ok dan had ik het toch goed begrepen vind het netjes 1 gevallen balquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:53 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Bal die onderweg valt is idd niet erg.
Maar wel goed dat ze zo weinig balverlies hebben, want als er een bal onderweg de grond raakt, mag er niet meer mee gegooid worden
Het zal moeilijk worden maar ze weten nu dat het te doen isquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:52 schreef scanman01 het volgende:
Nu maar hopen voor de groep dat het morgen door de druk die er ongetwijfeld zal zijn niet veel beroerder gaat met Menno. Ik ben nog altijd lang niet zeker dat hij dat gaat halen.
Ben je ziek vandaag misschienquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:04 schreef Stereotomy het volgende:
ik mag Menno niet maar dit doet ie toch wel goed.
Ik mag Tanja niet maar vandaag was ze best wel dragelijk
ja dat vind ik dus ook zieligquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:04 schreef flugeltje het volgende:
Joost voelt zichzelf zó ontzettend belazerd morgen...
Hij zal er hartelijk om kunnen lachen, maar diep van binnen.....quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:04 schreef flugeltje het volgende:
Tja, anders had Ingrid zich morgen zwaar belazerd gevoeld. En anderen misschien toch ook wel lichtelijk.quote:
Begint het verhaal homo jouw ook te vervelenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:02 schreef scanman01 het volgende:
Nee hè... weer Joost en Menno over homo.....
MUTE
Ze zei laats dat haar buien ongeveer drie dagen duurden, dus ze zal morgen wel weer haar ware aard laten zienquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:04 schreef Stereotomy het volgende:
ik mag Menno niet maar dit doet ie toch wel goed.
Ik mag Tanja niet maar vandaag was ze best wel dragelijk
Ik vind dat de bewoners eens goed op hun flikker moeten krijgen, sommigen zijn zo verontwaardigd na een geheime opdracht, misschien moet er met een stuk hout eens goed ingeramd worden dat het een SPEL is!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:04 schreef flugeltje het volgende:
ik denk dat hij het haar niet gaat vertellen simpel omdat ingrid hem niet zal geloven zij kan veel beter liegen dan hij dus denk niet dat hij zich daar aan waagtquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:06 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Tja, anders had Ingrid zich morgen zwaar belazerd gevoeld. En anderen misschien toch ook wel lichtelijk.
Vind dit minder lullig als dat ik 't voor Ingrid had gevonden.
hij verteld iets van in overleg mag ik het er met 1 over hebben en ik kies jou omdat ik weet dat jij je mond zal houden....quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:08 schreef scanman01 het volgende:
Als ze morgen opnieuw moeten nomineren wie de homo is, dan zou ik me toch afvragen als ik de bewoners was waarom Menno het nu opbiecht.
Ja ik vind het ook griezelig, ik heb nog nooit iemand zo goed en overtuigend zien en horen liegen, ik krijg daar toch een ongemakkelijk gevoel vanquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij zal er hartelijk om kunnen lachen, maar diep van binnen.....
Het is echt genant. En Menno kan het meesterlijk, maar het is ook griezelig.
"Toen ik in Amerika was.... daar moet je zoiets gewoon niet zeggen."![]()
Hoeveel bewoners gaan de finale in.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:07 schreef flugeltje het volgende:
Hoe meer ik kijk hoe meer ik ervan overtuigd raak dat Joost waarschijnlijk BB gaat winnen....
Hij is écht de meest integere van allemaal. (op Ralph na dan)
leuke foto alleen die kopquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:12 schreef scanman01 het volgende:
Voor de zekerheid: foto in niet bewerkt.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:12 schreef scanman01 het volgende:
Ik geloof je hoor, ik meen dat er gisteren ook al zo'n scheve bek van Naat werd gepostquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:12 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
De finaleweek gaat in over 10 donderdagen. Ik verwacht dat na morgen nog 1 keer een donderdag wordt overgeslagen... en dat daarna wekelijks iemand eruit gaat.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
Hoeveel bewoners gaan de finale in.
Wat het huis loopt nog niet snel leeg.
Gelukkig maar want hoe minder er in zitten hoe saaier het wordt
Nah, da's toevallig.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:07 schreef flugeltje het volgende:
Hoe meer ik kijk hoe meer ik ervan overtuigd raak dat Joost waarschijnlijk BB gaat winnen....
Hij is écht de meest integere van allemaal. (op Ralph na dan)
Dat mag ik toch echt niet hopen zeg....quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Nah, da's toevallig.
Ik zat vanavond naar de uitzending te kijken (en dat is waar de meeste stemmers zich op baseren), en ik dacht zomaar ineens: Joost gaat Big Brother 5 winnen.
Zou ik echt fantastisch vindenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:17 schreef BONG4002 het volgende:
Ik gok gek genoeg dat Tanja mss wel wint, maar kan het natuurlijk dik mis hebben
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:17 schreef BONG4002 het volgende:
Ik gok gek genoeg dat Tanja mss wel wint, maar kan HOOP het natuurlijk dik mis hebben
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:17 schreef BONG4002 het volgende:
Ik gok gek genoeg dat Tanja mss wel wint, maar kan het natuurlijk dik mis hebben
thanksquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De finaleweek gaat in over 10 donderdagen. Ik verwacht dat na morgen nog 1 keer een donderdag wordt overgeslagen... en dat daarna wekelijks iemand eruit gaat.
dat lijkt me sterk aangezien het kindje maar zo kort gefilmd mag worden per dag en dan ook nog maximaal 8x op tv en ik kan me voorstellen dat Tanja meer bij dr dochter doorbrengt dan in de woonkamer ofzo dus te weinig op tv zal zijnquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:17 schreef BONG4002 het volgende:
Die mag al lang niet meer winnen. Tanja zit er in om een baby te baren.. verder niet. BB5 winnen mag natuurlijk nooit, al was het alleen maar omdat ze niet volgens de BB regels in het huis heeft gezeten.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:17 schreef BONG4002 het volgende:
Voor het hoerenfeest van a.s. Zaterdag.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:20 schreef versabommie het volgende:
Roel is z'n kop aan het scheren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |