quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:49 schreef regenworm het volgende:
durft niemand meer een topic te openen.
Is niet moeilijk hoor
Op de talpa site zelf neem ik aan?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:50 schreef versabommie het volgende:
Ik ga het nog eens een keer proberen....
Waar kan ik een redelijk representatieve poll vinden van de populariteit van de huisjankers ?
Wist niet dat dat mocht..... (Ben maar te gast hier..quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:49 schreef regenworm het volgende:
durft niemand meer een topic te openen.
Is niet moeilijk hoor
oke gasten moet je goed verzorgen eenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:52 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Wist niet dat dat mocht..... (Ben maar te gast hier..)
Geen poll, wel lijstjes: BB5 - Favorieten-lijstjes na de eerste indrukquote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:50 schreef versabommie het volgende:
Ik ga het nog eens een keer proberen....
Waar kan ik een redelijk representatieve poll vinden van de populariteit van de huisjankers ?
Nou da's mooi dan, dan heeft het kale schoothondje van dido gewoon nog steeds veruit de meeste stemmen bahbahbah!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:51 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Op de talpa site zelf neem ik aan?
Daar komen de TV kijkers van BB.
jaquote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:52 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Wist niet dat dat mocht..... (Ben maar te gast hier..)
Oei... ik ga dus opvallen hier... haha (Na bb zal ik weer verdwijnen...)quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:54 schreef muizemeis het volgende:
[..]
jadaarvoor heb ik je nu te vaak gezien, behoort gewoon tot het meubilair ondertussen
![]()
Ik had begrepen dat Lieske niet mee hoeft te doen en dat ze nu in de gang mogen starten (was het washok)quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:54 schreef teamlead het volgende:
Ik neem aan dat Lieske nu niet met de opdracht meedoet trouwens? Hoe gaan ze dat opvangen dan?
En wat nou: over 9 minuten oefenen??? Dat ze ongeveer kunnen inschatten hoe laat het is, best.. maar dit is wel heel debiel
Zo, sterk bakkie!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
oke gasten moet je goed verzorgen eenBocaj
vertel vertel!! zet het in de streamverslagen!!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:00 schreef Bocaj het volgende:
Hey, gaat Menno nu Roel inlichten ?
Ze zijn opnieuw de homo aan het stemmen?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:01 schreef Loedertje het volgende:
Chantal is terug en de volgende moet de DBK in (geen idee wie)
Hij hakkelt een beetje.... hij durft het idd nog niet....quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:01 schreef Stereotomy het volgende:
Menno durft niet aan Roel te vertellen dat ie homo is
Hij gokt er op dat Roel met zijn psychologie-studie het nu zelf gaat invullenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:02 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hij hakkelt een beetje.... hij durft het idd nog niet....
Het kwartje valt nog niet in zijn wiethoofdquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:03 schreef teamlead het volgende:
[..]
Hij gokt er op dat Roel met zijn psychologie-studie het nu zelf gaat invullenHij gaf best wel duidelijke hints....
en precies daarom zegt ie het niet expliciet.. maar geeft net voldoende info om Roel ervan te overtuigen dat ie het goed ziet.... Menno is best slim bezigquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:07 schreef Kinga het volgende:
Nee man, domme zet om dat tegen Roel te gaan vertellen, die heeft dat meteen door. En hij zou toch al op hem stemmen dus why bother?
inderdaad. Voeren is beter bij Roel, want die is toch al overtuigd.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:07 schreef Kinga het volgende:
Nee man, domme zet om dat tegen Roel te gaan vertellen, die heeft dat meteen door. En hij zou toch al op hem stemmen dus why bother?
volgens mij legt Roel de link niet hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:09 schreef AnTjUh het volgende:
Jaja Menno speelt t goed
Ingrid krijgt t moeilijk vanavond!!
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:10 schreef cuall het volgende:
[..]
volgens mij legt Roel de link niet hoor![]()
Nee waarom? Is toch niks aan de hand? Het is erger voor die anderen, die voelen zich dan echt genaaid omdat ze medelijden hadden met Ingrid enz...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:08 schreef teamlead het volgende:zal vanavond voor Ing wel moeilijk worden als er iets bekend wordt gemaakt
Dat zei Menno net tegen Roel...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:12 schreef Kinga het volgende:
[..]
Nee waarom? Is toch niks aan de hand? Het is erger voor die anderen, die voelen zich dan echt genaaid omdat ze medelijden hadden met Ingrid enz...
Das wel een beetje logisch, omdat hij officieel de enige is die weet dat hij geld kon verdienen met stiekem roken.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:11 schreef Cracka-ass het volgende:
Volgens mij heeft Roel in de smiezen dat degene die de meeste 'homo' stemmen heeft iets krijgt.
is maar beter ook.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:13 schreef avonne het volgende:
Hij heeft Roel niks gezegd, geloof ik.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:18 schreef Loedertje het volgende:
Geweldig dat het weer zo goed gaat met Lieske
Ze ploft enorm hard in een stoel zonder een krimp te geven van de enorme pijn die ze daarbij heeft
Geweldig dat ze haar pijn zo kan verbergen
Echt een keiharde kanjer, die Lies, in Amerika had ze allang bij de seals gezeten!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:18 schreef Loedertje het volgende:
Ze ploft enorm hard in een stoel zonder een krimp te geven van de enorme pijn die ze daarbij heeft
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Echt een keiharde kanjer, die Lies, in Amerika had ze allang bij de seals gezeten!
Als ik nu echt een ongevoelige lul was geweest dan had ik nu geroepen : " KNUPPELUUUUUUUUUUUUUUH"quote:
* knuppel zoektquote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Echt een keiharde kanjer, die Lies, in Amerika had ze allang bij de seals gezeten!
ze heeft al 2 keer een knieblessure gehad, daardoor heeft ze moeten stoppen met zwemmen en dansen, het is dus verre van aanstellerijquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:18 schreef Loedertje het volgende:
edit : Joost : het was niét mijn bedoeling om jou weer zo snel zelfstandig te zien, we gaan je gewoon dragen *
Moet ze nu ook stoppen met BB?quote:ze heeft al 2 keer een knieblessure gehad, daardoor heeft ze moeten stoppen met zwemmen en dansen, het is dus verre van aanstellerij
Echt verschrikkelijk, ik denk dat Roel bij het aanzien van zoveel pijn echt retsekets uit zijn petteflet gaat !quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:23 schreef Gert het volgende:
Hohoho niet zo sarcastisch hè, Lieske heeft een ernstige blessure!!!
Vandaar dat ze er ook gewoon op mag lopen van de dokter totdat ze vindt dat het te veel pijn gaat doen.
* weer knuppel zoektquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:24 schreef Jumparound het volgende:
ahh, arme man die haar moet ontmaagden
Afkeer?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:24 schreef milagro het volgende:
erg jammer dat je je Lieske afkeer zo moeten laten gelden, je valt flink door de mand nu voor mij
Gelukkig zijn er ook supereerlijke kanjers zoals Chantal met een hart van goud en vol met medeleven die dergelijke aanstelsters ook van aandacht voorzien zodat de rest van het huis er niet mee opgezadelt wor!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:24 schreef milagro het volgende:
[..]
ze heeft al 2 keer een knieblessure gehad, daardoor heeft ze moeten stoppen met zwemmen en dansen, het is dus verre van aanstellerij
erg jammer dat je je Lieske afkeer zo moeten laten gelden, je valt flink door de mand nu voor mij
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben jij zelfs in het verhaal van menno getraptquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:08 schreef teamlead het volgende:zal vanavond voor Ing wel moeilijk worden als er iets bekend wordt gemaakt
Hoezoquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:24 schreef Jumparound het volgende:
ahh, arme man die haar moet ontmaagden
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:27 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
Ben jij zelfs in het verhaal van menno getrapt![]()
Ik loop ook al 2 dagen met ontzettende kustreams. Al heel veel verschillende geprobeert, werken allemaal slecht. Heel veel buffer, beeld alsof ik door een aquarium kijk. En vaak stilstaand beeld maar wel geluid.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:24 schreef Woessssj het volgende:
Kan iemand mij een goedwerkende stream geven? Zelfs de originele doen het niet bij mij en mijn media player hoef ik al helemaal niet aan te beginnen...
dan zal ze ook wel stoppen als het pijn gaat doenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:27 schreef Bocaj het volgende:
[..]
HoezoMoet ze daarna ook naar de dokter ivm verrekt maagdenvlies
"Ik heb een hoop streams meegemaakt, maar deze was wel het kutste van allemaal"quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:28 schreef MissX het volgende:
[..]
Ik loop ook al 2 dagen met ontzettende kustreams. Al heel veel verschillende geprobeert, werken allemaal slecht. Heel veel buffer, beeld alsof ik door een aquarium kijk. En vaak stilstaand beeld maar wel geluid.
Net of ze Lieske een opdracht kunnen geven, ze komen er niet eens doorheen als het schaap weer 1 van haar slaapverwekkende verhalen over school gaat vertellen in de dbk!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:29 schreef Pinball het volgende:
Lieske heeft gewoon een weekopdracht en iedereen tuint erin omdat ze denken dat Lieske zich alleen aanstelt.
"Ik gooi hem zo in de vijver als dit de laatste stream blijkt te zijn... wat een hoere stream"quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
"Ik heb een hoop streams meegemaakt, maar deze was wel het kutste van allemaal"
Ik heb hier momenteel godverdomme een HOERENSTREAM!:(quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
"Ik heb een hoop streams meegemaakt, maar deze was wel het kutste van allemaal"
waaaaaat? die tranen waren geacteerd???quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:29 schreef Pinball het volgende:
Lieske heeft gewoon een weekopdracht en iedereen tuint erin omdat ze denken dat Lieske zich alleen aanstelt.
gewoon er om heen lezen en ditquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:24 schreef milagro het volgende:
[..]
ze heeft al 2 keer een knieblessure gehad, daardoor heeft ze moeten stoppen met zwemmen en dansen, het is dus verre van aanstellerij
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zit ze nou weer 'ik ben zo standvastig'????quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:28 schreef teamlead het volgende:
Tanja zegt dat ze niet van gedachten te veranderen is![]()
Behalve dan die 3 keer dat ze zeker wist dat ze naar huis ging
zelfs hoeren zijn te duur voor deze streamquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb hier momenteel godverdomme een HOERENSTREAM!:(
Dat wordt amputeren... we houden alleen de romp over!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:31 schreef Loedertje het volgende:
Ze heeft het nu (na tien meter krukken) al over de vreselijke pijnen die ze strax gaat krijgen aan haar handen (arme, arme Lieske, al dat leed...)
Een fantastische kutstream!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Verschrikkelijk hè?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:31 schreef milagro het volgende:
waaaaaat? die tranen waren geacteerd???
nou, als iemand zooo kan liegen.... ze heeft voor mij nu echt afgedaan, hoor
http://streams.versatel.nl/streamgate23quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:24 schreef Woessssj het volgende:
Kan iemand mij een goedwerkende stream geven? Zelfs de originele doen het niet bij mij en mijn media player hoef ik al helemaal niet aan te beginnen...
Kijk nu verdorie eens naar haar, ze moet een heel stuk door de gang lopen (waarbij ze af en toe ven vergat welk been het was waar ze niet op kan staan)quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:31 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Dat wordt amputeren... we houden alleen de romp over!
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:31 schreef milagro het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:31 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Dat wordt amputeren... we houden alleen de romp over!
The knights of ni?quote:
"Ik heb een hoop opdrachten meegemaakt in mijn leven etc etc etc"quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:34 schreef Stereotomy het volgende:
Ik bedacht me net, wat een kutopdracht
Stelletje dombo'squote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:34 schreef pullup het volgende:
En nog een hoerenregie ook hier.
Geen beeld van menno
Ahhhh, het arme schaap!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:34 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Kijk nu verdorie eens naar haar, ze moet een heel stuk door de gang lopen (waarbij ze af en toe ven vergat welk been het was waar ze niet op kan staan)
Milagroquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:31 schreef milagro het volgende:
[..]
Bijna goed dusquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:37 schreef milagro het volgende:
[..]
http://www.londondockland(...)0Knight%20Images.htm
nou, ik ga maar effe boekje lezen
sanctie!!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:39 schreef Ess het volgende:
Waarm fluisteren ze?
Een fantastisch hoerenstream?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb zelf kabel, dus dat moet het probleem niet zijn.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:33 schreef Bocaj het volgende:
[..]
http://streams.versatel.nl/streamgate23
http://streams.versatel.nl/streamgate24
http://streams.versatel.nl/streamgate25
http://streams.versatel.nl/streamgate26
http://streams.versatel.nl/streamgate27 (Liveshow)
Of
http://bb5.florisd.nl/?host=versatel&show=cams
(Als je internetsnelheid niet jedat is dan kunnen zelfs 4 streams tegelijk al te veel zijn....)
Weet je wel hoe moeilijk het is om tot 200 te tellenquote:
Moet idd niet maar kán welquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:44 schreef Woessssj het volgende:
[..]
Ik heb zelf kabel, dus dat moet het probleem niet zijn.
en daarnaast heeft ze net "pindakaasgate" achter de rug en heeft ze een oorlogswond aan haar knei. HET IS VERDOMME NIET NIETS ZEG!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:44 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Weet je wel hoe moeilijk het is om tot 200 te tellen
Ze heeft net een langdurige zware studie van een jaar achter de rug hoor
Je moet minimaal MP 9 of nog beter 10 hebben alles onder versie 9 geeft idd 'gereed' aan....quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:44 schreef Woessssj het volgende:
[..]
Krijg alleen maar schermpjes op "gereed" en die streamgate streams krijg ik een foutmelding op mijn media player.. iemand suggesties?
Ja dus alleen dan na gespeeld: the knights who say niquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:37 schreef milagro het volgende:
[..]
http://www.londondockland(...)0Knight%20Images.htm
nou, ik ga maar effe boekje lezen
KUT! zit ik dan met een hoop gig aan mp3'squote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:46 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Je moet minimaal MP 9 of nog beter 10 hebben alles onder versie 9 geeft idd 'gereed' aan....
Zowel Linda als Roel laten ballen vallen (dacht dat die niet meer mochten worden opgeraapt btw?)quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:46 schreef Coos het volgende:
Die ballenopdracht gaat dus mislukken!!
Er zit totaal geen tempo in.![]()
Ik heb versie 9, ik ga even kijken of ik 'm upgraden kan..quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:46 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Je moet minimaal MP 9 of nog beter 10 hebben alles onder versie 9 geeft idd 'gereed' aan....
Je mp3's gaan niet weg als je mediaplayer verwijderd hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
KUT! zit ik dan met een hoop gig aan mp3's![]()
hey.. dat oprapen mocht volgens mij idd niet....quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:48 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Zowel Linda als Roel laten ballen vallen (dacht dat die niet meer mochten worden opgeraapt btw?)
De rest van de keten is helaas niet zichtbaar op de streams.
Hij speelt die sreams van jouw niet af bij mij.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:33 schreef Bocaj het volgende:
[..]
http://streams.versatel.nl/streamgate27 (Liveshow)
Of
http://bb5.florisd.nl/?host=versatel&show=cams
(Als je internetsnelheid niet jedat is dan kunnen zelfs 4 streams tegelijk al te veel zijn....)
En Rob baalt, die hoopt dat Menno faalt, omdat hij Rob dus dacht dat hij het beter zou kunnen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:49 schreef Rams3s het volgende:
123 er ingegooid!
Jooo..ff proberen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:48 schreef Bocaj het volgende:
@Woesssssssssssssssssssj
Wat je ook nog effe kunt proberen één van de streams effe in Realplayer te zetten om te kijken of het aan MP ligt of aan je verbinding....
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
KUT! zit ik dan met een hoop gig aan mp3's![]()
ja zeg.. waar ging dat in godsnaam overquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:52 schreef elskreeft het volgende:
Jooooost goed je mondje gehouwen hoor (Chantal)
AAAIIIIIIi (Tanja)
kut, moet ik nog een grap uit gaan leggen ook ....quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:52 schreef Bocaj het volgende:
[..]Als je problemen hebt met je mp3's kun je beter winamp gebruiken (is ook veel mooier...)
Ongelovelijk knap hoorquote:
nou je hebt ook hele trage kabel hoor alleen deping is bij kabel altijd erg laag.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:44 schreef Woessssj het volgende:
[..]
Krijg alleen maar schermpjes op "gereed" en die streamgate streams krijg ik een foutmelding op mijn media player.. iemand suggesties?
Joost mag inderdaad niet praten tijdens het uitvoeren van de opdracht omdat hij A. iedereen knettergek ermee maakt, en B. hij zelf niet meer oplet wat hij aan het doen is.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja zeg.. waar ging dat in godsnaam overmag joost niet meer praten van Eucalypta en haar huiszwijntje?
ik draai in realplayer en daar werkt het bij mij nietquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:48 schreef Bocaj het volgende:
@Woesssssssssssssssssssj
Wat je ook nog effe kunt proberen één van de streams effe in Realplayer te zetten om te kijken of het aan MP ligt of aan je verbinding....
helemaal nixquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:50 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
Hij speelt die sreams van jouw niet af bij mij.
Enig idee waarom?
dat hij tijdens de opdracht zijn mond moet houden om anderen niet in de war te brengen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja zeg.. waar ging dat in godsnaam overmag joost niet meer praten van Eucalypta en haar huiszwijntje?
heb jij internet van versatel?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:56 schreef Bocaj het volgende:
[..]
helemaal nix
Probeer dan de andere servers eens (staat bij kopje 'servers' )
Zorg dat je MP 9 of 10 hebt en dan zou het allemaal moeten werken....
Ook jij kunt proberen een van de streams eens in RealPlayer (url) te zetten om te zien of je daar wel beeld hebt... Zoja dan moet je het toch zoeken in mp lijkt mij...
nah... heb ook maar ff getest of het dan misschien aan m'n eigen verbinding lag. Ook hier staat ie constant te bufferen en/of wil helemaal niet openen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:54 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
nou je hebt ook hele trage kabel hoor alleen deping is bij kabel altijd erg laag.
voor vier goede streams tegelijkertijd heb je ongeveer 1200kbits/s nodig
Ik heb 1000kbits/s
ik kan mediaspy draaien met de vier bb streams voor het overzicht en een stream op
mediaspeler voor goed beeld.
dan houd ik nog 35kbyte/s over![]()
![]()
zucht.. wat een zeikerds daar...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:56 schreef elskreeft het volgende:
[..]
dat hij tijdens de opdracht zijn mond moet houden om anderen niet in de war te brengen.
maar mamma Chantal gaf hem een pluimpje dattie het zooooo goed gedaan had![]()
![]()
![]()
Heb je geen handige buurman/buurvrouw/vriend/vriendin/homo die je effe kan helpen....quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:55 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
ik draai in realplayer en daar werkt het bij mij niet
lol nee, dat moet ik zelf zijn(handig dan he).quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:59 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Heb je geen handige buurman/buurvrouw/vriend/vriendin/homo die je effe kan helpen....
Nee @home maar de versatelstreams vind ik het stabielst draaien... (hebben volgens mij een behoorlijk capaciteit achterhand... xs4all is ook goed.)quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:58 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
heb jij internet van versatel?
waarom download je niet BBstream ? werkt bij mij prima, ook op @homequote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:02 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nee @home maar de versatelstreams vind ik het stabielst draaien... (hebben volgens mij een behoorlijk capaciteit achterhand... xs4all is ook goed.)
wat zijn daar de links van?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:02 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nee @home maar de versatelstreams vind ik het stabielst draaien... (hebben volgens mij een behoorlijk capaciteit achterhand... xs4all is ook goed.)
http://streams.versatel.nl/streamgate23quote:
probeer deze eens danquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
nah... heb ook maar ff getest of het dan misschien aan m'n eigen verbinding lag. Ook hier staat ie constant te bufferen en/of wil helemaal niet openen.
Maar ligt bij mij dus iig niet aan m'n verbinding.
download 370.6 KByte/sec (=2965 kbps)
Probleem moet dus ergens anders liggen. (heb inmiddels al diverse streams geprobeerd, maar niets helpt echt)
je hebt diverse websites waar je terecht kunt. bv.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:01 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
lol nee, dat moet ik zelf zijn(handig dan he).
hoe kom jij naar die streams toe? via welk website?
heeeeeeeeeeeeeeel veel make-up waarschijnlijkquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:06 schreef Stereotomy het volgende:
Wat ik me afvraag he....
Hoe komt Chantal harses NOG STEEDS zo bruin, terwijl ze al weken niet meer onder de zonnebank is geweest?
Omdat ze een halfbloedje is.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:06 schreef Stereotomy het volgende:
Wat ik me afvraag he....
Hoe komt Chantal harses NOG STEEDS zo bruin, terwijl ze al weken niet meer onder de zonnebank is geweest?
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:04 schreef Ess het volgende:
Mijn engste moment: Rob als traverstiet!!!
Kan ik wel eens gaan proberen.... (Ik draai nu ook lekker op versatelstreams)quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:03 schreef teamlead het volgende:
[..]
waarom download je niet BBstream ? werkt bij mij prima, ook op @home
Van Lieske niet "nou ben ik de tel kwijt door dat gebabbel van jullie"quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
zucht.. wat een zeikerds daar...en eenbeen mag zeker wel gewoon kletsen?
W-Mediaplayer is ook prima, enig nadeel is dat je één stream tegelijk kan zien, maar opzich werkt het wel heel goedquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:09 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Kan ik wel eens gaan proberen.... (Ik draai nu ook lekker op versatelstreams)
volgens mij vandaag om 1400 uurquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:08 schreef BONG4002 het volgende:
Versatel is idd een van de beste streamgates naast XS4ALL
Weet iemand trouwens wanneer ze de weekopdracht moeten uitvoeren? Ik las namelijk net in het streamverslagen topic dat ze zoeven hebben geoefend en vanavond de opdracht moeten doen? Loedertje schreef het stukje volgens mij
Ze hebben heel veel buiten in de zon gelegen afgelopen weken hoor, BB heeft voor een lokaal zonnetje gezorgdquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:06 schreef Stereotomy het volgende:
Wat ik me afvraag he....
Ja dat dacht ik dus ookquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:09 schreef muizemeis het volgende:
[..]
volgens mij vandaag om 1400 uur
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
W-Mediaplayer is ook prima, enig nadeel is dat je één stream tegelijk kan zien, maar opzich werkt het wel heel goed
SHit.. zo vroeg alquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:09 schreef muizemeis het volgende:
[..]
volgens mij vandaag om 1400 uur
Op welke site staan deze streams??quote:
Maar zo te lezen hebben ze best kans het te halen he??quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ookvandaar mijn vraag
![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:11 schreef cuall het volgende:
Ik was ff boodschappen doen, is het ze gelukt deze generale ballen-repetitie?![]()
Probeer eens deze:quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:11 schreef Woessssj het volgende:
Denk dat mijn verbinding niet je van hét is, maar normaalgesproken kan ik wél de streams kijken van Talpa zelf.. bij Media Player krijg ik deze foutmelding:
Kan het opgegeven bestand niet vinden. Controleer of het pad juist is getypt. Als het pad juist is opgegeven, bevindt het bestand zich niet op de opgegeven locatie of is de computer waarop het bestand is opgeslagen off line.
Heb realplayer gedownd, maar die krijg ik niet online.. *zucht*
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:12 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Ze mogen dan toch ook alcohol bestellen??
Kun je mij vertellen hoe je dat doet?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
W-Mediaplayer is ook prima, enig nadeel is dat je één stream tegelijk kan zien, maar opzich werkt het wel heel goed
dit ook geprobeert?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:11 schreef Woessssj het volgende:
Denk dat mijn verbinding niet je van hét is, maar normaalgesproken kan ik wél de streams kijken van Talpa zelf.. bij Media Player krijg ik deze foutmelding:
Kan het opgegeven bestand niet vinden. Controleer of het pad juist is getypt. Als het pad juist is opgegeven, bevindt het bestand zich niet op de opgegeven locatie of is de computer waarop het bestand is opgeslagen off line.
Heb realplayer gedownd, maar die krijg ik niet online.. *zucht*
Ja dat kan ikquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:14 schreef Woessssj het volgende:
[..]
Kun je mij vertellen hoe je dat doet?
Jongens op welke site staan deze streams??quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Probeer eens deze:
Dit zijn dus de versatelstreams (Je hebt ook @homestreams, xs4allstream etc...)quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:12 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
Op welke site staan deze streams??
AL-CO-HOL AL-CO-HOL AL-CO-HOL!!quote:
Verbinding maken met media.... gereed gestopt gereed gestopt!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:14 schreef cuall het volgende:
[..]
dit ook geprobeert?
http://bb5.florisd.nl/
Dat gaat weer knallen áls ze het reddenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:17 schreef muizemeis het volgende:
[..]
AL-CO-HOL AL-CO-HOL AL-CO-HOL!!
![]()
![]()
![]()
huh wat waar, zei iemand iets??quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:18 schreef Gert het volgende:![]()
![]()
EN NOU KAPPEN MET DE HELE TIJD DAT GEZEIK OVER WELKE STREAMS JE MOET HEBBEN!!!!
![]()
![]()
Maakt dit een beetje indruk?
* BONG4002 rent gillend van angst wegquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:18 schreef Gert het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Houston we have a problem.... (Wordt te technisch zo op afstand.... You need help from your friends....)quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:17 schreef Woessssj het volgende:
[..]
Verbinding maken met media.... gereed gestopt gereed gestopt!
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:18 schreef Gert het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
o jesus ik ben geen mongool ik weet hoe et werktquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:16 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dit zijn dus de versatelstreams (Je hebt ook @homestreams, xs4allstream etc...)
Letop dit zijn dus streams die gebuikt worden in je MP/Realplayer is niet een website ofzo...
Daarvoor heb je gilles & floris etc...
Hou je stil. Ik ben erg goed geholpen hiero.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:18 schreef Gert het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:18 schreef Gert het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Echt? Toppie danquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:19 schreef Woessssj het volgende:
Fokking eeeey, heb ineens alle 4 op Xs4all!
http://bb5.florisd.nl bijvoorbeeldquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:19 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
o jesus ik ben geen mongool ik weet hoe et werkt
op welke site wordt naar deze streams gelinked is wat ik wil weten
*hoopt dat deze voorspelling uitkomt*quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat gaat weer knallen áls ze het reddenik hoop echt dat ze de opdracht halen en dan een heel hard feest met veel gezuip en een loei-agressieve Roel
![]()
![]()
uhm.. ik ben ze hier ooit ergens voor 't eerst tegengekomen... Werken over 't algemeen stukken beter als de rest.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:19 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
o jesus ik ben geen mongool ik weet hoe et werkt
op welke site wordt naar deze streams gelinked is wat ik wil weten
Dank uquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
http://bb5.florisd.nl bijvoorbeeldje kan dan bij 'instellingen' kiezen via welke streamgate je wil kijken
Vragen/opmerkingen over de streamverslagenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:23 schreef cuall het volgende:
Dames en heren streamverslaggevershulde weer hoor, ben weer geheel op de hoogte.
Petje af hoor, ik zou het niet kunnen(ondanks mijn typediploma)
Strak plan.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:23 schreef muizemeis het volgende:
Met alle respect hoor, maar als we mensen met dit soort vragen nou eens verwijzen naar de topics waar dit in staat??
Sticky topics wel eens bekeken??
Precies.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:23 schreef muizemeis het volgende:
Met alle respect hoor, maar als we mensen met dit soort vragen nou eens verwijzen naar de topics waar dit in staat??
* BONG4002 is het daar gloeiend mee eens, alhoewel er nu even geen ruk gebeurd op de streams dus op dit moment vind ik het an sich niet echt super irri ofzoquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:23 schreef muizemeis het volgende:
Okidoki.... Ik vindt Dido nog steeds de leukste vrouw.... Hoezeer ze ook vereerd was door menno dat hij het aan 1 iemand mocht vertellen...... (ze moest eens weten...)quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:25 schreef Stereotomy het volgende:
Vind ik ook, geen technische vragen hier, gewoon normaal chatten over de streams
Dan heb je dit moment gemist ...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:04 schreef Ess het volgende:
Mijn engste moment: Rob als traverstiet!!!
Dan let je niet helemaal goed op, dat gezwel wat aan Dido vastzit, komt je dat niet bekend voor danquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:13 schreef Cracka-ass het volgende:
Nathalie is trouwens sinds Ralph weg is de meest onzichtbare bewoner geworden. Ik zie haar nou weer voor het eerst.
Inderdaad. Je kan hier behoorlijk offtopic gaan, maar elke keer als bij 1 van de providers de streams wat haperen zie ik 3 pagina's pc-mongolen-zelfhulpgroep voorbij komenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:25 schreef Stereotomy het volgende:
Vind ik ook, geen technische vragen hier, gewoon normaal chatten over de streams
Dat is afschroefbaar, soms gebruikt ze Joost, soms Nathaliequote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:27 schreef KRIBBET het volgende:
Dan let je niet helemaal goed op, dat gezwel wat aan Dido vastzit, komt je dat niet bekend voor dan![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Vragen/opmerkingen over de streamverslagen
Nog bedankt daarvoor, ik was er net een beetje overheenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dan heb je dit moment gemist ...![]()
![]()
![]()
Euh ja vast... ken de term niet maar vat het gewoon als compilent op... thnxquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:26 schreef Pinball het volgende:
[..]
Strak plan.
Jij bent lang niet zo n00b als je userid doet vermoeden hè?![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:29 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat is afschroefbaar, soms gebruikt ze Joost, soms Nathalie
moet dat niet in scanmans tietentopicquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
![]()
![]()
[afbeelding]
Newbie bedoelde ik. En dat je dat dan niet bent, zeg maar. Terwijl dat met een userid van 130000+ wel zo lijkt, dus.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:30 schreef muizemeis het volgende:
Euh ja vast... ken de term niet maar vat het gewoon als compilent op... thnx
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
![]()
![]()
[afbeelding]
ah oke... nee ben idd niet zo'n newbie als mn userid doet vermoedenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:33 schreef Pinball het volgende:
[..]
Newbie bedoelde ik. En dat je dat dan niet bent, zeg maar. Terwijl dat met een userid van 130000+ wel zo lijkt, dus.![]()
Misschien zei ik het verkeerd. Nietszeggend is misschien een beter woord.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:27 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dan let je niet helemaal goed op, dat gezwel wat aan Dido vastzit, komt je dat niet bekend voor dan![]()
![]()
Dat klopt ja. Die zie je nog amper en is ineens verschrikkkkkkelijk oninteressant geworden.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:13 schreef Cracka-ass het volgende:
Nathalie is trouwens sinds Ralph weg is de meest onzichtbare bewoner geworden. Ik zie haar nou weer voor het eerst.
Dan raakt Naat helemaal van de kaart. Tja. wat moet ze dan nog zeggen, nu is het alleen maar achter Dido aanhobbelen en meelullen, maar dan moet ze ineens haar mening gaan geven zonder Dido om het vor te zeggen. Nee, dat komt niet goed met Naat dan. Daarom stemik ervoor dat we ze als 1 persoon moeten wegstemmen. DiNa genomineerd... DiNa mag vertrekken. Probleem opgelostquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:32 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
Wat zou er gebeuren als Dido er eerder uit moet dan Nathalie
![]()
Jezus te paard wil je me onder de groene zoden hebben..... Dit had ik dus niet gezien.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
![]()
![]()
[afbeelding]
Dan gaat Nathalie wanhopig op zoek naar een nieuwe gastheer (-vrouw) waar ze verder kan parasiteren. Nathalie heeft zo weinig eigen persoonlijkheid dat ze niet zonder andere mensen kan. Lijkt me ook een type wat geen maand zonder vriend zit, dat overleeft ze niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:32 schreef KRIBBET het volgende:
![]()
![]()
zo oud ben ik alquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:33 schreef Pinball het volgende:
[..]
Newbie bedoelde ik. En dat je dat dan niet bent, zeg maar. Terwijl dat met een userid van 130000+ wel zo lijkt, dus.![]()
Tanja is al dagen bestlief. Vraag me nog steeds af wanneer de aap uit de mouw komt. Waarom doet ze aardig? Wat heeft ze nodig?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:31 schreef Stereotomy het volgende:
Tanja is best lief vandaag
Jammer dat ze dat de afgelopen 4 weken niet was
Gaat ECHT niet gebeuren hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:32 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ah, zie je wel, dat verklaart een hoopquote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:39 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ah, zie je wel, dat verklaart een hoop![]()
Je vergat nog:quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:41 schreef Utwodublin het volgende:
De meest gebruikte uitpraken van lieske
'Ik ken ook iemand die....."
"Mijn vader zegt altijd: 'Lies......."
Je vergeet de belangrijkste.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:41 schreef Utwodublin het volgende:
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:41 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Oke ga dr weer vandoor, posten jullie ook in de streamverslagen svp??
Thnx!!
Tot later
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:42 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Je vergeet de belangrijkste.
"In groningen......."
Ik begin serieus te geloven dat het een hormonenkwestie was.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:38 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Tanja is al dagen bestlief. Vraag me nog steeds af wanneer de aap uit de mouw komt. Waarom doet ze aardig? Wat heeft ze nodig?
Of "In Haaksbergen...." ook alle engelse woorden die ze eruit gooit!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:42 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
"In groningen......."
En dan vergeet jij nog de verzonnen gezegden.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:42 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
"In groningen......."
Kraaienduurquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:45 schreef arneaux het volgende:
[..]
En dan vergeet jij nog de verzonnen gezegden.
En dan krijgt ze als antwoord van... wie is dit? (quizje)quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:41 schreef Utwodublin het volgende:
"I don't give a fucking shit!"quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:41 schreef Utwodublin het volgende:
Darth Vader. Rob.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:48 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan krijgt ze als antwoord van... wie is dit? (quizje)
"Ja de een praat met zus en de ander praat met zo en een derde praat weer met die, maar ik zie gewoon aan kleine dingetjes hoe mensen zich echt voelen, dan kunnen ze dit of dat zeggen maar ik prik daar dan gewoon doorheen weetjewel, voor mij is dat ABC."
Dido kan met die blonde pruik zo de tippelzone op...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:49 schreef pu55y_camper het volgende:
Nog twee pics van na heet feestje van zondag 3:00 uur ongeveer
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zou t in de stortbak van de plee stoppen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:49 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dido kan met die blonde pruik zo de tippelzone op...![]()
IN BB Hongarije was dit tafereeltje uitgelopen op een lesbisch sexfeestje.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:49 schreef pu55y_camper het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
jammergenoeg heb ik dat stukje gemist....quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:49 schreef pu55y_camper het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
We have a winner.quote:
Geeft niet. Normale mensen slapen op dat tijdstip...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:51 schreef Bocaj het volgende:
jammergenoeg heb ik dat stukje gemist....![]()
Hey dat lijken wel twee wulpse stoeiende jongetjes...laat Joost het maar niet zien !quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:49 schreef pu55y_camper het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
En deze dan:quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:42 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
"In groningen......."
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:52 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Geeft niet. Normale mensen slapen op dat tijdstip...![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:52 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Geeft niet. Normale mensen slapen op dat tijdstip...![]()
Zet die rose bril eens af.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey dat lijken wel twee wulpse stoeiende jongetjes...laat Joost het maar niet zien !
'Dan heb ik zoiets van, zeg maar, wat een motherfucker zeg maar...'quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:53 schreef pu55y_camper het volgende:
Nog een uitspraak van lieske
"Neee eeecht, ohhh"
eg nie!quote:
Of "Mijn vriendin beatrijs, weetjewel die jullie zo schattig op die foto vonden staan."quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:54 schreef Day het volgende:
[..]
En deze dan:
"Een vriendinnetje/vriendje van mij....."
Ik meen me te herinneren dat er gezegd is dat ze de opdracht om 14:00 moeten doen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:57 schreef teamlead het volgende:
right. de weekopdracht of weer een repetitie?
Nu is het voor het echie!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:57 schreef teamlead het volgende:
right. de weekopdracht of weer een repetitie?
Het is altijd met een -tje erachter, hoor.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:57 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
Of "Mijn vriendin beatrijs, weetjewel die jullie zo schattig op die foto vonden staan."
![]()
![]()
Ze halen het.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:57 schreef arneaux het volgende:
Nou ben razend benieuwd.
Ik zeg dat ze het halen!
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:58 schreef Cherryman het volgende:
POLL:
Hoe groot acht je de kans dat als er echt een leuke vent voor Chantal komt dat Dido er mee aan de haal gaat?
A <10%
B >10%
Ik hoop hetquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze halen het.
En zaterdagavond zuipen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |