quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:01 schreef HeatWave het volgende:
Vooralsnog heb ik geen andere plannen dus ik zie niet in waarom ik niet zou komen.
Heej, ik woon in deventer... waar kom je dan vandaan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Erg leuk, ik ga zelf via Deventer naar Utrecht. Ik weet niet of je daar misschien komt?
Je had je tot nu toe niet aangemeld. Betekent dit dus dat je wel komt?quote:
Zal wel toeval zijn.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Tuurlijk, ik taai af en de rest komt ineens
Hey! Wat is dit voor emotionele chantage!quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:01 schreef SCH het volgende:
Ik kom alleen als Noca komt
Het is gewoon liefde, mooi tochquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:46 schreef Noca het volgende:
[..]
Hey! Wat is dit voor emotionele chantage!
Ik laat het even afhangen van het momentquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Je had je tot nu toe niet aangemeld. Betekent dit dus dat je wel komt?
Oké, zet ik je bij misschien.quote:
Gaat clau heen dan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:41 schreef Bluezz het volgende:
Als ie niet komt, gaon we hem haole clau
Clau moet gewoon komen op deze meeting.quote:
Als ze gaat, mag ik dan mee?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Clau moet gewoon komen op deze meeting.
doe je je star wars pakkie wel aan, anders herken ik je nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:20 schreef VoreG het volgende:
Ik ben gewoon een die-hard. Ik ga fietsen
Lekker fokken weet je wel weet je toch!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:27 schreef SCH het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk op zo'n meeting?
Nee, vertel?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:35 schreef SCH het volgende:
Ik wel maar toen werd ik meteen naast een dikke mevrouw gezet, je kent dat type wel.
bang voor liefde op het 1e gezicht natuurlijk !quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:38 schreef SCH het volgende:
Nou ja zo'n dikke mama met van die memmen die zo om je nek gaat hangen. Wist ik veel.
En ze gingen heel hard Bjoooroooo roepen, toen ben ik maar gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |