Deze houden we aan, andere kan opslotquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:47 schreef Bocaj het volgende:
2 topics actief...
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb het filmpje gezien uit het filmpjes-topic, en ik zou zo'n jonge nooit meer vertrouwen als er niets van waar blijkt. Dan kan hij véél te goed liegen.
Het kán ook gewoon nog waar zijn, los van de opdracht om zoveel mogelijk stemmen binnnen te halen.
Dan ben je echt verslaafdquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:54 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben dus echt supertriest... Kom niet meer achter m'n pc vandaan...
Zojuist ook ff de weekboodschappen besteld bij Albert....
Maar goed, Joost is dus het volgende slachtoffer.
jij bent echt erg!!!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:54 schreef flugeltje het volgende:
Zit bij ons helaas nog niet.....quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:54 schreef flugeltje het volgende:
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:56 schreef Knurkie het volgende:
[..]
jij bent echt erg!!!
gisteren in het ziekenhuis dacht ik heey waar ken ik haar van(de assisitente) en zat stiekum te kijken maar toen herkende ik het shirtje dat ze droeg Dido heeft dezelfde![]()
"ik vind het fantastisch, pik!"quote:
Hij stuurt ze echt zo dat ze Ingrid het nieuws niet zelf vertellen, dat willen ze graag aan Menno overlatenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:56 schreef farceman het volgende:
menno doet het wel goed hoor
Zou ik niet doen als ik hem was!!!!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:55 schreef CGJung het volgende:
Ze gaan er allemaal in met Boter en Suiker, ik denk dat hij Ingrid niet zal inlichten (die houdt wel van dit soort grappen).
![]()
![]()
Is echtquote:
ik denk dat hij roel genomineerd heeft.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:58 schreef scanman01 het volgende:
Ik begrijp nu dat Joost Tanja weer niet genomineerd heeft?
Ik maakte er uit op dat het Rob isquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:58 schreef scanman01 het volgende:
Ik begrijp nu dat Joost Tanja weer niet genomineerd heeft?
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:54 schreef flugeltje het volgende:
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:58 schreef avonne het volgende:
blik van Menno naar de camera !!!!
zagen jullie dat???
iddquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:01 schreef Kinga het volgende:
Sow, wat kan die Menno liegen, ik zou echt in de lach schieten....
Oh mijn god.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:01 schreef Maurisico het volgende:
als menno het aan rob vertelt.. wil Rob natuurlijk bewijs... "wrijf met je piemel langs mijn been en als ie hard word geloof ik je!"
Hij mag nu idd wel stoppen...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:01 schreef versabommie het volgende:
hahahaha Menno zit gewoon joost te vertellen hoe dat gaat...mannen versieren LOL
Dat is logisch... als ik homo was zou ik ook als eerste homohaters nominerenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:00 schreef b0ng het volgende:
[..]
ik denk dat hij roel genomineerd heeft.
joost zei: "ik baseer mijn nominatie op de uitspraken die ik hoorde toen er bekend werd gemaakt dat er een homo in het huis is."
Ja hij is wel erg lief en schattig zoquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:02 schreef Knurkie het volgende:
ik vind het zo sneu voor Joost hij zit zo mee te leven en lief te doen...
Psst...bedankt voor je glimmende slotjequote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:01 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Maak het niet té gek hè, meis?![]()
Niet alles om je heen vergeten, leef wel door. Dit houdt je zo niet vol tot half december.
Wil me nergens mee bemoeien... maar doe het toch even.
Vind het een beetje triest allemaal.quote:
In dit spel? superpositief!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:03 schreef scanman01 het volgende:
Hij kan wel ongelooflijk liegen zeg. Ik weet niet of dat wel zo positief is
Ik vond de opdracht van Roel leuker en spannenderderquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:03 schreef regenworm het volgende:
[..]
Vind het een beetje triest allemaal.
Zeker tegenover de homogemeenschap vind ik het een zeer lage grap.
En echt liegen kan hij ook niet, hij draait met zijn ogen en kijkt iemand niet aan.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De stem op Rob had ik wel verwacht. Die komt zo enórm op de bank morgen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:03 schreef scanman01 het volgende:
En dat Joost wéér niet op Tanja heeft durven stemmen is een enorme tegenvaller.
Dank voor de bezorgdheidquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:01 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Maak het niet té gek hè, meis?![]()
Niet alles om je heen vergeten, leef wel door. Dit houdt je zo niet vol tot half december.
Wil me nergens mee bemoeien... maar doe het toch even.
tegen de homogemeenschap? Weet jij meer Regenworm? Heb je aanwijzingen dat er meerdere homo's in het huis zitten?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:03 schreef regenworm het volgende:
[..]
En echt liegen kan hij ook niet, hij draait met zijn ogen en kijkt iemand niet aan.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja? Zou het niet in de gaten gaan lopen dat Menno ineens met een aantal personen achter elkaar lange gesprekken heeft, sinds vanmiddag?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:03 schreef riri het volgende:
wat voelen de bewoners zich verneukt morgenavond....dachten allemaal dat zij de enige waren aan wie hij het vertelde...
gewoon met een stalen bek nog tegen joost zeggen: "ik hou niet van liegen"quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:03 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hij mag nu idd wel stoppen...
Haalt zelfs de Gay Parade erbij.![]()
Gisteren is hij denk ik van mening veranderen door tanja's zwangerschap..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:03 schreef scanman01 het volgende:
En dat Joost wéér niet op Tanja heeft durven stemmen is een enorme tegenvaller.
ik hoop ZO dat Rob op de bank zit dan zal hij wel heeeel raar opkijkenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:05 schreef CartWOman het volgende:
[..]
De stem op Rob had ik wel verwacht. Die komt zo enórm op de bank morgen.
Met Tanja heeft hij het uitgepraat, en ze is ook veranderd.
Ik denk dat er wantrouwen binnen de gehele groep zal onstaan. Niet alleen tegenover Menno. Voor hetzelfde geld krijgt een andere bewoner een soortgelijke opdracht.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:03 schreef Gert het volgende:
De bewoners zullen bewondering hebben voor z'n kunst om mensen voor de gek te houden, maar 'm tegelijkertijd voortaan wantrouwen in zijn andere verhalen..
menno had het waarschijnlijk over de situatie waar hij nu in zit...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
gewoon met een stalen bek nog tegen joost zeggen: "ik hou niet van liegen"
menmenmen!
Hij meent het toch niet wat hij allemaal zegt.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:03 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er wonen meer homo's buiten het huis dan in het huis en dit bedoel ikquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:05 schreef Maurisico het volgende:
[..]
tegen de homogemeenschap? Weet jij meer Regenworm? Heb je aanwijzingen dat er meerdere homo's in het huis zitten?![]()
3 down.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:06 schreef Bocaj het volgende:
Okay 2 down 9 to go....
Ik vind het ook alles behalve geweldig.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:03 schreef regenworm het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:54 schreef flugeltje het volgende:
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:07 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik denk dat er wantrouwen binnen de gehele groep zal onstaan. Niet alleen tegenover Menno. Voor hetzelfde geld krijgt een andere bewoner een soortgelijke opdracht.
Denk inderdaad dat dát de bedoeling is, nog meer achterdocht in de groep...quote:Zullen zij hem ooit nog geloven wanneer hij hen iets in vertrouwen vertelt?
Dat zou betekenen dat hij het Ingrid helemaal niet hoeft te vertellen..quote:...moet het zo spelen dat de meeste mensen denken dat je homo bent...
Weet je dat nou wel zeker..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
Er wonen meer homo's buiten het huis dan in het huis en dit bedoel ik
Zie sig....quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:08 schreef cuall het volgende:
[..]
ook al last van BBS ?
BBS - Het Big Brother Syndroom, een gewaarschuwd mens..
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:08 schreef Maurisico het volgende:
Zou wel een mooi rijtje op de nominatie bank zijn: Een poot [ Menno], een halve poot [ Rob] en een geblesseerde poot [ Lieske].....
Joost is ook downquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:06 schreef Bocaj het volgende:
Okay 2 down 9 to go....
Zou wel een mooi rijtje op de nominatie bank zijn: Een poot [ Menno], een halve poot [ Rob] en een geblesseerde poot [ Lieske].....
Ik vind het gewoon een zielige grap bedacht door BB en vind het jammer dat menno geen ballen heeft om te zeggen nomineer me maar.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:07 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hij meent het toch niet wat hij allemaal zegt.
Het is ook maar een opdracht die hij van Big Brother die hij opgelegd krijgt waaraan hij zich moet houden, hij heeft ook de opdracht kunnen afslaan maar als je de kans krijgt om vrijgewaard te worden van de nominaties, dan moet je het hem ook niet zo kwalijk nemen. Ik denk ook niet dat hij zoiets op eigen initiatief voor de grap zou doen, omdat hij mij wel een sympatieke gozer lijkt.
Nee joh, Rob voelt wel dat er iets broeit hoor, die is niet achterlijk.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:06 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ik hoop ZO dat Rob op de bank zit dan zal hij wel heeeel raar opkijken
hij voelt wel iets denk ik maar omdat hij altijd roept dat ie bij de laatste 3 zitquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee joh, Rob voelt wel dat er iets broeit hoor, die is niet achterlijk.
O, was Lieske even naar de WC of zo?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:07 schreef Utwodublin het volgende:
Chantal: 'Och lies, lies doet echt alsof haar been er nog met een draad aanhangt'
Dat hoor je mij niet zeggen, ben het dan ook met je eensquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:08 schreef HenriOsewoudt het volgende:
wie zegt dat Menno niet echt homo is? die geheime opdracht betekent toch niet automatisch dat hij het niét is ??
Jezus, dit gelul van menno krijgen we tot morgenavond te zien in het huis.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:10 schreef MrDiablo het volgende:
[..]
Joost is ook down. Vijf of zes mensen overtuigen is genoeg.
quote:
Lang leve BB5, ik lurk en post hier al 2 jaar rond en mensen beginnen me nu ineens te herkennen...quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:20 schreef flugeltje het volgende:
Het valt me op dat Lieske onder die deken blijft zitten... Wel typisch eigenlijk, als je íets hebt ga je gewoon onder een deken zitten. Doe ik ook altijd, of ik nou thuis moet blijven i.v.m. zere teen of griep. Die deken ligt gewoon over je heen...
Alsof echt alles overgaat als je lekker onder de wol kruipt.
Eindelijk ziet er iemand je staanquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Lang leve BB5, ik lurk en post hier al 2 jaar rond en mensen beginnen me nu ineens te herkennen...
Wie weet ga ik ooit nog wel in ONZ posten(als ik dat durf met Kasta en Xebro
)
Stukje geborgenheid... Is ook een teken voor andere bewoners dat je ziek bent!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:20 schreef flugeltje het volgende:
Het valt me op dat Lieske onder die deken blijft zitten... Wel typisch eigenlijk, als je íets hebt ga je gewoon onder een deken zitten. Doe ik ook altijd, of ik nou thuis moet blijven i.v.m. zere teen of griep. Die deken ligt gewoon over je heen...
Alsof echt alles overgaat als je lekker onder de wol kruipt.
Nee hoor, bespaar je de moeite, na BB5 verdwijn ik toch weer in de anonimiteit....quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:24 schreef cuall het volgende:
[..]
Eindelijk ziet er iemand je staan![]()
moet ik je hier nou eigenlijk mee feliciteren![]()
Hinken? Da's enorm pijnlijk.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:26 schreef Kinga het volgende:
Lieske stelt zich idd wel aan, waarom moet ze geduwd worden in die stoel? Ze heeft nog haar andere been, kan ze toch zeker op hinken...
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:24 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Stukje geborgenheid... Is ook een teken voor andere bewoners dat je ziek bent!
Hehe ja, en dan hadden ze het volgens mij over snijbonen. Gos wat een irritante kind is dat toch.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:27 schreef cuall het volgende:
Lieske: "ha lekker harriekoever"
ziijn gewoon sperciebonen TRUL
![]()
![]()
maar hij weet niet wie er op hem gestemd hebben de vorige ronde dus om het safe te spelen moet hij er nog een aantal het vertellen (ik zou het chantal als eerste vertellen dan Rob dan weet je zeker dat iedereen het weet)quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:32 schreef avonne het volgende:
nathalie, tanja, ingrid, linda --->: rob
joost, dido, chantal, menno ---> joost
roel, lieske----> menno
rob ---> lieske
Ik heb het gevonden. Met Linda, Dido en Joost zit hij dus al op 5 stemmen (plus die van zichzelf = 6)
maar... wordt er dan niemand achterdochtig als er morgen ineens opnieuw gehomonomineerd moet worden?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:32 schreef avonne het volgende:
nathalie, tanja, ingrid, linda --->: rob
joost, dido, chantal, menno ---> joost
roel, lieske----> menno
rob ---> lieske
Ik heb het gevonden. Met Linda, Dido en Joost zit hij dus al op 5 stemmen (plus die van zichzelf = 6)
de oude gewoonte is dr eigen ik volgens haar moeder dus de kans is vrij grootquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:34 schreef scanman01 het volgende:
Zal Tanja nu weer in haar oude gewoonte terugvallen nu de nominties achter de rug zijn?
Misschien gaat BB af op de beeldenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:35 schreef Wup het volgende:
maar... wordt er dan niemand achterdochtig als er morgen ineens opnieuw gehomonomineerd moet worden?
geen nieuwe stemronde bedoel je?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:37 schreef Peter6000 het volgende:
Misschien gaat BB af op de beelden
Mensen die twijfelen versus mensen die het geloven
Ik ga al helemaal niet meer in op die idiote opmerkingenquote:
Ja, ik speculeer ook maar wat hoor.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:38 schreef Wup het volgende:
geen nieuwe stemronde bedoel je?
Wat denk je, met flink gekneusde kniebanden?quote:
morgen in de uitzending moeten ze opnieuw namen noemen en aan het eind ofzo zal bekend worden dat er geen homo isquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, ik speculeer ook maar wat hoor.
Kan ook best wel een stemronde zijn, maar dan is de vraagstelling dus: 'wie is de homoseksueel', terwijl men het dus persoonlijk van Menno gehoord heeft.
Betekent dat dat ze morgen dan ook niet meedoet?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat denk je, met flink gekneusde kniebanden?
Donderdag, tijdens de Live-uitzending, moeten de Bewoners definitief vertellen wie volgens hen de homo is.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Kan ook best wel een stemronde zijn, maar dan is de vraagstelling dus: 'wie is de homoseksueel', terwijl men het dus persoonlijk van Menno gehoord heeft.
dat bedoel ik, dan kan Menno nog zo goed zijn met zijn verhalen maar als BB dan nogmaals die vraag stelt weet iedereen toch dat het om een opdracht gaat.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:39 schreef Peter6000 het volgende:
Die kans is zeer klein lijkt mij.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:42 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Betekent dat dat ze morgen dan ook niet meedoet?![]()
Nou ik hoorde ze zeggen dat er teveel over was gesproken en dat het daarom over moest, het leek mij dat ze het heel aannemenlijk vondenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:35 schreef Wup het volgende:
[..]
maar... wordt er dan niemand achterdochtig als er morgen ineens opnieuw gehomonomineerd moet worden?
Je kunt met een licht beschadigde knie toch wel staan, want meer hoef je feitelijk niet te doen, behalve gooien uiteraard maar daar heb je enkel je armen voor nodig.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die kans is zeer klein lijkt mij.
Lieske verrekt binnenbandquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:44 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Je kunt met een licht beschadigde knie toch wel staan, want meer hoef je feitelijk niet te doen, behalve gooien uiteraard maar daar heb je enkel je armen voor nodig.
als het zo makkelijk is, kan tanja toch ook gaan staan gooien, dan kan lieske de tel bijhouden...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:44 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Je kunt met een licht beschadigde knie toch wel staan, want meer hoef je feitelijk niet te doen, behalve gooien uiteraard maar daar heb je enkel je armen voor nodig.
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:44 schreef Chica87 het volgende:
Ik zie een lege woonkamer.. IK WIL MENNO
Met deze opdracht maak je constant draaiende bewegingen. Dat is dus net wat ze NIET moet doen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:44 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik erger me ook aan Joost.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:47 schreef avonne het volgende:
Roel ergert zich echt aan Joost. Ookal doet Joost het nu keurig.
Als Hummie nog een sanctie voor Roel zoekt : bind ze 48 uur aan elkaar vast. Wie los maakt zit op de bank.
Tuurlijk tot ze een harde buik krijgt( en die krijgt ze van inspanning) dan is het overquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:47 schreef b0ng het volgende:
[..]
als het zo makkelijk is, kan tanja toch ook gaan staan gooien, dan kan lieske de tel bijhouden...
ow..oke, misschien heb je gelijk, hoewel ze daar toch ook behoorlijk paranoia zijnquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:44 schreef cuall het volgende:
Nou ik hoorde ze zeggen dat er teveel over was gesproken en dat het daarom over moest, het leek mij dat ze het heel aannemenlijk vonden
bal gevallen is niet erg toch die telt alleen niet meer mee of is het dan ook over?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:49 schreef Peter6000 het volgende:
107, maar 1 bal onderweg gevallen.
Maar waren ze wel binnen het kwartier?
Kijk jij wel naar de streams? Je ziet toch dat iedereen zich telkens moet omdraaien om te gooien?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:44 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:50 schreef pinkplatinum het volgende:
kan lieske echt NIET lopen.. zelfs niet naar voren schuiven in de stoel?
Bal die onderweg valt is idd niet erg.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:51 schreef Knurkie het volgende:
[..]
bal gevallen is niet erg toch die telt alleen niet meer mee of is het dan ook over?
en ze hadden nog tijd over
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:53 schreef cuall het volgende:
[..]
Rob werp zich gelijk op als galante ridder
De lamme lijd de .... lamme
![]()
ok dan had ik het toch goed begrepen vind het netjes 1 gevallen balquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:53 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Bal die onderweg valt is idd niet erg.
Maar wel goed dat ze zo weinig balverlies hebben, want als er een bal onderweg de grond raakt, mag er niet meer mee gegooid worden
Het zal moeilijk worden maar ze weten nu dat het te doen isquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:52 schreef scanman01 het volgende:
Nu maar hopen voor de groep dat het morgen door de druk die er ongetwijfeld zal zijn niet veel beroerder gaat met Menno. Ik ben nog altijd lang niet zeker dat hij dat gaat halen.
Ben je ziek vandaag misschienquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:04 schreef Stereotomy het volgende:
ik mag Menno niet maar dit doet ie toch wel goed.
Ik mag Tanja niet maar vandaag was ze best wel dragelijk
ja dat vind ik dus ook zieligquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:04 schreef flugeltje het volgende:
Joost voelt zichzelf zó ontzettend belazerd morgen...
Hij zal er hartelijk om kunnen lachen, maar diep van binnen.....quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:04 schreef flugeltje het volgende:
Tja, anders had Ingrid zich morgen zwaar belazerd gevoeld. En anderen misschien toch ook wel lichtelijk.quote:
Begint het verhaal homo jouw ook te vervelenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:02 schreef scanman01 het volgende:
Nee hè... weer Joost en Menno over homo.....
MUTE
Ze zei laats dat haar buien ongeveer drie dagen duurden, dus ze zal morgen wel weer haar ware aard laten zienquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:04 schreef Stereotomy het volgende:
ik mag Menno niet maar dit doet ie toch wel goed.
Ik mag Tanja niet maar vandaag was ze best wel dragelijk
Ik vind dat de bewoners eens goed op hun flikker moeten krijgen, sommigen zijn zo verontwaardigd na een geheime opdracht, misschien moet er met een stuk hout eens goed ingeramd worden dat het een SPEL is!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:04 schreef flugeltje het volgende:
ik denk dat hij het haar niet gaat vertellen simpel omdat ingrid hem niet zal geloven zij kan veel beter liegen dan hij dus denk niet dat hij zich daar aan waagtquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:06 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Tja, anders had Ingrid zich morgen zwaar belazerd gevoeld. En anderen misschien toch ook wel lichtelijk.
Vind dit minder lullig als dat ik 't voor Ingrid had gevonden.
hij verteld iets van in overleg mag ik het er met 1 over hebben en ik kies jou omdat ik weet dat jij je mond zal houden....quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:08 schreef scanman01 het volgende:
Als ze morgen opnieuw moeten nomineren wie de homo is, dan zou ik me toch afvragen als ik de bewoners was waarom Menno het nu opbiecht.
Ja ik vind het ook griezelig, ik heb nog nooit iemand zo goed en overtuigend zien en horen liegen, ik krijg daar toch een ongemakkelijk gevoel vanquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij zal er hartelijk om kunnen lachen, maar diep van binnen.....
Het is echt genant. En Menno kan het meesterlijk, maar het is ook griezelig.
"Toen ik in Amerika was.... daar moet je zoiets gewoon niet zeggen."![]()
Hoeveel bewoners gaan de finale in.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:07 schreef flugeltje het volgende:
Hoe meer ik kijk hoe meer ik ervan overtuigd raak dat Joost waarschijnlijk BB gaat winnen....
Hij is écht de meest integere van allemaal. (op Ralph na dan)
leuke foto alleen die kopquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:12 schreef scanman01 het volgende:
Voor de zekerheid: foto in niet bewerkt.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:12 schreef scanman01 het volgende:
Ik geloof je hoor, ik meen dat er gisteren ook al zo'n scheve bek van Naat werd gepostquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:12 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
De finaleweek gaat in over 10 donderdagen. Ik verwacht dat na morgen nog 1 keer een donderdag wordt overgeslagen... en dat daarna wekelijks iemand eruit gaat.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
Hoeveel bewoners gaan de finale in.
Wat het huis loopt nog niet snel leeg.
Gelukkig maar want hoe minder er in zitten hoe saaier het wordt
Nah, da's toevallig.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:07 schreef flugeltje het volgende:
Hoe meer ik kijk hoe meer ik ervan overtuigd raak dat Joost waarschijnlijk BB gaat winnen....
Dat mag ik toch echt niet hopen zeg....quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Nah, da's toevallig.
Ik zat vanavond naar de uitzending te kijken (en dat is waar de meeste stemmers zich op baseren), en ik dacht zomaar ineens: Joost gaat Big Brother 5 winnen.
Zou ik echt fantastisch vindenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:17 schreef BONG4002 het volgende:
Ik gok gek genoeg dat Tanja mss wel wint, maar kan het natuurlijk dik mis hebben
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:17 schreef BONG4002 het volgende:
Ik gok gek genoeg dat Tanja mss wel wint, maar kan HOOP het natuurlijk dik mis hebben
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:17 schreef BONG4002 het volgende:
Ik gok gek genoeg dat Tanja mss wel wint, maar kan het natuurlijk dik mis hebben
thanksquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De finaleweek gaat in over 10 donderdagen. Ik verwacht dat na morgen nog 1 keer een donderdag wordt overgeslagen... en dat daarna wekelijks iemand eruit gaat.
dat lijkt me sterk aangezien het kindje maar zo kort gefilmd mag worden per dag en dan ook nog maximaal 8x op tv en ik kan me voorstellen dat Tanja meer bij dr dochter doorbrengt dan in de woonkamer ofzo dus te weinig op tv zal zijnquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:17 schreef BONG4002 het volgende:
Die mag al lang niet meer winnen. Tanja zit er in om een baby te baren.. verder niet. BB5 winnen mag natuurlijk nooit, al was het alleen maar omdat ze niet volgens de BB regels in het huis heeft gezeten.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:17 schreef BONG4002 het volgende:
Voor het hoerenfeest van a.s. Zaterdag.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:20 schreef versabommie het volgende:
Roel is z'n kop aan het scheren
Het besef kwam bij mij door een combi van de uitzending en het gesprekje met Menno...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Nah, da's toevallig.
Ik zat vanavond naar de uitzending te kijken (en dat is waar de meeste stemmers zich op baseren), en ik dacht zomaar ineens: Joost gaat Big Brother 5 winnen.
Ik gok op Roel, Lieske en Joost.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:20 schreef regenworm het volgende:
[..]
thanks
In de finale zitten zeker Joost en Lieske en linda
Alsof de meest integere zou winnen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:07 schreef flugeltje het volgende:
Ik gun het hem al te graagquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:20 schreef cuall het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEE
![]()
Ik denk ook dat Joost een hele goed kans maakt en ondanks dat hij soms wat druk is vind ik hem toch wel heel leuk en boveal heel eerlijk![]()
Nou, ik heb veel feestjes in mijn leven meegemaakt, maar deze was wel het kutste hoor!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
Voor het hoerenfeest van a.s. Zaterdag.
Zielig ????quote:
Nu mijn favoriet weg is kan ik de rest wel een stuk objectiever bekijken, dat is ook wel leuk.. Het maakt me eigenlijk niet uit wie er wint. (zolang het Tanja en Chantal maar niet zijnquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:24 schreef MissX het volgende:
Ik hoop dat Joost wint
Hij mag van mij ook wel winnen. Leuke sympathieke jongen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:24 schreef MissX het volgende:
Ik hoop dat Joost wint
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:22 schreef BONG4002 het volgende:
dat zijn iig Dido, Nathalie, Chantal en Tanja maar is natuurlijk een zeer wazige gok![]()
Hummie heeft aandelen erin. Volgende week te koopquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:19 schreef versabommie het volgende:
Waarom heeft BB ze die kutkaarten gegeven, nu zitten ze steeds quasispiritueel dom te lullen!
Tanja is na de bevalling weg, dan is ze niet meer voor BB.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die mag al lang niet meer winnen. Tanja zit er in om een baby te baren.. verder niet. BB5 winnen mag natuurlijk nooit, al was het alleen maar omdat ze niet volgens de BB regels in het huis heeft gezeten.
ik zeg niet dat ik Joost zielig VIND ik zeg dat ik het zielig VOOR hem vind, voorgelogen worden is namelijk niet leuk ook al is het een spelquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:23 schreef avonne het volgende:
[..]
Zielig ????
Waarom denk je dat Joost zielig is? Een goed hart hebben betekent niet dat hij op zijn achterhoofd gevallen is, toch?
Hij weet toch wat BB betekent, dat het een onnatuurlijke setting is en dat er continue opdrachten en confrontaties zijn? Of anders zou hij dat nu ondertussen wel moeten weten (lieske, rookpolitie, herken de homo)
Ik denk dat Joost heus wel weet dat je met allerlei onverwachte dingen moet rekening houden, en dat er "maskers" zijn.
Ik denk dat Joost intelligent en stevig genoeg in zijn schoenen staat om het te verwerken dat Menno's leugen onderdeel van het spel is, en niet persoonlijk bedoeld.
Dan moet ernog heel wat veranderen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nu mijn favoriet weg is kan ik de rest wel een stuk objectiever bekijken, dat is ook wel leuk.. Het maakt me eigenlijk niet uit wie er wint. (zolang het Tanja en Chantal maar niet zijn)
Als ik op die manier naar het huis kijk denk ik gewoon dat Joost het gaat worden.
Menno had denk ik ook niet veel keuze. Opdracht is opdracht. Dus ik denk dat Joost het wel begrijptquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:26 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ik zeg niet dat ik Joost zielig VIND ik zeg dat ik het zielig VOOR hem vind, voorgelogen worden is namelijk niet leuk ook al is het een spel
BB zit vol met verassingen en plotwendingenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:25 schreef scanman01 het volgende:
[..].. Die is wel HEEL wazig inderdaad
![]()
hij zal het ook wel begrijpen maar hoe het net over kwam was gewoon zielig, heel meelevend zijn en dat de ander gewoon keihard zit te liegenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:27 schreef schatje het volgende:
[..]
Menno had denk ik ook niet veel keuze. Opdracht is opdracht. Dus ik denk dat Joost het wel begrijpt.
Je kunt daar met meerdere e-mail adressen op je favoriet stemmen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan moet ernog heel wat veranderen.
Tot nu toe stemt nog 1 op de 3 mensen op Roel en 1 op de 10 mensen maar op Joost.
(volgens poll op Talpa site)
je zou best gelijk kunnen hebben, maar ik heb het gevoel dat linda er steeds een beetje tussen door gaat fietsen. Maar roel zou ook kunnen maar ik vraag mij af of hij het einde haalt.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik gok op Roel, Lieske en Joost.
Linda staat heel erg laag op de Tapla poll... en ik denk dat haar de acties tijdens het feestje ook wel aangerekend worden.
Ik denk dat daar nog wel wat verschuivingen in plaats gaan vinden...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan moet ernog heel wat veranderen.
Tot nu toe stemt nog 1 op de 3 mensen op Roel en 1 op de 10 mensen maar op Joost.
(volgens poll op Talpa site)
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou, ik heb veel feestjes in mijn leven meegemaakt, maar deze was wel het kutste hoor!
Dan moet het wel 'gruwelijk' uit de hand lopen omdat contact met de 'buitenwereld' zeer zwaar verboden is, maargoed ik ben heel benieuwd, lijkt me wel spannendquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zie het nog een keer gebeuren dat hij door bewakers het pand wordt uitgezet wegens agressief gedrag.
Mute wordt een beetje ziek van dat gelulquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:31 schreef avonne het volgende:
Nu gaan we het krijgen: Rob moet bij Ingrid op de pijnbank !!!!
Nieuwere gebruikers kunnen dat niet gebruiken vanwege de beveiligings-instellingen, is iig bekend bij het forumbeheerquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:31 schreef luciano het volgende:
ff offtopic . enig idee waarom ik nog steeds niet de usericon manager pagina kan bezoeken om een icoon te uploaden . MIJN configuratie verkeerd , of een forum foutje . ik heb deze vraag al via de officiele kanalen gesteld , maar nog steeds geen feedback na 2 weken , dus dan maar hier , sorry .....
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:28 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik vind die kaalgeschoren nikker helemaal niet mooi![]()
Zeker weten maar dat is ook wel het leuke van BB.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik denk dat daar nog wel wat verschuivingen in plaats gaan vinden...
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:35 schreef style het volgende:
Joost ergert mij teveel met zijn maffe gedrag, daardoor staat hij bij mij nog lang niet op nummer 1.
edit: Zijn grote mond achter mensen de rug om (zoals o.a. bij Tanja) vind ik ook niet in zijn voordeel.
Wat flauw! Was dat in de badkamer tegen Chantal? Dat was zo overduidelijk een grapje.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:33 schreef teun911 het volgende:
Ze lieten Tanja net zien bij Jensen met haar quota: oh bah ik wil niet op televisie.
'had ze zich iets eerder moeten bedenken'
Mensen kunnen ook vaker bellen. Tot nu toe klopte de poll redelijk met de exit uitslagen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:30 schreef schatje het volgende:
[..]
Je kunt daar met meerdere e-mail adressen op je favoriet stemmen.
Polls zijn gewoon niet te vertrouwen. Er wordt altijd wel mee gekloot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |