Ik denk dat daar nog wel wat verschuivingen in plaats gaan vinden...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan moet ernog heel wat veranderen.
Tot nu toe stemt nog 1 op de 3 mensen op Roel en 1 op de 10 mensen maar op Joost.
(volgens poll op Talpa site)
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou, ik heb veel feestjes in mijn leven meegemaakt, maar deze was wel het kutste hoor!
Dan moet het wel 'gruwelijk' uit de hand lopen omdat contact met de 'buitenwereld' zeer zwaar verboden is, maargoed ik ben heel benieuwd, lijkt me wel spannendquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zie het nog een keer gebeuren dat hij door bewakers het pand wordt uitgezet wegens agressief gedrag.
Mute wordt een beetje ziek van dat gelulquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:31 schreef avonne het volgende:
Nu gaan we het krijgen: Rob moet bij Ingrid op de pijnbank !!!!
Nieuwere gebruikers kunnen dat niet gebruiken vanwege de beveiligings-instellingen, is iig bekend bij het forumbeheerquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:31 schreef luciano het volgende:
ff offtopic . enig idee waarom ik nog steeds niet de usericon manager pagina kan bezoeken om een icoon te uploaden . MIJN configuratie verkeerd , of een forum foutje . ik heb deze vraag al via de officiele kanalen gesteld , maar nog steeds geen feedback na 2 weken , dus dan maar hier , sorry .....
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:28 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik vind die kaalgeschoren nikker helemaal niet mooi![]()
Zeker weten maar dat is ook wel het leuke van BB.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik denk dat daar nog wel wat verschuivingen in plaats gaan vinden...
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:35 schreef style het volgende:
Joost ergert mij teveel met zijn maffe gedrag, daardoor staat hij bij mij nog lang niet op nummer 1.
edit: Zijn grote mond achter mensen de rug om (zoals o.a. bij Tanja) vind ik ook niet in zijn voordeel.
Wat flauw! Was dat in de badkamer tegen Chantal? Dat was zo overduidelijk een grapje.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:33 schreef teun911 het volgende:
Ze lieten Tanja net zien bij Jensen met haar quota: oh bah ik wil niet op televisie.
'had ze zich iets eerder moeten bedenken'
Mensen kunnen ook vaker bellen. Tot nu toe klopte de poll redelijk met de exit uitslagen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:30 schreef schatje het volgende:
[..]
Je kunt daar met meerdere e-mail adressen op je favoriet stemmen.
Polls zijn gewoon niet te vertrouwen. Er wordt altijd wel mee gekloot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |