quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:26 schreef stinkie het volgende:
hoeft niet eens d'r beste vriendin te zijn hoor, gewoon een lekker wijf van de straat plukken voldoet ook wel voor me
Je wil niet weten wat er hier net langs kwam lopen!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:26 schreef stinkie het volgende:
[..]
hoeft niet eens d'r beste vriendin te zijn hoor, gewoon een wijf van de straat plukken voldoet ook wel voor me
http://forum.fok.nl/topic/763662/1 je was lekker met je SC vrienden bezig zie ikquote:
I know... maar het duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurde zo lang.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:33 schreef hicham het volgende:
Hij mag het topic openen omdat ie de laatste was, pas na een tijd van 10 minuten en 37 seconden stilte mag een ander het doen. Lees het maar na in de Fok!MC statuten (c) worldpimber
Sterf!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:34 schreef stinkie het volgende:
Fok Motorclub [SC Deel 324] Vmax fantopic :') je was lekker met je SC vrienden bezig zie ik
weer dat frivole blonde ding dat aanbelde om te vragen of ik een paar minuutjes tijd voor d'r hadquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat er hier net langs kwam lopen!![]()
daar was ik al geweestquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Sterf!
Ga je nu naar het mod topic?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:36 schreef Patrick281 het volgende:
BE, binnendoor voorbij.![]()
Volgens de modjes/Fok! regelgeving vervelend woord heeft zij de rechten, volgens de Fok MC Stinky.![]()
Lunch.![]()
quote:Op woensdag 7 september 2005 22:38 schreef stinkie het volgende:
We trouwen in gemeenschap van goederen, dus de helft van haar mod-rechten zijn van mij
Lastig he! Ik was 1-tje eerder, maar vooruit... waar bemoei ik me ook mee hier.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:36 schreef Patrick281 het volgende:
BE, binnendoor voorbij.![]()
Volgens de modjes/Fok! regelgeving vervelend woord heeft zij de rechten, volgens de Fok MC Stinky.![]()
Lunch.![]()
Nog meer OP-logo voorstellenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
manager is naar huiswheeeeekend
![]()
quote:Debut in Las Vegas in 1984
Mr. Araki is General Manager of Yamaha motorcycle operations in Japan. In 1984 he was project leader of V-max.
Mr. Araki remembers: "V-max had its first debut at the US dealer meeting at Las Vegas in October 1984. The bike was targeted for the 1985 season, to be sold in US first. Its key word was as simple as effective: American Hotrod. Its sensational appearance was very different from other typical American models at that time. So the bike became the highlight of the dealer show."
With 145 HP and a V4 1200 cc engine, the machine had the potential for the most powerful acceleration ever seen before on a road legal production machine. Soon after the US introduction also European journalists and customers pushed for introduction of V-max.
Mr. Araki: "We were a little overwhelmed by this strong positive reaction both from US and Europe."
Concept: strongest V4 motorcycle
Many motorsports fans enjoy the powerful acceleration of large displacement V8 engines. Also drag races had been actually recognized as a professional competition when Yamaha started a project to build a motorcycle with an image of a V8 hotrod. This was the start of the development of V-max. The concept for the development for the model was very simple and clear- to build the strongest bike with V4 engine.
Says Mr. Araki: "There was one impressive scene I saw, when I visited the USA to study the market. It was a ' Bridge Race'. Each time two bikes bikes lined up and set off. They simply competed for acceleration speed for 400 meter. Young people were crazily enjoying the Zero 4 race (400- meter race). (Of course it was not an official name of the race but Yamaha R&D staff nicknamed it). They were using a bridge over the Mississippi River. They started from one end of the bridge, and the finish line was the opposite side. It was a simple rule. First concept I imagined from this impressive race was 'To make a bike, which is strong at straight lines and really fast.' It was the birth of the 'V-max' concept."
1984: an early rendering sketch from GKDI design in Santa Monica
With holding this impression in his mind, Mr. Araki crammed himself in a room of GKDI design company in Santa Monica, California, a external Yamaha design office. For nearly one month with his colleague, Mr. Ashihara (engine design) and Mr. Kurachi (body design) they worked to put this image on paper. Ed Burke, senior product planner from Yamaha US supported the team in concept work and research . After intensive studies, they created a 1:1 rendering sketch. As soon as they completed the sketch, they flew back to Japan with it to present it internally.
Mr. Ashihara was responsible for V-max engine design
Mr. Ashihara: "We have been designing an engine for the Venture Royal at that time, but it was prioritized to have its power in low and mid range. It honestly had potential, but we had to sacrifice its horsepower for better practicability. We had to clear the emission standards and all in all we faced a lower power output than we desiered. That made us a bit frustrated and we were excited to brow off our frustration with V-max. However, honestly speaking, it was unexplainably tough to improve the only 90 HP engine of the Venture to 145 HP of V-max."
Mr. Ashihara continues: "Not only we had to increase peak power from 7000 rpm to 8500 rpm, but also we had to review overall features from different aspects such as compression ratio, intake and outlet air induction rate. We also considered using a turbo to increase the horsepower. But there was not enough space for it. Then, we figured out the V-boost. This new technology 'V-boost' gave unexpected high horsepower ( V-boost technical explaination of in press info 1985). When the performance increased, of course, we had to improve the unit drive and its durability. There were many things to solve as we progressed further."
Mr.Araki adds: "We had a lot of trouble with drive units to make it sustainable with the high power. Our try and error efforts continued until just before we started mass production."
Much intensive and persistent discussion has been continued with the designers in GKDI.
Mr. Araki: "You know, V-max was very eccentric style and components didn't fit in the right place. It was a kind of fighting for space. The designer wanted to place the tank low. We knew that it is necessary to show the powerful impression of the engine. It was hard but we were driven by the strong will to develop a model which never existed before."
The V-max team was quite enthusiastic, while the general reaction in Yamaha was quite slow. Here Mr. Araki discusses the final layout.
He smiled and recalled when this model had been completed: "It may be strange to say now, but we received almost no reaction inside our company. I thought it was because the style of this model was too eccentric for most people at that time and nobody knew how to react."
Public reacted strongly
As soon as the mass production started, V-max made its debut in the front of US journalists, followed by Japanese and European media. Needless to say: most of journalists wrote complimentary remarks and how they were impressed by V-max excellent acceleration, style and riding feeling. V-max received high evaluation from Media all over the world and strongly sold in 1885 and 1886.
A smaller V-max ?
Soon, Yamaha US requested a smaller version of V-max in 750 cc. Mr. Araki started to talk disappointedly: "It was the same V4 engine as the V-max one, however the idea was to give the engine more powerful looking by putting the tank lower, to realize the designer's intention. The idea to design a new V-max 750 seemed not so difficult at the beginning, but once we simulated it, we found out that we couldn't keep the tank lower. And the benefits were marginal over V-max 1200.
If V-max 750 would have been released? FZX 750 Fazer: the concept instead of a V-max 750.
Mr. Araki: "We gave up the project of 750cc engine variation on V-max. However another idea came up, to make a new American model with the engine of FZ 750. Soon this became the FZX 750. There was a limitation to succeed a real macho image comparable to V-max due to the 45 degrees forward inclined parallel 4-cylinder. Therefore we had to take a chance ith a unique and original design of FZX."
The "small V-max" was nicknamed Fazer for Europe; being less extreme and macho than its bigger brother, it was more versatile and still had a character of its own.
France spearhead for Europe Jean Claude Olivier pushed for introduction in Europe, since he was personally convinced of the bikes potential.
With his intuition and feeling for motorcycles Jean Claude Olivier, director of Yamaha Motor France, pushed very hard to get V-max homologated in Europe. It was again tough for Yamaha engineering to adopt the bike's chassis setup for European high speed road use. In 1986, France was amongst the first countries to introduce the bike. And in the later nineties, French bikers even bought more V-max than their counterparts in America. Still today V-max is a cult bike all over the world and created a category of its own.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:53 schreef R2-D2 het volgende:
V-Max rijders houden van gras![]()
[afbeelding]
Hey, dat is een mooie grasspriet!
[afbeelding]
Daar moet ik snel naartoe!!
[afbeelding]
Voel dat gras aan toch eens aan![]()
[afbeelding]
Ja, ik heb m'n plekkie gevonden!
Ik heb op plaatjes gezocht van de V-Max. Wat een mooie motor. Alleen was ie niet echt handelbaar. Nieuwe voorvork is een must voor degene die sportief wilden rijden en dan niet alleen rechtdoor.quote:
Mijne ookquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
manager is naar huiswheeeeekend
![]()
een Vmax is gemaakt om te verbouwen. "Streetfighter" druipt er echt overal vanaf. Nieuw voorvorkje is dan echt geen bezwaar hoorquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:00 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik heb op plaatjes gezocht van de V-Max. Wat een mooie motor. Alleen was ie niet echt handelbaar. Nieuwe voorvork is een must voor degene die sportief wilden rijden en dan niet alleen rechtdoor.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:53 schreef R2-D2 het volgende:
V-Max rijders houden van gras![]()
[afbeelding]
Hey, dat is een mooie grasspriet!
[afbeelding]
Daar moet ik snel naartoe!!
[afbeelding]
Voel dat gras aan toch eens aan![]()
[afbeelding]
Ja, ik heb m'n plekkie gevonden!
En de achterbrug + metalen bussen waar die in zit.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:00 schreef R2-D2 het volgende:
Ik heb op plaatjes gezocht van de V-Max. Wat een mooie motor. Alleen was ie niet echt handelbaar. Nieuwe voorvork is een must voor degene die sportief wilden rijden en dan niet alleen rechtdoor.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:53 schreef R2-D2 het volgende:
V-Max rijders houden van gras![]()
[afbeelding]
Hey, dat is een mooie grasspriet!
[afbeelding]
Daar moet ik snel naartoe!!
[afbeelding]
Voel dat gras aan toch eens aan![]()
[afbeelding]
Ja, ik heb m'n plekkie gevonden!
Uhmmm. de verhoudingen kloppen niet? (Ohnee, die had ik al gebruikt...)quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:53 schreef R2-D2 het volgende:
V-Max rijders houden van gras![]()
[afbeelding]
Hey, dat is een mooie grasspriet!
[afbeelding]
Daar moet ik snel naartoe!!
[afbeelding]
Voel dat gras aan toch eens aan![]()
[afbeelding]
Ja, ik heb m'n plekkie gevonden!
Is dat niet een kerel?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:18 schreef stinkie het volgende:
[afbeelding]
zie je wel,ook mijn fiets heeft aantrekkingskracht
Ook al?quote:
Verdomme, wat doet Prupke op mijn motor?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Is dat niet een kerel?Kijk eens naar dat hoofd!
hij had het dan ook over de aantrekkingskracht van zijn fietsquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Is dat niet een kerel?Kijk eens naar dat hoofd!
eigenlijk hoort er een 1200 CC op hequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:20 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Uhmmm. de verhoudingen kloppen niet? (Ohnee, die had ik al gebruikt...)
De koplampen zijn te klein, ze staan niet in verhouding tot de fiets![]()
straks posen op jouw motor in S&Gquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:22 schreef stinkie het volgende:
[..]
Verdomme, wat doet Prupke op mijn motor?
die foto van BE had Popijn toch al gepost in het vorige Topic ?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:23 schreef stinkie het volgende:
[..]
eigenlijk hoort er een 1200 CC op he
Heb je al een camera
Ligt er echt aantrekkelijk bij ookquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Is dat niet een kerel?Kijk eens naar dat hoofd!
Kelly op de V-Maxquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Is dat niet een kerel?Kijk eens naar dat hoofd!
quote:
Volgens de weerberichten van vanmorgen nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
![]()
nah, er zijn er hier die dat beter kunnen
de mijne was maar een idee, hoop dat er verder op geborduurd kan/gaat worden
las ik ergens iets over een evt meet zondagzaterdag wordt het beter weer
komt door de nieuwe aanwas heHquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:31 schreef worldpimber het volgende:
Aarg, tvp, vanmiddag maar bijlezen stelletje posthoeren
quote:
quote:Is ie er ook in beertender uitvoering?
Dinsdag willen wij ook mooi weer. Dus duim ook even voor ons.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:36 schreef dribbel79 het volgende:
Dinsdag pas weer rijden, duim ff mee voor fatsoenlijk weer (buiten de bebouwde kom van Leusden is het niet erg fijn rijden met regen)...
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:22 schreef stinkie het volgende:
[..]
Verdomme, wat doet Prupke op mijn motor?
da's de schuld van Hichamquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:31 schreef worldpimber het volgende:
Aarg, tvp, vanmiddag maar bijlezen stelletje posthoeren
en woensdag en donderdag...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:37 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dinsdag willen wij ook mooi weer. Dus duim ook even voor ons.![]()
BE?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:25 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zat hier van de week ook nog aan te denken.
Ero? Aventura?
Gisteren zag ik net zoiets maar toen werd er een alligator naar binnen geslurpt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:47 schreef hicham het volgende:
Even offtopic posten
Een slang die een kangoeroe opeet
[afbeelding]
En voor het vervolg [afbeelding]
snake01 - snake02 - snake03 - snake04 - snake05
snake06 - snake07 - snake08 - snake09 - snake10 - snake11
*B U R P*quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:47 schreef hicham het volgende:
Even offtopic posten
Een slang die een kangoeroe opeet
[afbeelding]
En voor het vervolg [afbeelding]
snake01 - snake02 - snake03 - snake04 - snake05
snake06 - snake07 - snake08 - snake09 - snake10 - snake11
dus zondag met goede vooruitzichten rijden?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
Volgens de weerberichten van vanmorgen nietdaar werd zondag als een mooiere dag aangegeven
maar wel met kans op regen
![]()
mits niet voor 12 uur en vastzittende achterasquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dus zondag met goede vooruitzichten rijden?
Waar blijft dat beestquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:47 schreef hicham het volgende:
Even offtopic posten
Een slang die een kangoeroe opeet
[afbeelding]
En voor het vervolg [afbeelding]
snake01 - snake02 - snake03 - snake04 - snake05
snake06 - snake07 - snake08 - snake09 - snake10 - snake11
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:50 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Gisteren zag ik net zoiets maar toen werd er een alligator naar binnen geslurpt.Dat paste niet helemaal netjes zeg maar.
![]()
Ikke zien willenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Die slang ff doorgestuurd hier, begint mijn collega over een prog op tv gister over een slang die een croc verorberde…alleen op het eind sputterde de croc nog even tegen en knapte de slang.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:50 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Gisteren zag ik net zoiets maar toen werd er een alligator naar binnen geslurpt.Dat paste niet helemaal netjes zeg maar.
![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Die slang ff doorgestuurd hier, begint mijn collega over een prog op tv gister over een slang die een croc verorberde…alleen op het eind sputterde de croc nog even tegen en knapte de slang.
Jullie komen wel op het forum maar niet op de frontpage?quote:
allemaal de schuld van die buitenlandersquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:34 schreef hicham het volgende:
Overigens kom ik daar alleen voor de nieuwsberichten. De reacties zijn over het algemeen te triest voor woorden
FP = voor de dommenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:41 schreef stinkie het volgende:
[..]
allemaal de schuld van die buitenlanders
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:53 schreef R2-D2 het volgende:
V-Max rijders houden van gras![]()
[afbeelding]
Hey, dat is een mooie grasspriet!
[afbeelding]
Daar moet ik snel naartoe!!
[afbeelding]
Voel dat gras aan toch eens aan![]()
[afbeelding]
Ja, ik heb m'n plekkie gevonden!
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:33 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
komt door de nieuwe aanwas heHgaat het posten ineens veel sneller
![]()
Plannen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:37 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dinsdag willen wij ook mooi weer. Dus duim ook even voor ons.![]()
bij dezequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:34 schreef hicham het volgende:
Zondag meeten is okay olé olé
Kan Roderick ook gelijk kennis maken
quote:Postbank
Graag informeren wij u over aanpassingen in onze service met ingang van 1 januari 2006. HGet boekje met paperen overschrijvingskaarten verstekken wij niet langer gratis. [geblaat over internetbankieren] [..]dan kost dit vanaf 1 januari 2006 ¤5 per boekje.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:46 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
We lijken op elkaar met die genen van ons.![]()
quote:
Ik vertrek ook.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:05 schreef Fulcrum_X het volgende:
Kleffe gedoe hier
Ik denk dat ik zo met mijn brakke kop maar even de motor buiten ga zetten.. tis echt wel lekker weer voor een ritje. Ga het gewoon proberen. Mocht ik vanavond nog niet weer gepost hebben, dan lig ik te kreperen langs de kant van de weg![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:07 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Whehehe, fucking kut tyfus tering zakenpikkies koekblik rijders![]()
![]()
Kijk hem nou zitten [afbeelding]
[..]
Ik vertrek ook.Viel spaß
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:46 schreef worldpimber het volgende:![]()
We lijken nou op elkaar met die icons.![]()
quote:Worldpimber schreef het volgende:![]()
We lijken nou op elkaar met die icons.![]()
quote:One_Punch_Mickey het volgende:![]()
We lijken nou op elkaar met die icons.![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:29 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
[..]![]()
Jullie lijken nou op elkaar met die icons.![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:34 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
Ze lijken nou op elkaar met die icons.
zondagquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:39 schreef R2-D2 het volgende:
De zon schijnt, ik wil rijden, IK WIL RIJDEN, I K W I L R I J D E N ! !
Stel eens wat voor danquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zondagZONDAG
Z O N D A G
! !
Beginners he, die zijn nog zo enthousiastquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:39 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik moet er echt om lachen. Ik heb het zo druk dat ik een beetje slappe lach begin te krijgen. alles wat ik voor het weekend af moet hebben is meer dan dat ik de hele week heb moeten doen.
De zon schijnt, ik wil rijden, IK WIL RIJDEN, I K W I L R I J D E N ! !
nu, NU, N U ! ! Zo, nu eerst een bavariaquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zondagZONDAG
Z O N D A G
! !
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:43 schreef stinkie het volgende:
Hee, viel het jullie ook op hoe goed ik deze keer geen dubbelzinnige opmerkingen maakte over het rijden. He? Nou?
Nog ca. 900 secondenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:42 schreef hicham het volgende:
Ik zou eigenlijk ook iets afhebben vandaag, maar afhebben vond van niet
Dus ik ga om 16:00 hier wegKan ook nu weg gaan, want doe toch geen ene flikker meer
Maar je moet wel de schijn ophouden toch?
Aha, op die manier.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:51 schreef hicham het volgende:
Bij een meeting spreken we gewoon ergens af in Nederland, het liefst een beetje centraal en rekening houdende met de woonplaatsen van degene die willen meeten. Dan zien we elkaar op de afgesproken plaats + tijd. Houden ff een babbeltje en gaan dan lekker toeren
Onderweg even stoppen ergens om bij te komen / te eten of drinken bij een mcdonalds ofzo
En daarna weer toerenen eventueel ook ergens blijven hangen om te 'spelen'. Bochtjes tig keer doen (klaverblad) of andere praktijken waar de toerenbegrenzer van de motor wordt uitgetest ofzo om een beetje te kloten en plezier te hebben
Motorenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:53 schreef red_dot het volgende:
[..]
Aha, op die manier.
En met wat voor appataten wordt er dan gereden?
Auto's, motoren, brommers, Trikes?
Goed van jou, ik kom er net achter dat ik voor dit weekend niet klaarkomquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:43 schreef stinkie het volgende:
Hee, viel het jullie ook op hoe goed ik deze keer geen dubbelzinnige opmerkingen maakte over het rijden. He? Nou?
Ik heb naar aanleiding van dit van de week nog onderzoek gedaan.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:05 schreef R2-D2 het volgende:
Heb je dit trouwens gelezen? Ik denk het niet anders had je het wel gepost![]()
Nee, maar ik heb dan ook geen borsten......quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:05 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Goed van jou, ik kom er net achter dat ik voor dit weekend niet klaarkom![]()
Heb je dit trouwens gelezen? Ik denk het niet anders had je het wel gepost![]()
Ja, dat is wel leuk jah, maar neem jezelf de zak steenkolen en liters water mee om te tanken?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:13 schreef red_dot het volgende:
Dus ik kan met mijn CM400t old timer motor mee komen.
Leuk
Ook bij jezelf? Ik heb gehoord dat je prostaatkanker eerder kan ontdekken door met een vinger in je **censuur** te roeren.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb naar aanleiding van dit van de week nog onderzoek gedaan.![]()
zekerquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:13 schreef red_dot het volgende:
Dus ik kan met mijn CM400t old timer motor mee komen.
Leuk
Mwah, valt best mee.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:17 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ja, dat is wel leuk jah, maar neem jezelf de zak steenkolen en liters water mee om te tanken?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |