Kan ik wel eens gaan proberen.... (Ik draai nu ook lekker op versatelstreams)quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:03 schreef teamlead het volgende:
[..]
waarom download je niet BBstream ? werkt bij mij prima, ook op @home
Van Lieske niet "nou ben ik de tel kwijt door dat gebabbel van jullie"quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
zucht.. wat een zeikerds daar...en eenbeen mag zeker wel gewoon kletsen?
W-Mediaplayer is ook prima, enig nadeel is dat je één stream tegelijk kan zien, maar opzich werkt het wel heel goedquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:09 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Kan ik wel eens gaan proberen.... (Ik draai nu ook lekker op versatelstreams)
volgens mij vandaag om 1400 uurquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:08 schreef BONG4002 het volgende:
Versatel is idd een van de beste streamgates naast XS4ALL
Weet iemand trouwens wanneer ze de weekopdracht moeten uitvoeren? Ik las namelijk net in het streamverslagen topic dat ze zoeven hebben geoefend en vanavond de opdracht moeten doen? Loedertje schreef het stukje volgens mij
Ze hebben heel veel buiten in de zon gelegen afgelopen weken hoor, BB heeft voor een lokaal zonnetje gezorgdquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:06 schreef Stereotomy het volgende:
Wat ik me afvraag he....
Hoe komt Chantal harses NOG STEEDS zo bruin, terwijl ze al weken niet meer onder de zonnebank is geweest?
Ja dat dacht ik dus ookquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:09 schreef muizemeis het volgende:
[..]
volgens mij vandaag om 1400 uur
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
W-Mediaplayer is ook prima, enig nadeel is dat je één stream tegelijk kan zien, maar opzich werkt het wel heel goed
SHit.. zo vroeg alquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:09 schreef muizemeis het volgende:
[..]
volgens mij vandaag om 1400 uur
Op welke site staan deze streams??quote:
Maar zo te lezen hebben ze best kans het te halen he??quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ookvandaar mijn vraag
![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:11 schreef cuall het volgende:
Ik was ff boodschappen doen, is het ze gelukt deze generale ballen-repetitie?![]()
Probeer eens deze:quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:11 schreef Woessssj het volgende:
Denk dat mijn verbinding niet je van hét is, maar normaalgesproken kan ik wél de streams kijken van Talpa zelf.. bij Media Player krijg ik deze foutmelding:
Kan het opgegeven bestand niet vinden. Controleer of het pad juist is getypt. Als het pad juist is opgegeven, bevindt het bestand zich niet op de opgegeven locatie of is de computer waarop het bestand is opgeslagen off line.
Heb realplayer gedownd, maar die krijg ik niet online.. *zucht*
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:12 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Ze mogen dan toch ook alcohol bestellen??
Kun je mij vertellen hoe je dat doet?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
W-Mediaplayer is ook prima, enig nadeel is dat je één stream tegelijk kan zien, maar opzich werkt het wel heel goed
dit ook geprobeert?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:11 schreef Woessssj het volgende:
Denk dat mijn verbinding niet je van hét is, maar normaalgesproken kan ik wél de streams kijken van Talpa zelf.. bij Media Player krijg ik deze foutmelding:
Kan het opgegeven bestand niet vinden. Controleer of het pad juist is getypt. Als het pad juist is opgegeven, bevindt het bestand zich niet op de opgegeven locatie of is de computer waarop het bestand is opgeslagen off line.
Heb realplayer gedownd, maar die krijg ik niet online.. *zucht*
Ja dat kan ikquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:14 schreef Woessssj het volgende:
[..]
Kun je mij vertellen hoe je dat doet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |