Als je het morgen ff laat weten, anders sta ik daar 3 uur op het station op je te wachtenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Of een meet bij ASWH..
Ik ben vandaag ziek, als ik me zo voel heeft het niet veel zin denk ik. Hopelijk is het morgen beter.
ASWH speelt morgen niet !!! (voor de competitie)quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:49 schreef methodmich het volgende:
Ik heb ASWH morgen en 's avonds ook nog eens de verjaardag van mijn vader, dus...
ASWH speelt morgen wel voor de competitiequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:37 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ASWH speelt morgen niet !!! (voor de competitie)
gewoon een kutsmoes dus !
vaders verjaardag vind ik geen kutsmoes, mja zo'n meeting is toch meestal in september/oktober en april/mei dus dan wordt het steeds onmogelijk voor hemquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:37 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ASWH speelt morgen niet !!! (voor de competitie)
gewoon een kutsmoes dus !
als je voor die 21 min een meet gaat afzeggen, dan wil je gewoon niet !quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ASWH speelt morgen wel voor de competitie
Ze spelen nog 21 minuten tegen Deltasport. (is toen gestaakt wegens onweer)
De kans dat ik kom is groter dan de kans dat clauwheee komt, maar hoe groot de kans is dat ik kom dat kan ik nu nog niet inschatten ..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoe zit t nu eigenlijk met deze misschientjes?
Het gaat niet alleen om die 21 minuten. En ja, ik ga inderdaad liever daarheen dan naar een meet ja. Mocht ik echt niets anders hebben, okee.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:47 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als je voor die 21 min een meet gaat afzeggen, dan wil je gewoon niet !
als je om een uurtje of 6 uit Utrecht vertrekt is er toch niets aan de hand, kun je toch gewoon naar de verjaardag van je vader !
als je komt kom je toch ook samenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:46 schreef Noca het volgende:
[..]
De kans dat ik kom is groter dan de kans dat clauwheee komt, maar hoe groot de kans is dat ik kom dat kan ik nu nog niet inschatten ..
Sja..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:51 schreef pascalheister het volgende:
[..]
als je komt kom je toch ook samen![]()
Dank je jij ook op je vakantiequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:30 schreef Suijk het volgende:
Have fun mensen!
Sounds good.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:44 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat is ook gezellig. ASWH - Vogels, in april.
Dat is de trein waar ik ook op mikte. Ik zie het vrij somber in.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:03 schreef Gollemrulez het volgende:
Eh Stanley mocht je fit genoeg zijn: ik zit in deze trein![]()
Vertrek 13:17
Van
treinstation groningen
spoor 2b
Naar
treinstation centraal utrecht
spoor 7
Aankomst 15:12
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |