Jongens op welke site staan deze streams??quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Probeer eens deze:
http://streams.versatel.nl/streamgate23
http://streams.versatel.nl/streamgate24
http://streams.versatel.nl/streamgate25
http://streams.versatel.nl/streamgate26
Dit zijn dus de versatelstreams (Je hebt ook @homestreams, xs4allstream etc...)quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:12 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
Op welke site staan deze streams??
AL-CO-HOL AL-CO-HOL AL-CO-HOL!!quote:
Verbinding maken met media.... gereed gestopt gereed gestopt!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:14 schreef cuall het volgende:
[..]
dit ook geprobeert?
http://bb5.florisd.nl/
Dat gaat weer knallen áls ze het reddenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:17 schreef muizemeis het volgende:
[..]
AL-CO-HOL AL-CO-HOL AL-CO-HOL!!
![]()
![]()
![]()
huh wat waar, zei iemand iets??quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:18 schreef Gert het volgende:![]()
![]()
EN NOU KAPPEN MET DE HELE TIJD DAT GEZEIK OVER WELKE STREAMS JE MOET HEBBEN!!!!
![]()
![]()
Maakt dit een beetje indruk?
* BONG4002 rent gillend van angst wegquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:18 schreef Gert het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Houston we have a problem.... (Wordt te technisch zo op afstand.... You need help from your friends....)quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:17 schreef Woessssj het volgende:
[..]
Verbinding maken met media.... gereed gestopt gereed gestopt!
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:18 schreef Gert het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
o jesus ik ben geen mongool ik weet hoe et werktquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:16 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dit zijn dus de versatelstreams (Je hebt ook @homestreams, xs4allstream etc...)
Letop dit zijn dus streams die gebuikt worden in je MP/Realplayer is niet een website ofzo...
Daarvoor heb je gilles & floris etc...
Hou je stil. Ik ben erg goed geholpen hiero.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:18 schreef Gert het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:18 schreef Gert het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Echt? Toppie danquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:19 schreef Woessssj het volgende:
Fokking eeeey, heb ineens alle 4 op Xs4all!
http://bb5.florisd.nl bijvoorbeeldquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:19 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
o jesus ik ben geen mongool ik weet hoe et werkt
op welke site wordt naar deze streams gelinked is wat ik wil weten
*hoopt dat deze voorspelling uitkomt*quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat gaat weer knallen áls ze het reddenik hoop echt dat ze de opdracht halen en dan een heel hard feest met veel gezuip en een loei-agressieve Roel
![]()
![]()
uhm.. ik ben ze hier ooit ergens voor 't eerst tegengekomen... Werken over 't algemeen stukken beter als de rest.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:19 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
o jesus ik ben geen mongool ik weet hoe et werkt
op welke site wordt naar deze streams gelinked is wat ik wil weten
Dank uquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
http://bb5.florisd.nl bijvoorbeeldje kan dan bij 'instellingen' kiezen via welke streamgate je wil kijken
Vragen/opmerkingen over de streamverslagenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:23 schreef cuall het volgende:
Dames en heren streamverslaggevershulde weer hoor, ben weer geheel op de hoogte.
Petje af hoor, ik zou het niet kunnen(ondanks mijn typediploma)
Strak plan.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:23 schreef muizemeis het volgende:
Met alle respect hoor, maar als we mensen met dit soort vragen nou eens verwijzen naar de topics waar dit in staat??
Sticky topics wel eens bekeken??
Precies.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:23 schreef muizemeis het volgende:
Met alle respect hoor, maar als we mensen met dit soort vragen nou eens verwijzen naar de topics waar dit in staat??
* BONG4002 is het daar gloeiend mee eens, alhoewel er nu even geen ruk gebeurd op de streams dus op dit moment vind ik het an sich niet echt super irri ofzoquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:23 schreef muizemeis het volgende:
Okidoki.... Ik vindt Dido nog steeds de leukste vrouw.... Hoezeer ze ook vereerd was door menno dat hij het aan 1 iemand mocht vertellen...... (ze moest eens weten...)quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:25 schreef Stereotomy het volgende:
Vind ik ook, geen technische vragen hier, gewoon normaal chatten over de streams
Dan heb je dit moment gemist ...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:04 schreef Ess het volgende:
Mijn engste moment: Rob als traverstiet!!!
Dan let je niet helemaal goed op, dat gezwel wat aan Dido vastzit, komt je dat niet bekend voor danquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:13 schreef Cracka-ass het volgende:
Nathalie is trouwens sinds Ralph weg is de meest onzichtbare bewoner geworden. Ik zie haar nou weer voor het eerst.
Inderdaad. Je kan hier behoorlijk offtopic gaan, maar elke keer als bij 1 van de providers de streams wat haperen zie ik 3 pagina's pc-mongolen-zelfhulpgroep voorbij komenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:25 schreef Stereotomy het volgende:
Vind ik ook, geen technische vragen hier, gewoon normaal chatten over de streams
Dat is afschroefbaar, soms gebruikt ze Joost, soms Nathaliequote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:27 schreef KRIBBET het volgende:
Dan let je niet helemaal goed op, dat gezwel wat aan Dido vastzit, komt je dat niet bekend voor dan![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Vragen/opmerkingen over de streamverslagen
Nog bedankt daarvoor, ik was er net een beetje overheenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dan heb je dit moment gemist ...![]()
![]()
![]()
Euh ja vast... ken de term niet maar vat het gewoon als compilent op... thnxquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:26 schreef Pinball het volgende:
[..]
Strak plan.
Jij bent lang niet zo n00b als je userid doet vermoeden hè?![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:29 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat is afschroefbaar, soms gebruikt ze Joost, soms Nathalie
moet dat niet in scanmans tietentopicquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
![]()
![]()
[afbeelding]
Newbie bedoelde ik. En dat je dat dan niet bent, zeg maar. Terwijl dat met een userid van 130000+ wel zo lijkt, dus.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:30 schreef muizemeis het volgende:
Euh ja vast... ken de term niet maar vat het gewoon als compilent op... thnx
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
![]()
![]()
[afbeelding]
ah oke... nee ben idd niet zo'n newbie als mn userid doet vermoedenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:33 schreef Pinball het volgende:
[..]
Newbie bedoelde ik. En dat je dat dan niet bent, zeg maar. Terwijl dat met een userid van 130000+ wel zo lijkt, dus.![]()
Misschien zei ik het verkeerd. Nietszeggend is misschien een beter woord.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:27 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dan let je niet helemaal goed op, dat gezwel wat aan Dido vastzit, komt je dat niet bekend voor dan![]()
![]()
Dat klopt ja. Die zie je nog amper en is ineens verschrikkkkkkelijk oninteressant geworden.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:13 schreef Cracka-ass het volgende:
Nathalie is trouwens sinds Ralph weg is de meest onzichtbare bewoner geworden. Ik zie haar nou weer voor het eerst.
Dan raakt Naat helemaal van de kaart. Tja. wat moet ze dan nog zeggen, nu is het alleen maar achter Dido aanhobbelen en meelullen, maar dan moet ze ineens haar mening gaan geven zonder Dido om het vor te zeggen. Nee, dat komt niet goed met Naat dan. Daarom stemik ervoor dat we ze als 1 persoon moeten wegstemmen. DiNa genomineerd... DiNa mag vertrekken. Probleem opgelostquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:32 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
Wat zou er gebeuren als Dido er eerder uit moet dan Nathalie
![]()
Jezus te paard wil je me onder de groene zoden hebben..... Dit had ik dus niet gezien.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
![]()
![]()
[afbeelding]
Dan gaat Nathalie wanhopig op zoek naar een nieuwe gastheer (-vrouw) waar ze verder kan parasiteren. Nathalie heeft zo weinig eigen persoonlijkheid dat ze niet zonder andere mensen kan. Lijkt me ook een type wat geen maand zonder vriend zit, dat overleeft ze niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:32 schreef KRIBBET het volgende:
![]()
![]()
zo oud ben ik alquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:33 schreef Pinball het volgende:
[..]
Newbie bedoelde ik. En dat je dat dan niet bent, zeg maar. Terwijl dat met een userid van 130000+ wel zo lijkt, dus.![]()
Tanja is al dagen bestlief. Vraag me nog steeds af wanneer de aap uit de mouw komt. Waarom doet ze aardig? Wat heeft ze nodig?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:31 schreef Stereotomy het volgende:
Tanja is best lief vandaag
Jammer dat ze dat de afgelopen 4 weken niet was
Gaat ECHT niet gebeuren hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:32 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ah, zie je wel, dat verklaart een hoopquote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:39 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ah, zie je wel, dat verklaart een hoop![]()
Je vergat nog:quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:41 schreef Utwodublin het volgende:
De meest gebruikte uitpraken van lieske
'Ik ken ook iemand die....."
"Mijn vader zegt altijd: 'Lies......."
Je vergeet de belangrijkste.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:41 schreef Utwodublin het volgende:
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:41 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Oke ga dr weer vandoor, posten jullie ook in de streamverslagen svp??
Thnx!!
Tot later
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:42 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Je vergeet de belangrijkste.
"In groningen......."
Ik begin serieus te geloven dat het een hormonenkwestie was.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:38 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Tanja is al dagen bestlief. Vraag me nog steeds af wanneer de aap uit de mouw komt. Waarom doet ze aardig? Wat heeft ze nodig?
Of "In Haaksbergen...." ook alle engelse woorden die ze eruit gooit!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:42 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
"In groningen......."
En dan vergeet jij nog de verzonnen gezegden.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:42 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
"In groningen......."
Kraaienduurquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:45 schreef arneaux het volgende:
[..]
En dan vergeet jij nog de verzonnen gezegden.
En dan krijgt ze als antwoord van... wie is dit? (quizje)quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:41 schreef Utwodublin het volgende:
"I don't give a fucking shit!"quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:41 schreef Utwodublin het volgende:
Darth Vader. Rob.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:48 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan krijgt ze als antwoord van... wie is dit? (quizje)
"Ja de een praat met zus en de ander praat met zo en een derde praat weer met die, maar ik zie gewoon aan kleine dingetjes hoe mensen zich echt voelen, dan kunnen ze dit of dat zeggen maar ik prik daar dan gewoon doorheen weetjewel, voor mij is dat ABC."
Dido kan met die blonde pruik zo de tippelzone op...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:49 schreef pu55y_camper het volgende:
Nog twee pics van na heet feestje van zondag 3:00 uur ongeveer
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zou t in de stortbak van de plee stoppen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:49 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dido kan met die blonde pruik zo de tippelzone op...![]()
IN BB Hongarije was dit tafereeltje uitgelopen op een lesbisch sexfeestje.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:49 schreef pu55y_camper het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
jammergenoeg heb ik dat stukje gemist....quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:49 schreef pu55y_camper het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
We have a winner.quote:
Geeft niet. Normale mensen slapen op dat tijdstip...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:51 schreef Bocaj het volgende:
jammergenoeg heb ik dat stukje gemist....![]()
Hey dat lijken wel twee wulpse stoeiende jongetjes...laat Joost het maar niet zien !quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:49 schreef pu55y_camper het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
En deze dan:quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:42 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
"In groningen......."
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:52 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Geeft niet. Normale mensen slapen op dat tijdstip...![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:52 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Geeft niet. Normale mensen slapen op dat tijdstip...![]()
Zet die rose bril eens af.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey dat lijken wel twee wulpse stoeiende jongetjes...laat Joost het maar niet zien !
'Dan heb ik zoiets van, zeg maar, wat een motherfucker zeg maar...'quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:53 schreef pu55y_camper het volgende:
Nog een uitspraak van lieske
"Neee eeecht, ohhh"
eg nie!quote:
Of "Mijn vriendin beatrijs, weetjewel die jullie zo schattig op die foto vonden staan."quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:54 schreef Day het volgende:
[..]
En deze dan:
"Een vriendinnetje/vriendje van mij....."
Ik meen me te herinneren dat er gezegd is dat ze de opdracht om 14:00 moeten doen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:57 schreef teamlead het volgende:
right. de weekopdracht of weer een repetitie?
Nu is het voor het echie!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:57 schreef teamlead het volgende:
right. de weekopdracht of weer een repetitie?
Het is altijd met een -tje erachter, hoor.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:57 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
Of "Mijn vriendin beatrijs, weetjewel die jullie zo schattig op die foto vonden staan."
![]()
![]()
Ze halen het.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:57 schreef arneaux het volgende:
Nou ben razend benieuwd.
Ik zeg dat ze het halen!
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:58 schreef Cherryman het volgende:
POLL:
Hoe groot acht je de kans dat als er echt een leuke vent voor Chantal komt dat Dido er mee aan de haal gaat?
A <10%
B >10%
Ik hoop hetquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze halen het.
En zaterdagavond zuipen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |