrulez het volgende:
Eh Stanley mocht je fit genoeg zijn: ik zit in deze trein![]()
Vertrek 13:17
Van
treinstation groningen
spoor 2b
Naar
treinstation centraal utrecht
spoor 7
Aankomst 15:12
Nee SCHatquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:03 schreef VoreG het volgende:
Ik durf niet, kan ik er nog onder uit?
Voor wie ben je bang dan?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:03 schreef VoreG het volgende:
Ik durf niet, kan ik er nog onder uit?
komt van het joggenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:33 schreef SCH het volgende:
Ik moet nu al poepen. Zenuwen of blije opwinding?
Ik ga naar de voetbal SCH, dat is veel leuker natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:49 schreef SCH het volgende:
Durf je weer niet MM?
Maar wel minder eng.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:52 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik ga naar de voetbal SCH, dat is veel leuker natuurlijk.![]()
Ben er niet bij. Baal er echt van. Het is me niet gegund, alhoewel ik bijna altijd ziek word als ik vakantie krijg. Zo ook nu.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:51 schreef Gollemrulez het volgende:
en Stanley wat doet u?
Jammer Stanleyquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:01 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ben er niet bij. Baal er echt van. Het is me niet gegund, alhoewel ik bijna altijd ziek word als ik vakantie krijg. Zo ook nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |