quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:39 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ah, zie je wel, dat verklaart een hoop![]()
Je vergat nog:quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:41 schreef Utwodublin het volgende:
De meest gebruikte uitpraken van lieske
'Ik ken ook iemand die....."
"Mijn vader zegt altijd: 'Lies......."
Je vergeet de belangrijkste.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:41 schreef Utwodublin het volgende:
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:41 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Oke ga dr weer vandoor, posten jullie ook in de streamverslagen svp??
Thnx!!
Tot later
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:42 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Je vergeet de belangrijkste.
"In groningen......."
Ik begin serieus te geloven dat het een hormonenkwestie was.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:38 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Tanja is al dagen bestlief. Vraag me nog steeds af wanneer de aap uit de mouw komt. Waarom doet ze aardig? Wat heeft ze nodig?
Of "In Haaksbergen...." ook alle engelse woorden die ze eruit gooit!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:42 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
"In groningen......."
En dan vergeet jij nog de verzonnen gezegden.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:42 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
"In groningen......."
Kraaienduurquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:45 schreef arneaux het volgende:
[..]
En dan vergeet jij nog de verzonnen gezegden.
En dan krijgt ze als antwoord van... wie is dit? (quizje)quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:41 schreef Utwodublin het volgende:
"I don't give a fucking shit!"quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:41 schreef Utwodublin het volgende:
Darth Vader. Rob.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:48 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan krijgt ze als antwoord van... wie is dit? (quizje)
"Ja de een praat met zus en de ander praat met zo en een derde praat weer met die, maar ik zie gewoon aan kleine dingetjes hoe mensen zich echt voelen, dan kunnen ze dit of dat zeggen maar ik prik daar dan gewoon doorheen weetjewel, voor mij is dat ABC."
Dido kan met die blonde pruik zo de tippelzone op...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:49 schreef pu55y_camper het volgende:
Nog twee pics van na heet feestje van zondag 3:00 uur ongeveer
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zou t in de stortbak van de plee stoppen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:49 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dido kan met die blonde pruik zo de tippelzone op...![]()
IN BB Hongarije was dit tafereeltje uitgelopen op een lesbisch sexfeestje.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:49 schreef pu55y_camper het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
jammergenoeg heb ik dat stukje gemist....quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:49 schreef pu55y_camper het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
We have a winner.quote:
Geeft niet. Normale mensen slapen op dat tijdstip...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:51 schreef Bocaj het volgende:
jammergenoeg heb ik dat stukje gemist....![]()
Hey dat lijken wel twee wulpse stoeiende jongetjes...laat Joost het maar niet zien !quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:49 schreef pu55y_camper het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
En deze dan:quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:42 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
"In groningen......."
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:52 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Geeft niet. Normale mensen slapen op dat tijdstip...![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:52 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Geeft niet. Normale mensen slapen op dat tijdstip...![]()
Zet die rose bril eens af.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey dat lijken wel twee wulpse stoeiende jongetjes...laat Joost het maar niet zien !
'Dan heb ik zoiets van, zeg maar, wat een motherfucker zeg maar...'quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:53 schreef pu55y_camper het volgende:
Nog een uitspraak van lieske
"Neee eeecht, ohhh"
eg nie!quote:
Of "Mijn vriendin beatrijs, weetjewel die jullie zo schattig op die foto vonden staan."quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:54 schreef Day het volgende:
[..]
En deze dan:
"Een vriendinnetje/vriendje van mij....."
Ik meen me te herinneren dat er gezegd is dat ze de opdracht om 14:00 moeten doen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:57 schreef teamlead het volgende:
right. de weekopdracht of weer een repetitie?
Nu is het voor het echie!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:57 schreef teamlead het volgende:
right. de weekopdracht of weer een repetitie?
Het is altijd met een -tje erachter, hoor.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:57 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
Of "Mijn vriendin beatrijs, weetjewel die jullie zo schattig op die foto vonden staan."
![]()
![]()
Ze halen het.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:57 schreef arneaux het volgende:
Nou ben razend benieuwd.
Ik zeg dat ze het halen!
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:58 schreef Cherryman het volgende:
POLL:
Hoe groot acht je de kans dat als er echt een leuke vent voor Chantal komt dat Dido er mee aan de haal gaat?
A <10%
B >10%
Ik hoop hetquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze halen het.
En zaterdagavond zuipen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |