quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:49 schreef regenworm het volgende:
durft niemand meer een topic te openen.
Is niet moeilijk hoor
Op de talpa site zelf neem ik aan?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:50 schreef versabommie het volgende:
Ik ga het nog eens een keer proberen....
Waar kan ik een redelijk representatieve poll vinden van de populariteit van de huisjankers ?
Wist niet dat dat mocht..... (Ben maar te gast hier..quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:49 schreef regenworm het volgende:
durft niemand meer een topic te openen.
Is niet moeilijk hoor
oke gasten moet je goed verzorgen eenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:52 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Wist niet dat dat mocht..... (Ben maar te gast hier..)
Geen poll, wel lijstjes: BB5 - Favorieten-lijstjes na de eerste indrukquote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:50 schreef versabommie het volgende:
Ik ga het nog eens een keer proberen....
Waar kan ik een redelijk representatieve poll vinden van de populariteit van de huisjankers ?
Nou da's mooi dan, dan heeft het kale schoothondje van dido gewoon nog steeds veruit de meeste stemmen bahbahbah!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:51 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Op de talpa site zelf neem ik aan?
Daar komen de TV kijkers van BB.
jaquote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:52 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Wist niet dat dat mocht..... (Ben maar te gast hier..)
Oei... ik ga dus opvallen hier... haha (Na bb zal ik weer verdwijnen...)quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:54 schreef muizemeis het volgende:
[..]
jadaarvoor heb ik je nu te vaak gezien, behoort gewoon tot het meubilair ondertussen
![]()
Ik had begrepen dat Lieske niet mee hoeft te doen en dat ze nu in de gang mogen starten (was het washok)quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:54 schreef teamlead het volgende:
Ik neem aan dat Lieske nu niet met de opdracht meedoet trouwens? Hoe gaan ze dat opvangen dan?
En wat nou: over 9 minuten oefenen??? Dat ze ongeveer kunnen inschatten hoe laat het is, best.. maar dit is wel heel debiel
Zo, sterk bakkie!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
oke gasten moet je goed verzorgen eenBocaj
vertel vertel!! zet het in de streamverslagen!!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:00 schreef Bocaj het volgende:
Hey, gaat Menno nu Roel inlichten ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |