ja achterhoek hier.quote:Op maandag 17 oktober 2005 15:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Iig meer mensen die vanuit het oosten die kant op gaan geloof ik?
In principe zit ik ook in geldnood, maar ik denk dat ik via Deventer ga ja .. maakt niet zoveel uit, Deventer of Zwolle dacht ik ....quote:Op maandag 17 oktober 2005 15:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Oke, jammer dan.
Ga je via Deventer Boez? (ik in ieder geval wel)
Je MSN staat niet aanquote:Op maandag 17 oktober 2005 16:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja zoiets.
Mail me tegen die tijd (of nu) maar even wanneer je in Deventer denkt te zijn ofzo. MSN kan natuurlijk ook.
edit: Dat kutkonijn was dus snellerquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:18 schreef rubbereend het volgende:
hoelaat is iedereen zo'n beetje van plan aan te komen? Vanaf wanneer wordt t een beetje druk?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Bos en Pascal komen rond 14:30 op Utrecht Centraal aan, Boez en ik rond 14:45 is de bedoeling.
Ik dook sneller op.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:21 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
edit: Dat kutkonijn was dus sneller![]()
Ligt idd aan hoe en wat het beeld op die foto's eruitzietquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:27 schreef Bluezz het volgende:
Ik wil graag fotootjes gaan nemen.
Iemand bezwaar tegen zijn koppie in dit topic naderhand?
ja uit bescherming van anderen, dat kun je ze niet aandoenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:27 schreef Bluezz het volgende:
Ik wil graag fotootjes gaan nemen.
Iemand bezwaar tegen zijn koppie in dit topic naderhand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |