volgens mij legt Roel de link niet hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:09 schreef AnTjUh het volgende:
Jaja Menno speelt t goed
Ingrid krijgt t moeilijk vanavond!!
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:10 schreef cuall het volgende:
[..]
volgens mij legt Roel de link niet hoor![]()
Nee waarom? Is toch niks aan de hand? Het is erger voor die anderen, die voelen zich dan echt genaaid omdat ze medelijden hadden met Ingrid enz...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:08 schreef teamlead het volgende:zal vanavond voor Ing wel moeilijk worden als er iets bekend wordt gemaakt
Dat zei Menno net tegen Roel...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:12 schreef Kinga het volgende:
[..]
Nee waarom? Is toch niks aan de hand? Het is erger voor die anderen, die voelen zich dan echt genaaid omdat ze medelijden hadden met Ingrid enz...
Das wel een beetje logisch, omdat hij officieel de enige is die weet dat hij geld kon verdienen met stiekem roken.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:11 schreef Cracka-ass het volgende:
Volgens mij heeft Roel in de smiezen dat degene die de meeste 'homo' stemmen heeft iets krijgt.
is maar beter ook.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:13 schreef avonne het volgende:
Hij heeft Roel niks gezegd, geloof ik.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:18 schreef Loedertje het volgende:
Geweldig dat het weer zo goed gaat met Lieske
Ze ploft enorm hard in een stoel zonder een krimp te geven van de enorme pijn die ze daarbij heeft
Geweldig dat ze haar pijn zo kan verbergen
Echt een keiharde kanjer, die Lies, in Amerika had ze allang bij de seals gezeten!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:18 schreef Loedertje het volgende:
Geweldig dat het weer zo goed gaat met Lieske
Ze ploft enorm hard in een stoel zonder een krimp te geven van de enorme pijn die ze daarbij heeft
Geweldig dat ze haar pijn zo kan verbergen
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Echt een keiharde kanjer, die Lies, in Amerika had ze allang bij de seals gezeten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |