Nee joh, veel te snel achter elkaar.quote:
Ik zal het "ik kom" lijstje uitprinten, en meenemen, dan kunnen we cijfers geven en eventueel een grondig jury rapport aanleggenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:37 schreef SCH het volgende:
Bluezz, neem jij de jurybordjes mee?
Geregistreerd, ingelogd, maar ik krijg niets te zien.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:10 schreef pascalheister het volgende:
op http://www.pascalheister.nl/foto/ staan foto's van de voorgaande meetings.
Je moet je hier voor registreren, je krijgt dan een speciaal account waar je alleen deze foto's mee kunt kijken. Graag registreren met je fok-username
To zover deze mededeling
moest jou account (wat ik bij de andere ook doe) omzetten in een zogenaamd "fokkers" accountquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Geregistreerd, ingelogd, maar ik krijg niets te zien.
edit: nu wel, duurde dus blijkbaar even.
Ik wil ook een fokkers accountquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:38 schreef pascalheister het volgende:
[..]
moest jou account (wat ik bij de andere ook doe) omzetten in een zogenaamd "fokkers" account
Eerst bij mij in de kooi dan, daarna kijken we verderquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:54 schreef popolon het volgende:
Mag ik ook?Mag ik ook?
Mag ik ook?
Aapjes kijken is altijd leuk.
kom maar langsquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:54 schreef popolon het volgende:
Mag ik ook?Mag ik ook?
Mag ik ook?
Aapjes kijken is altijd leuk.
Staat genoteerd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:29 schreef Gollemrulez het volgende:
Ik bestel alvast 2 bierVerder niks meer in de planning... 13 uur centraal Stanley?
Lekker ding ben jequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:58 schreef Gollemrulez het volgende:
idd
Dat dacht ik!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker ding ben je
Fotoboek van Gollemrulez
Nu durf ik helemaal niet meerquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:41 schreef SCH het volgende:
* SCH controleert op leeftijd en centimeters bij ingang van de kroeg
Gezellig.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:59 schreef dndiek het volgende:
Goed nieuws! Uiteten voor verjaardag van mijn moeder kan (helaas) niet doorgaan, dus ik kan naar Utrecht komen
Ik ga inderdaad vanaf Eindhoven met de treinquote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gezellig.
Kom je met de trein.?
Zouden we dan samen kunnen reizen, aangezien we bijna de zelfde treinverbinding hebben?
Oke,quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:10 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik ga inderdaad vanaf Eindhoven met de trein
ik vind het een goed idee om samen te reizen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |