Als het maar niet van die smerige Utregse Fokkingworst is.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:05 schreef Bluezz het volgende:
Dat heb je altijd al aan, heb je niks anders?
Neem je je worSCHten mee
Doe maarquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:14 schreef SCH het volgende:
Ik heb nog wel dat hempje waarin ruimte is voor mijn tepelientjes
het staat je beeldig bluezzquote:
jij zou ze moeten zien, heb gister je account omgezetquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik heb geregd pascal, maar ik kan niets zien ??
hoe zit t nu eigenlijk met deze misschientjes?quote:Komt misschien
Suijk
methodmich
Noca
JustJunior
HeatWave
Bjoro (later)
DeTolk
ErikT
FrankyMcG
TerroRobbie
clauwheee
spurs
MissBliss
Hathor
Spideyman
Dylan Dog
SCH
Die komen meestal nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoe zit t nu eigenlijk met deze misschientjes?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:59 schreef Bjoro het volgende:
zaterdag is er voor Bjoro geen voetbal, dus kan ik er gewoon zijn
IK heb al aangegeven dat ik er gewoon benquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dan kom ik na afloop welquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:59 schreef Bjoro het volgende:
zaterdag is er voor Bjoro geen voetbal, dus kan ik er gewoon zijn
Heb ook al aangegeven dat ik er niet ben, ga morgenvroeg op vakantie en zal niet aan jullie denken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als jij komt is het toch al snel afgelopenquote:
kun je direct je verdriet verdrinken van jullie 2de verliespot van het seizoenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:56 schreef spurs het volgende:
Deze misschiener komt wel!
dacht meer aan het plafond witten !!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:11 schreef SCH het volgende:
Gaan we eindelijk de gang SCHilderen?
ha ha ha we merken het morgenmiddag wel....quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:26 schreef Dos37 het volgende:
[..]
kun je direct je verdriet verdrinken van jullie 2de verliespot van het seizoen
Zoals mijn goede vriend Dokter Evil ooit zei: How 'bout nooooo?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:32 schreef spurs het volgende:
Maar jullie zijn aan de verscheidene voetbalshirts te herkennen morgen....
Ja hoiquote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:07 schreef Bluezz het volgende:
Zeg, Clau, jij komt toch ook he, je laat me toch niet alleen met al die mannen
Als je het morgen ff laat weten, anders sta ik daar 3 uur op het station op je te wachtenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Of een meet bij ASWH..
Ik ben vandaag ziek, als ik me zo voel heeft het niet veel zin denk ik. Hopelijk is het morgen beter.
ASWH speelt morgen niet !!! (voor de competitie)quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:49 schreef methodmich het volgende:
Ik heb ASWH morgen en 's avonds ook nog eens de verjaardag van mijn vader, dus...
ASWH speelt morgen wel voor de competitiequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:37 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ASWH speelt morgen niet !!! (voor de competitie)
gewoon een kutsmoes dus !
vaders verjaardag vind ik geen kutsmoes, mja zo'n meeting is toch meestal in september/oktober en april/mei dus dan wordt het steeds onmogelijk voor hemquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:37 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ASWH speelt morgen niet !!! (voor de competitie)
gewoon een kutsmoes dus !
als je voor die 21 min een meet gaat afzeggen, dan wil je gewoon niet !quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ASWH speelt morgen wel voor de competitie
Ze spelen nog 21 minuten tegen Deltasport. (is toen gestaakt wegens onweer)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |