Vragen/opmerkingen over de streamverslagenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:23 schreef cuall het volgende:
Dames en heren streamverslaggevershulde weer hoor, ben weer geheel op de hoogte.
Petje af hoor, ik zou het niet kunnen(ondanks mijn typediploma)
Strak plan.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:23 schreef muizemeis het volgende:
Met alle respect hoor, maar als we mensen met dit soort vragen nou eens verwijzen naar de topics waar dit in staat??
Sticky topics wel eens bekeken??
Precies.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:23 schreef muizemeis het volgende:
Met alle respect hoor, maar als we mensen met dit soort vragen nou eens verwijzen naar de topics waar dit in staat??
* BONG4002 is het daar gloeiend mee eens, alhoewel er nu even geen ruk gebeurd op de streams dus op dit moment vind ik het an sich niet echt super irri ofzoquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:23 schreef muizemeis het volgende:
Okidoki.... Ik vindt Dido nog steeds de leukste vrouw.... Hoezeer ze ook vereerd was door menno dat hij het aan 1 iemand mocht vertellen...... (ze moest eens weten...)quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:25 schreef Stereotomy het volgende:
Vind ik ook, geen technische vragen hier, gewoon normaal chatten over de streams
Dan heb je dit moment gemist ...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:04 schreef Ess het volgende:
Mijn engste moment: Rob als traverstiet!!!
Dan let je niet helemaal goed op, dat gezwel wat aan Dido vastzit, komt je dat niet bekend voor danquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:13 schreef Cracka-ass het volgende:
Nathalie is trouwens sinds Ralph weg is de meest onzichtbare bewoner geworden. Ik zie haar nou weer voor het eerst.
Inderdaad. Je kan hier behoorlijk offtopic gaan, maar elke keer als bij 1 van de providers de streams wat haperen zie ik 3 pagina's pc-mongolen-zelfhulpgroep voorbij komenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:25 schreef Stereotomy het volgende:
Vind ik ook, geen technische vragen hier, gewoon normaal chatten over de streams
Dat is afschroefbaar, soms gebruikt ze Joost, soms Nathaliequote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:27 schreef KRIBBET het volgende:
Dan let je niet helemaal goed op, dat gezwel wat aan Dido vastzit, komt je dat niet bekend voor dan![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Vragen/opmerkingen over de streamverslagen
Nog bedankt daarvoor, ik was er net een beetje overheenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dan heb je dit moment gemist ...![]()
![]()
![]()
Euh ja vast... ken de term niet maar vat het gewoon als compilent op... thnxquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:26 schreef Pinball het volgende:
[..]
Strak plan.
Jij bent lang niet zo n00b als je userid doet vermoeden hè?![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:29 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat is afschroefbaar, soms gebruikt ze Joost, soms Nathalie
moet dat niet in scanmans tietentopicquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
![]()
![]()
[afbeelding]
Newbie bedoelde ik. En dat je dat dan niet bent, zeg maar. Terwijl dat met een userid van 130000+ wel zo lijkt, dus.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:30 schreef muizemeis het volgende:
Euh ja vast... ken de term niet maar vat het gewoon als compilent op... thnx
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
![]()
![]()
[afbeelding]
ah oke... nee ben idd niet zo'n newbie als mn userid doet vermoedenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:33 schreef Pinball het volgende:
[..]
Newbie bedoelde ik. En dat je dat dan niet bent, zeg maar. Terwijl dat met een userid van 130000+ wel zo lijkt, dus.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |