Het is maar welke vriendschap je het belangrijkst vindtquote:Op maandag 17 oktober 2005 09:44 schreef Bjoro het volgende:
Er is komend weekend geen programma voor ons, dus ......... maar misschien wel een vriendschappelijke wedstrijd !
dat merk jij zaterdag !!quote:Op maandag 17 oktober 2005 09:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is maar welke vriendschap je het belangrijkst vindt![]()
je kan het natuurlijk ook weer spannend blijven houden !quote:Op maandag 17 oktober 2005 09:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh ja, daar ga ik natuurlijk op zitten wachten![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:03 schreef SCH het volgende:
Ik heb wel een verlanglijstje:
Bjoro Noca Clauwhee Suijk Rubbereend Vaduz Raptorix Tong80 Againzender
De rest heb ik al gezien en mogen dus thuisblijven
Ben benieuwd op welk lijSCHtje ik sta.quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Er zal nog wel een schaduwlijstje zijn ook, die mensen wil hij niet bang maken.
Het ging meer om het 'de rest heb ik al gezien'quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Er zal nog wel een schaduwlijstje zijn ook, die mensen wil hij niet bang maken.
quote:Op maandag 17 oktober 2005 12:23 schreef pfaf het volgende:
Nu NAFFEL komt begin ik toch te twijfelen.
ja achterhoek hier.quote:Op maandag 17 oktober 2005 15:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Iig meer mensen die vanuit het oosten die kant op gaan geloof ik?
In principe zit ik ook in geldnood, maar ik denk dat ik via Deventer ga ja .. maakt niet zoveel uit, Deventer of Zwolle dacht ik ....quote:Op maandag 17 oktober 2005 15:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Oke, jammer dan.
Ga je via Deventer Boez? (ik in ieder geval wel)
Je MSN staat niet aanquote:Op maandag 17 oktober 2005 16:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja zoiets.
Mail me tegen die tijd (of nu) maar even wanneer je in Deventer denkt te zijn ofzo. MSN kan natuurlijk ook.
edit: Dat kutkonijn was dus snellerquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:18 schreef rubbereend het volgende:
hoelaat is iedereen zo'n beetje van plan aan te komen? Vanaf wanneer wordt t een beetje druk?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Bos en Pascal komen rond 14:30 op Utrecht Centraal aan, Boez en ik rond 14:45 is de bedoeling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |