quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:49 schreef regenworm het volgende:
durft niemand meer een topic te openen.
Is niet moeilijk hoor
Op de talpa site zelf neem ik aan?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:50 schreef versabommie het volgende:
Ik ga het nog eens een keer proberen....
Waar kan ik een redelijk representatieve poll vinden van de populariteit van de huisjankers ?
Wist niet dat dat mocht..... (Ben maar te gast hier..quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:49 schreef regenworm het volgende:
durft niemand meer een topic te openen.
Is niet moeilijk hoor
oke gasten moet je goed verzorgen eenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:52 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Wist niet dat dat mocht..... (Ben maar te gast hier..)
Geen poll, wel lijstjes: BB5 - Favorieten-lijstjes na de eerste indrukquote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:50 schreef versabommie het volgende:
Ik ga het nog eens een keer proberen....
Waar kan ik een redelijk representatieve poll vinden van de populariteit van de huisjankers ?
Nou da's mooi dan, dan heeft het kale schoothondje van dido gewoon nog steeds veruit de meeste stemmen bahbahbah!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:51 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Op de talpa site zelf neem ik aan?
Daar komen de TV kijkers van BB.
jaquote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:52 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Wist niet dat dat mocht..... (Ben maar te gast hier..)
Oei... ik ga dus opvallen hier... haha (Na bb zal ik weer verdwijnen...)quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:54 schreef muizemeis het volgende:
[..]
jadaarvoor heb ik je nu te vaak gezien, behoort gewoon tot het meubilair ondertussen
![]()
Ik had begrepen dat Lieske niet mee hoeft te doen en dat ze nu in de gang mogen starten (was het washok)quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:54 schreef teamlead het volgende:
Ik neem aan dat Lieske nu niet met de opdracht meedoet trouwens? Hoe gaan ze dat opvangen dan?
En wat nou: over 9 minuten oefenen??? Dat ze ongeveer kunnen inschatten hoe laat het is, best.. maar dit is wel heel debiel
Zo, sterk bakkie!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
oke gasten moet je goed verzorgen eenBocaj
vertel vertel!! zet het in de streamverslagen!!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:00 schreef Bocaj het volgende:
Hey, gaat Menno nu Roel inlichten ?
Ze zijn opnieuw de homo aan het stemmen?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:01 schreef Loedertje het volgende:
Chantal is terug en de volgende moet de DBK in (geen idee wie)
Hij hakkelt een beetje.... hij durft het idd nog niet....quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:01 schreef Stereotomy het volgende:
Menno durft niet aan Roel te vertellen dat ie homo is
Hij gokt er op dat Roel met zijn psychologie-studie het nu zelf gaat invullenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:02 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hij hakkelt een beetje.... hij durft het idd nog niet....
Het kwartje valt nog niet in zijn wiethoofdquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:03 schreef teamlead het volgende:
[..]
Hij gokt er op dat Roel met zijn psychologie-studie het nu zelf gaat invullenHij gaf best wel duidelijke hints....
en precies daarom zegt ie het niet expliciet.. maar geeft net voldoende info om Roel ervan te overtuigen dat ie het goed ziet.... Menno is best slim bezigquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:07 schreef Kinga het volgende:
Nee man, domme zet om dat tegen Roel te gaan vertellen, die heeft dat meteen door. En hij zou toch al op hem stemmen dus why bother?
inderdaad. Voeren is beter bij Roel, want die is toch al overtuigd.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:07 schreef Kinga het volgende:
Nee man, domme zet om dat tegen Roel te gaan vertellen, die heeft dat meteen door. En hij zou toch al op hem stemmen dus why bother?
volgens mij legt Roel de link niet hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:09 schreef AnTjUh het volgende:
Jaja Menno speelt t goed
Ingrid krijgt t moeilijk vanavond!!
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:10 schreef cuall het volgende:
[..]
volgens mij legt Roel de link niet hoor![]()
Nee waarom? Is toch niks aan de hand? Het is erger voor die anderen, die voelen zich dan echt genaaid omdat ze medelijden hadden met Ingrid enz...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:08 schreef teamlead het volgende:zal vanavond voor Ing wel moeilijk worden als er iets bekend wordt gemaakt
Dat zei Menno net tegen Roel...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:12 schreef Kinga het volgende:
[..]
Nee waarom? Is toch niks aan de hand? Het is erger voor die anderen, die voelen zich dan echt genaaid omdat ze medelijden hadden met Ingrid enz...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |